_KOFILA_: tak samozřejmě, že to neni jako Tenkrát poprvé... mam v soulshrách 874 hodin (teď jsem to počítal, hehe :), ale to co píšeš, snad každej vidí, to nemusíš řikat... mě třeba nudil Skyrim/Witcher, nebyl jsem se schopnej se přenést přes ten combat a pořád jsem si řikal, jaký by ty bylo, kdyby From Soft udělal open world... a ono se to stalo a teď to tu máme... jsou tam slabý místa, ale jsou tam i silný místa... největší rozdíl je v tom, že v těch starejch titulech jsi prostě dospěl do momentů, přes který nejel vlak, a musel jsi pořádně zabrat, abys je vyřešil a prorazil dál... to jsem tady moc nezažil, třeba včera Radahna na druhej pokus (to se nedá třeba s Gaelem a spol. vůbec srovnat)... mně nakonec asi nejvíc nevadí to, že je ten svět velkej, ale že je otevřenej, tj. že ho můžeš projíždět od začátku skoro celej, aniž by ti něco moc bránilo... na starejch DS mě bavilo asi nejvíc to, jak se to postupně otvíralo, dal jsi bosse a jedna odměna byly duše/itemy a druhá odměna byla nová lokace, což tady až na vyjímky neni a tim to tomu trochu spadnul řetěz...