• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Hmm summon na orphana a mariu taky neni, nebo me sali pamet?
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: V Sekirovi žádný summon nebyl, takže jsem finálního bosse taky mastil šest hodin. Akorát že mě to přestalo bavit po třech, a když jsem ho konečně dal, vůbec jsem necítil euforii nebo triumf, spíš znechucení a únavu.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    K tomu nastavení obtížnosti.

    Po padesatym pokusu na melanii bych to preklopil na easy mode. Neměl sem tu možnost, tak mi nezbylo nic jinyho než to kousnout...

    Kéž by většina studií byla schopna hru vybalancovat tak jak from soft, aby si vůbec nemusel obtížnost řešit
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: :D

    Sice dohrál, ale na každého bosse si přivolal sunbráchu :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: na téma obtížnosti DS se dá říct stále pouze jediné :)

    AIAX
    AIAX --- ---
    TRAGED: Pěkný art, tohle ti týpci umí, už Ori bylo v tomhle parádní.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    PHOW_SAATCH: Mně by na jednu stranu bylo úplně jedno, kdyby do soulsovek začali přidávat story mode bez achievementů, na druhou stranu plně rozumím, že vývojáři se s ničím takovým nebudou srát. A na youtube je milion videí, na které se kdokoli, kdo si chce hru prohlédnout, ale už ji nechce hrát, může podívat a ještě ušetří.
    A podle mě je důležité, aby si člověk vybral, co mu dobře sedne do ruky; tj. vysrat se na dobré rady, co je "nejlepší" a vyzkoušet si, co je nejlepší pro něj. Třeba já nedávám heavy buildy, mít klasickou plechovku s mega štítem, nedostanu se asi přes prvního bosse :D s něčím agilnějším využiju to, že mé hlavní hráčské skilly jsou rychlost a agresivita.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    No rest for the #Wicked

    SADAKO: A uz tu mame prvni balance patch:

    Balance Changes:
    Reduced Durability Damage Taken
    Reduced Repair Costs
    Increased Drop Rate on Repair Powders
    Reduced Stamina Costs
    Reduced Fall Damage Curve
    Reduced cost of Horseshoe Crab and food that includes Horseshoe Crab
    Balance update for the Cerim Crucible boss
    Changed Corpse-Smeared Blade starting from Tier 2 to Tier 1

    ⚔️ Loot Changes:
    Introduced more Weapons into Fillmore's Pre-Sacrament Loot Table
    Reduced Drop Rate of Fallen Embers

    ⚔️ Stability:
    Fixed crash that could occur when quitting out to the main menu

    ⚔️ Bug Fixes:
    Improved inventory navigation
    Fixed jump at Potion Seller Cave so you can’t miss the jump when executed correctly
    Blocked off an out of bounds area of Nameless Pass
    Removed lingering dev tools
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Jeden z mála způsobů, jak z týhle prekérky vybruslit je nedávat za nižší obtížnost achievementy. Ale stejně... je to jako dělat vindaloo bez chilli, aby si to užila i manželka, jenže pak už to jaksi neni vindaloo, víšjak :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    KOZLIKK: Přesně! :) podepisuji
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    AIAX: rekl bych, ze prave ten nejvetsi fandom dostavaji hry, ktere maji pro vsechny uplne stejne podminky, jednoduse se to sdili, delaji videa, rekordy, speedruny, ruzne navody, challenge, etc.. takze v zasade vubec nesouhlasim. .)
    AIAX
    AIAX --- ---
    FRIZER: Jj, ale my staří prďoši, co hrajem hry 20+ let, někdy totálně podceňujeme, jak pro nehráče a normíky jsou totálně neprostupné i hry, které my považujeme za zívačku.

    PHOW_SAATCH: Možná máš pravdu, že část toho DS kultu je dána tou obtížností, ale možná kdyby už Demon's Souls vyšly s volbou obtížností, získaly by si stejný fandom, a možná větší a dřív. To už se nikdy nedozvíme.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Ale KCD je mi uplně u zádele, tam ať si dělaj co chtěj :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    KOZLIKK: Neumím to napsat jednodušeji, sorry.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AIAX: Ten souboj v KCD se zlepsuje postupne....na zacatku proste nema Jindra zadny skill....zrovna dnes jsem cetl komentar jak to chlapik dohral jen s lukem a otravenymj sipy, protoze mu soubojak tez nesedl. V DS muze nahac na prvni urovni s louci rozsekat vse, pokud chce.

    Ja treba jako neznale ve svojce nabral nevedomky ten covenant co zvysuje obtiznost a vydal se spatnou cestou...take se dalo. Witcher na death march s prstem v nose, tam staci ukroky....na obtiznost se da zvyknout....co ale nenavidim je level scalling jako v Morrovindu nebo Oblivionu....tam vyhonis atletiku a bylinkarstvi behem chvilky a pak si neskrtnes.
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    AIAX: tim spis nechapu na co si stezujes, tohle je souls-like arpg, proste se naucis nejdriv movesety u mobu, bossu, zbrani a pak to probehnes s dykou ve slipech, je to uplne to same, nechapu tvuj point.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Rozumim, ale nesouhlasim. Kdyby měly Dark Souls různý obtížnosti, šel by celej jejich kult do prdele. Už by to nebyly Dark Souls. A o to jde :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Jasně, to já všechno vím, ale u soulsovek není problém jen to, že jsou pro některé lidi moc těžké, ale taky že pro jiné jsou moc lehké. A může se to měnit i pro jednoho člověka.

    Třeba já si při prvním průchodu DS rval vlasy, ale v polovině druhého už jsem jen těžko hledal nějakou čelenž (tu jsem našel až v DLC u Artoriase a Kalameeta :D :D). To samé Sekiro - poprvé ještě mnohem horší než DS, ale NG+ už s prstem v nose. A NG++ většinou pohodička i se zvonem a bez talismanu.

    Prostě volby obtížnosti jsou povinnost, o tomhle jsem přesvědčenej na 100%.

    Btw trochu OP - Viktor Bocan z Warhorse jednou na nějaké přednášce vykládal, že volby obtížnosti jsou fuj a že hry by měly mít jednu fixní obtížnost a basta. A pak vydali KCD1 s jednou fixní obtížností, dostali kartáč zleva, zprava, a za pár měsíců přidali ještě jednu. Takže tak. Třeba manželka není hráčka vůbec, ale když mě viděla u KCD1, taky si chtěla zahrát, protože miluje českou přírodu a historii. Ale ten souboják prostě nedávala (to ani větší formáti). Co bych dal za to, kdyby byla v KCD obtížnost "Story", aby si i takzvaně "ženy v domácnosti" mohly užít ten svět, postavy a příběh. Jak Viktora Bocana respektuju a mám rád, tak v tomhle prostě nemá pravdu. Konec rantu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Imo neni problém v jedný obtížnosti, ale jejímu vyladění. Spousta studií vůbec nepochopila, v čem byly DS tak dokonalý. To, že je hra (uměle) těžká ještě vůbec neznamená, že je dobrá.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam