• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    BESH: klid. bude pohoda. to dame. uz v hlave placam team s tebou a phowsatchem.

    a urcie to nebude takle striktni.
    BESH
    BESH --- ---
    RIVEEK: Podle gameplay, ktery jsem videl, je to zbesily. Nebudu to hrat, no. Pockam si na nejaky standardnejsi release. Stejne mam porad jeste jine resty ve Fromsoft hrach.
    AIAX
    AIAX --- ---
    RIVEEK: Prý je na jedno kolo - vylevelovat, vygearovat, zabít bosse - 15 minut, což mi přijde HOOOODNĚ rychlé.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: ty při hraní Elden Ringu nezoomuješ? :D
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    VIRIK: jak je to s tím důrazem na rychlost a běhání - i když to beru trochu s rezervou, z popisu jsem pochopil, že styl hry bude ukvapený až ztřeštěně frenetický, něco jako když kluk doma hraje Fortnite nebo Plantsko 3D. Prostě neustálý běh a pobíhání... Jak to vidíš ty?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: hry = herní novináři
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AIAX: ale ono tak v Čechách bylo už od devadesátek. Psal o tom každý Lojza. Ale tehdy jako malej fakan, jsem z toho byl unešený. Teď po třiceti letech je to spíš smutný, páč se to nikam neposunulo. Čteš rychlozplácaný text, kde se nikdo neobtěžoval projít existující informace a podle toho ten text upravit. Hry se vyhnuli jak novinářským, tak uměnovědným základům. Tak už jsme si navykli, na tenhle nízko-kvalitní informační servis. Vlastně se těším, až se AI modely budou trénovat na denní bázi a nějaký automatizovaný editor, opraví chyby které identifikuje. Bude to podle mě fungovat líp. Recenzent si hru zahraje, napíše text se zážitky, AI editor mu doupraví o faktický rozměr. A informační služba bude ve výsledku lepší.
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Není to ten, co dal Veilguardu 9/10?

    To už tu herní novinařinu fakt může dělat každý Lojza Jelito odnaproti z baráku.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: já to tady hrál, střídalo se nás několik a je to krásně herně odladěné, logické, moc pěkné a ten, co tam napsal to hovno o zoomerech je prostě kokot.

    Je neuvěřitelné, jak tenhle druh her fromové zase posunuli dál, je to strašně dobrý a svádivý.


    Ale jasně, já to jenom hrál, co o tom můžu vědět, čeští herní novináři jsou nejmoudřejší.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AIAX: je to network test, mají build dedikovaný na testování sítě, tj. latence, performance serverů apod. Tím, že je to online game, tak potřebuješ odhalit zásadní problémy před spuštěním. Tj. není to gameplay test. Oni gameplay designu věří. Takže mají build, kde mají tyhle features vypnuty. FromSoftware rádo překvapuje hráče, takže cílem nebylo mít wow efekt. Jsou závedený a úspěšný studio a tohle je low-budget experiment.

    Btw. V tom IGN rozhovoru je napsáno, že budou variace Limgrave. Imho se čeká na prodejnost, jestli do toho budou víc investovat.

    Junya Ishizaki: So there's going to be eight boss types of final bosses in the final game. And as you progress through, these will be gradually unlocked and become available to fight.

    Junya Ishizaki: So there will not be a whole new map type depending on the boss you select, but there will be some quite drastic changes to the map that occur as you progress through the game. The reason for this, we wanted to keep this experience quite condensed and concentrated on this “another” Limgrave, so that players could learn and adjust and create that most optimised play to enjoy that sort of new sense of accomplishment and discovery with Nightreign. Learning within those confinements is what we aimed for.

    IGN: So that's where the volcanoes and meteor strikes and things will come in as the map evolves?

    Junya Ishizaki: Yes, that's correct. Those elements are supposed to encourage those repeat plays and change up the session each time.

    IGN: And so is there an ultimate boss to fight who is behind the night tide?

    Junya Ishizaki: Yes, there is a final boss, at the end of it and they do have a some sort of connection to the night tide and the encroaching night. So we hope players look forward to discovering that.
    AIAX
    AIAX --- ---
    RUDOLF: Kdy to má vycházet, v květnu? To už na nějakou změnu z fixního světa na procedurálně generovaný fakt nevidím, to je hluboký zásah do kořenů hry. Ale rád se spletu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: jen přihodím, že koneční bossové podle FromSoftware budou samozřejmě jiní. Trochu nechápu, že si to víc nenastudovali. Ten svět by se měl měnit, takže optimální trasy nebudou, ale to nikde potvrzené není. Autor Nightreign jasně říká, že design bitev je pro tři hráče. Takže pro dva a jednoho, to bez velkých nákladů nezmění. To je hrozný flink, ten text.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Já bych to určitě rád zahrál, coop v soulsovkách miluju, ale za tisícovku fakt ne, když netuším, jestli to pro mě bude věc na víkend, nebo to budu hrát dlouhodobě.
    SITH
    SITH --- ---
    RUDOLF: PHOW_SAATCH: jako někdo, kdo ER prošel jak solo, tak v multiplayer s kamarádem a užil si to ve dvou dokonce víc jak singl, tak se na to docela těším. Jen doufám, že to nakonec dají i pro dva a ne jen pro tři, protože najít ještě jednoho fotra, co po večerech po práci a po harantech ještě dokáže domluvit s manželkou hodinku hraní týdně, to není nic lehkého :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: videl jsem z toho par fragmentu a rikal jsem si, ze PUBG Elden Ring edici taky nepotrebuju.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tak to vypadá že Nightreing asi přeskočím a počkám na dalšího Miyazakiho... kterej ale bude pravděpodobně jen na PS5, takže jaksi...ehm :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Dojmy z hraní Nightreign: tohle je Elden Ring pro zoomery | Zing
    https://zing.cz/article/dojmy-z-hrani-nightreign-tohle-je-elden-ring-pro-zoomery
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    I Played Elden Ring: Nightreign for 6 Hours
    https://youtu.be/7xjW5oGlcUM?si=5gGFZoFaxUgXcn92
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: ha - luk!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: ....a DLC za dvěřmi.

    Lies of P: Overture - Announcement Trailer
    https://youtu.be/JfS9uc-CTcs?si=EpA5-qCZHxUSsiHd
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam