• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ETHAN: Soubojovy system wildstaru je nejvice dementni implementace combatu, kterou jsem za roky videl ... bohuzel ... prijde mi to jakoze chteli udelat neco pro skilled lidi, tak si rekli ze mireni je fajn napad. V pulce zjistili, ze by jim to nikdo takto nehral a udelali to pro vsechny = to mireni jen otravuje ... nic vice, nic mene. Zlaty tab targeting ...

    V PVP to ale asi bude zabava ... az na ten ultimatni hyper chaos, kdyz se potkaj vice jak 4 lidi ...

    Ta hra je jinak dokonaly klon wowka, do ktereho pridali neco fajn ... neco me zase sere ...
    Takze v tomto za me palec nahoru, mam rad hry, ktere muzu hrat pouze s par lidma a nemusim chodit raidy, ktere me proste nebavi.

    Docela se na to PVP ve wildstaru tesim. Navic oproti wowku nyni uz absolutne nemam cas nekam 3x tydne fixne dochazet (raidy), takze s kamarady treba udelame nejaky pekny rank v arenach.

    MESHCA: UI je docela hezke, rozhodne pokrok. Kazdopadne wildstar podporuje mody, takze to u me asi skonci jako ve wowku, ze si udelam svoje :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ASACHI: Mě se nelíbí ten soubojový systém (jako nápad dobré, ale v zásadě mi to zavírá dveře do raidu nebo dungeonů a cokoliv kromě dps je vyloučeno), ale jinak je to paráda. Má to spoustu věcí, které jsem ještě nepochopil/minul/cíleně vynechal, jako třeba možnost - a časem asi nutnost - přehazovat action bary pro různé situace a vlastně komplet Abilities a AMPs UI je pro mě něco, co špatně pobírám. Přijde mi, že ta hra tímhle asi cílí na mladší lidi, než jsem já, protože v tomhle se prostě něco tak moc jiného učím strašně pomalu. Slibuju si od toho hlavně zábavu po dobu, co budu čekat na datadisk k WoW.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ASACHI: Co rikas na nove UI?
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MALY_BOBIK: Pokud mas jen hodinu, coz se asi chodneme, ze na posouzeni hry je strasne malo. Tak ti dorporucuju rushnout arkship maximalni moznou rychlosti (za predpokladu, ze nejsi zatizeny na lore). Lod a prvni pidi mapa po ni jsou totiz jen tutorialy na seznameni s hrou a mechanikama a o samotne hre ti toho moc nereknou. Nicmene aspon ta pidi mapa trosku ukaze, jak vypadaji questy. Od levelu 6 je mozne pvp. Rozhodne doporucuji aspon jeden BG zkusit, protoze tam uz je citit tempo a akcnost hry a zabere jen 15 minutek. Na crafting uplne kasli, to se da nakoukat ve videich. Prvnich 20 levelu je hra dost lehka, telegrafy pomale, jednoduche paterny a minimalni dmg. Prvni vlastovkou zkutecne obtiznosti jsou bohuzel az prvni dungeony na lvlu 20, coz s tvym casovym ramcem nemas sanci dosahnout.
    Takze moje doporuceji je: Rychle probehnout lod, a pustit se do questeni po ni (zjistit, jestli je snesitelne) a action combat vyzkouset v bg na lvlu 6. Coz je az az program na jednu jedinou hodinu. :)
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    MALY_BOBIK: Me se treba mechaniky wildstaru absolutne nelibi, ale koupil jsem to sobe i manzelce, abychom ukojili hlad po MMO. Takze to budeme pul roku hrat a pak se nejhure zase vratime do WoWka
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: jako fajn, ale me se proste a jednoduse vic libily kresleny baracky v UO, nez tyhle megastavby. Jsem asi holt staromilec :D
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: jsem tak pul na pul nalomenej ze si to koupim tak uvidim jak mi to sedne
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    AVATAR: :) Je tam citit obrovsky odkaz na UO a az Minecraftovy potencial.
    Napriklad tu: https://www.youtube.com/watch?v=8426CgWpoa8
    A nutno podotknout, ze tohle je jen zacatek. Wishlist pro housing se plni obrovskou rychlosti a pravdou je, ze Carbine postupne wish predmety opravdu tvori uz behem bety.
    Pro predstavu: https://forums.wildstar-online.com/...c/32899-player-housing-decoration-and-feature-wishlist-reboot/
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: jsem jedinej, komu se pri koukani na tohle video styska po housingu v UO? :D
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MALY_BOBIK: Za tu hodku bohuzel asi ani nevylezes z tutorial lodi. :(
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: voser je ze si to testnu tak hodku :( pak jedem se zenou do prahy
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Moc se tesim na vas feedback ze hry pristi tyden. :)
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: mno o vikendu testnu a pak popremyslim nad koupi :) TESO byl dle meho velky fail a WS sleduju delsi dobu
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MALY_BOBIK: Muj klient ma 16,4GB.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    kolik to vubec ma ? mam zatim 1%
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Ona je ted beta kazdy vikend :)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Ano. Ohlasili extra beta vikend 25.-27. Level cap zvysen na 25. Coz umozni bezet adveture War of Wilds. A meli by napozvat vsechny, kdo si kdy podal do Bety prihlasku. Coz znamena, ze se pokouzeji o neco jako zatezovy test. Sirily se i informace, ze bude spusten EU server. Ty informace se sirili na zaklade toho, ze v pozvanc ebyl kod na EU a US server. Ale zatim to vypada, ze to do vikendu nestihnou, protoze ladi database a maji nejaky problem se zkopirovanim databse z ameriky kvuli prirpavam na specialni regionalni znaky.
    POMPO
    POMPO --- ---
    tendle vikend opet beta.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Dneska forum uplne kypi zajimavyma informacema.
    Na foru padla otazka, jak dlouho by mel v raidu OBECNE trvat boj.
    Minibosses: 3-4m
    20-person: 6-8m
    40-person: 12-15m

    A dalsi medailove odmeny za dungeony:
    Bronzova – vsechny aktivni optional (bez challenge, neomezene smrti, neomezene casu)
    Stribrna - broznova + casove omezeni (zatim(info z 22.4.) 30 min STL, 40 min KV, 75 SSM)
    Zlata - stribrna + bez smrti + vsechny aktivni challenge
    Kazda medaile ma take sanci dropnout nizsi medaily s sanci na dalsi loot.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam