• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    POMPO
    POMPO --- ---
    Ja sem to i psal, ze mam za sebou prvni dung, cili 22. Zadny zavody. Taky jsem psal, ze endgame nijak nehodnotim.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    A kdyz jste dneska tak necekane aktivni. Mam takovy dotaz do plena, protoze jsem proste zvedava. Kolik z Vas si aspon sahlo na endgame? Protoze to tu obcas zminujete a ja mam takovy pocit z vasich textu, ze vetsina z vas nedosla nad lvl20. Nechci se nikoho dotknout, jen me zajima, kolik je tu 50tek a co rikaji na zacatek eldergame. Jestli jste se zkouseli dostat do zamcenych map v alziaru a odysei v dobe, kdy tam byl stit a ne forgoten area. Co si myslite o endgame craftingu, protoze ja na to mnozstvi voucheru koukam s dost velikym respektem. Dolezl nekdo nad item lvl 40 a cookingem? Zajimalo by me, jestli moje propocty sedi s realitou, protoze jsem s nim zatim dal nedosla. No a pak otazka, na kterou spis necekam odpoved, jestli nekdo vyzkousel ty zmeny v raidu pred necelymi 2 tydny, protoze jsem tam po tech zmenach jeste nebyla a s mym equipem jen z modrych se obavam, ze uz nemam casove sanci a asi ani motivaci se znovu dooblekat v bete.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ZACK: Mam dojem, ze settler dost kulha pokud jde o tu socialnost a i podle prapuvodnich planu mel vypadat jinak. Otazkou je, jestli(jak) by to slo pojmout lepe z pohledu aplikace socializera v praxi.
    A na tvou predchozi otazku nebudu odpovidat, zase je ryjes. :-* Spis mi slo o to, ze aby hra uspela, tak by se od nejake Open bety meli takovyhlech prusvihu opravdu vyvarovat, lidi jim je neodpusti.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Tak uz jsem si to vygooglil. mam bejt settler.
    Motyka, zrni a jedem...
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Zadna. Ma to byt Settler, ale veskera spoluprace mezi settlery je pasivni, vubec se nepotkate, proste sbiras veci, a pak nekde neco postavis. Klasicky grind. Ale zas jsou fer ty veci, co stavis,od buffovacich stanic, pres obchodniky, po taxi.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ZACK:
    Stage 1: Denial
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Prvni mmo? :)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Uz by se nemeli veci kazit....
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Vzdyt ok, to je jasny, ze zkraje se obcas neco pokazi. Proto se to taky testuje.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    ktera je teda podle tebe ktera?
    Jsem socializer, co je teda pro me?
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Tohle je moje nejvetsi obava. Kazdym na rychlo uvolnenym patchem vzdy neco rozbijou. Jako ted roboty, kteri predtim fungovaly v pohode. Ne, ze by to za tyden zase neopravili. Ale je to otravne a meli by se v tomhle polepsit. Dokud jsem ve statusu betatestera, tak jim tohle budu odposutet. V okamziku, kdy ze me bude zakaznik, tak je takovahle chyba jednoduse prusvih obrich rozmeru.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SIRLOON: Pred nedavnem jsem psala jeden ze svych dlouhych prispevku o path a ze ne kazda path je pro kazdeho. Pokud se v tom nechces nejak hloubeji stourat, tak staci vyzkouset kazdou. Jak lehce se tohle rekne a hur udela, dobre vim. :)
    Pro ty stouraci:
    Path vznikly podle tzv. Bartlovych psychologickych typu hracu. Nevim, jak moc jste obeznameni s touhle "problematikou".Tyhle ctyri typy jsou Killer, Achiever, Explorer a Socializer proste odpovidaji 4 patham. A malo ktery hrac zasahuje do vice, jak dvou, ale v prubehu sveho hracskeho "zivota" muze evolvovat do jineho typu. Proto Vas nektere pathy nebavi, nejste tento typ hrace.
    Dalsi info:
    Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Bartle_Test
    Test: http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    POMPO: vzhledem k datu vydání a toho, kam se beta (ne)posunula za poslední dva měsíce, bych už s žádným větším posunem v těhle oblastech nepočítal, na pořadě jsou především technické záležitosti a doladěni endgame.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Zatim zadny zklamani. Zadnou velkou bombu sem necekal. Navic jde jen o betu. treba este doladi. Taky az casem se ukaze jak bude vypadat end-game.

    Napriklad v bete me prislo, ze engineerovi boti se buguji. Obcas neni bot videt a nejde vyvolat, obcas se zapomene, obcas to u abilit hlasi, ze bot nevidi cil i kdyz stoji vedle. Nejvice se to deje pokud jsem predtim bezel. Ale to urcite opravi.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    mno ja sem udolal asi 20 mobek a pak mi zase klekla grafika. Pockam na novou zda se to zlepsi a pokud ne tak mam vyreseno a zustanu u SW
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Moc dekuji za nazor na hru, je zajimave, cist jak jsi hru pojal. :) Hodne zajimave, je porovnani W* s jinyma hrama a s vlastnim ocekavanim.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Scientist ma nyni velke minus v tom, ze vetisna lore co ma extra unlockovat jeho path je v bete zakazana.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ZACK: ano, ale porad ty tri ostatni path sou necim zajimave, ale jako scientist sem jen klikal na hopsajici kosticky a to bylo cele
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: "Nuda" jsou vsechny, je to jen o tom, co rad delas. Explorer je jen pro lidi, co radi prolejzaj kazdou diru, radi platformovky a delaj si screenshoty na vrcholku kopce v zapadu slunce. Soldier je jen pro lidi, co radi zabiji vsechno, co vidi. A zkousi ruzne zpusoby, jak to zabit. Settler je jen pro lidi, co jsou radi uzitecni a radi sbiraji a stavi. Je to navic jedina path, ktera ma vlastne smysl, protoze doslova prinasis civilizaci do ruznych koutu sveta.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Hodne kladne bych hodnotil ten engine a grafiku. Obcas to sice mirnonce zamrzne (zatim to nejaky chybky ma) ale celkove je to velice svizny a grafika je uplne ok. Vice lidi na jednom miste to zatim viditelne nezpomaluje treba jako u SWTOR.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam