• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BODOrigin
    JARDA128
    JARDA128 --- ---
    VIRIK: e-mail a translator .. Jako anglicky taky umim ale delam gramaticky chyby a imo i strojove preloznej mail by meli zvladnout
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    to neřeší problém pro lidi co anglicky prostě neumí
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    ja s anglickym EA supportem zatim nikdy nemel problem, dokonce bych si troufnul tvrdit, ze je jeden z nejlepsich (steam je proti tomu fakt peklo), parkrat mi dokonce jen tak dali i dost dobrou slevu na pristi nakup (-75%), ze jsem jejich zakaznikem uz dlouho.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Je pravda, ze me ani nenapadalo nejaky CZ support hledat, takze me vyuziti telefnu vubec neprislo na mysl a rovnou jsem sel pres EA support web, kterej me navedl na zminovany chat.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: už jsem si vzpoměl, ten jejich debilní dokument pro řešení problémů neměl nikde (jsem to nenašel) otázku ohledně problému s potvrzováním bezpečnsotní otázky a tak jsem volal na číslo, který tam bylo. Už není.

    a je tam už i jiná možnost si upravit problém s accountem, to tam mylím nebylo... oni to asi automatizovali, takže jich asi rušili víc, těch center.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: hindu akcent nahrazen akcentem bratranců francouzů? :D
    TRAGED: máš pravdu, takže to logicky muselo být hend na stránkách.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: K cemu je mi cislo v Originu na ktery se nemohu prihlasit? :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A pak je ve hre centralizace supportu celeosvetove ci pro regiony na jedno misto s levnou pracovni silou, drive to byvala Indiie, nyni je v more Rumunsko.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: divný, protože já to číslo našel tenkrát hned a to přímo na originu a bylo mylsím i na stránce. Normálně něco jako Czech support
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Nerekl bych, ze lidi maji malo problemu s Originem, spis ze se obraceji na Eng chat support, tak jako ja, protoze o tom ceskem nebyla na jejich webu nikde zminka.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: jo, já vím. VIdím to stejně.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: jo, ale pořád je to vlastně hajzlárna.
    Na tom telefonu to brali fakt hned a vyřešený to bylo okamžitě. Sundali službu, kterou člověk potřebuje, až když je pozdě. Když už se průšvih stane.

    Jestli ji využívalo málo lidí je jen důkaz toho, že Origin ani instalace neměli moc problémů a tak se po nich moc lidí nemuselo shánět.

    Ale co se stane, až se problém objeví?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ( A proto je mi mnohem sympatictejsi UBI, kde je majoritnim vlastnikem akcii porad jeste jedna rodina, takze to zatim porad neni jen o penzich. )
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Nejde o to kolik toho v CZ prodaji, ale jak moc lidi podporu vyuzivali. Vzheledm k tomu, ze tu CZ nikde nepropagovali, tak ji lidi nejspise nevyuzivali a v tu chvili se pro management stavaji pritezkem co obira investory o dividendy. Smutne, ale az takhle jednoduche to je.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: Je to služba k jejich produktům. A že toho tu EA neprodávají málo, FIFA nebo Simíci patřej mezi naprostý vrcholy prodejů. Tam vůbec není otázka kolik toho kdo využívá, ajko spíš zpráva, že se na nás prostě vysrali.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK:Je otazka, jak moc ji lidi vyuzivali, pokud moc ne, tak se z hlediska klasicke nadnarodky stali nadbytecni, bohuzel.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: Byla a byla skutečně kvalitní a velice ochotná. Dokonce jeli i ve večerních hodinách.

    Doufám, že jim aspoň dali dost peněz, jinak podle mne takový lidi si najdou práci snadno. Ale servis od EA tímhle klesl zase o hodně dolů.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Já ani netušil ze nějaká česká podpora je a řešil to po chatu v Eng
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: jsem si taky všechno překontroloval, týden po tom cos to tu napsal. A zjistil, že mi nefunguje bezpečnsotní otázka a tak volal na podporu a ti mi ihned pomohli a vše vyřešili. Nádhera.

    Ale proč o tom píšu – 15. září EA tu českou podporu prej ukončila. Je to škoda, fungovala skvěle a hlavně mi není jasný, jak doprdele budou řešit problémy – je to fima která tu vydává i simíky, tam pochybuju že všichni umí tu indickou angličtinu, která se na podporách pak ozývá - když vaši řeč vyřadí jako neodůvodněnou...
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam