• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GLUMIKSONY: Aby ořechy střásané z ořešáku zůstaly zaostřené
    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    Dneska taneční soutěž se Sony A7II, fotky zálohovaný a podle náhledu je všechno ostrý, až se divím :D
    A že tam je špatný světlo asi nemusím říkat ... :-D
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    RATTKIN: sorry, myslel jsem redukci minolta-md. m42 redukci ještě nemám, ale ebay je jich plná
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    PAVELDUFEK: já nejsem profi fotograf, chodím normálně do práce, ale nějaké placené brigády jsem už dělal.
    starýho nikona D300s jsem prodal hned jak jsem to koupil, abych mohl nakoupit objektivy

    mám půl roku, je to super.

    redukci na m42 mám, ale trochu vaklá. jestli jde na fullframe nevím, asi jo, má to vevnitř díru jak kráva. můžu poslat, ba nejsem z phy ;)
    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    RATTKIN: Jsem doufal v opak. Jake mas zkušenosti s ni? Používáš už pracovně?
    Ja asi 14 dni co jsem to osahal.



    Shanim redukci M42, aby šla na fullframe. Ideálně v Praze.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    PAVELDUFEK: no to náš tu moc není :)
    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    RATTKIN: mám a7
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    půjčil by mi nějaký Jindřichohradečák na chvíli redukci Minolta MD -> Sony E (nex)? předem dík.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    sony a6000 firmware v 2.0
    Sony Support
    http://www.sony.co.uk/...ntent/cnt-dwnl/prd-dime/sony-ilce6000-firmware-update-ver2_00-win/ILCE-6000

    start je asi o malinko rychlejší, video jsem nezkoušel
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    RATTKIN: nahoď dotaz a info příjde. Flame tam bývá taky dost informativní.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    WOODMAKER: tam je moc flame ;(
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    má tu někdo sony mirrorless? Nex, a7 a podobně?
    CHILDINTIME
    CHILDINTIME --- ---