KULHY: Zbyněk Šemora je vysloužilý ajznboňák, na železnici strávil velkou část života a má ji rád, je snad vdovec, a tak si vytváří v simulátoru železnici, jako Hustopečák začal původně s úsekem myslim Kúty-Brno no pak se mu to nějak vymklo z kontroly. Jeho dílko je zaměřené na přesné stoupání, poloměry oblouků, vzdálenosti a podobně, chce svoji trať v nezkoridorované podobě, tak vytváří vpodstatě už historickou podobu s důrazem na přesnot kolejí, ale s tím jak se mu to prorůstá a spojuje tak to někde už nevychází uplně reálně, musí natahovat oblouky nebo rovinky a všechno by vždycky celé nejradši přestavěl aby mu novej úsek vyšel jak má, ale je mu líto strávených let :o) Rozsah má značný a hraje si i s různýma vedlejšíma tratěma, vlečkama, místama na které má vzpomínky. Jinak s krajinkou okolo si začal víc pohrávat až později, tahle trať byla jakoby ne tak "hezká" jako mnohem mladšího studenta Martina Stavitelxx trať "321", kterej zase blejská krajinu, koleje jede podle google maps, staví unifikované koridory a až tak moc mu nejde o to že to nemá kolejově na centimetr, ale kdo tam nejezdí v reálu tak je mu to šumák a jede si tak vlakem napříč českem někem na slovensko a řiká si jo tay to znám :o)
Obě jsou to impozantní díla několika lidí. Trať Zbyňka Šemory s důrazem na koleje a Martinova s důrazem na hezkej průjezd krajinou.
Když připočtu kvantum českých, slovenských, polských, maďarských, rakouských a německých vozidel které za ty roky vytvořila komunita, tak to nabízí slušnej balík se kterým se dá na nějakou dobu vyhrát :o)
Jinak musím doporučit i fiktivní tratě autora JiříkTK z období ČSD, včetně úzchorozkodek a tramvají, elektrifikovaných i neelektrifikovaných tahů no a vůbec velmi nápaditě a citlivě vytvořené krajiny s nejedním fórkem pro bystré oko :o)