• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUID_SOUNDZvuková postprodukce ve filmu
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    JUGI: Jo už si vzpomínám. Ty užs tu byl. Nic nesmíš říct a všechno děláš. Už vim. Stačí. S kym spolupracuješ je mi fuk. ;)
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    NOOLY: Právě oni nejsou nijak propojený... Jo okej, i kdyby TC generovalo audio nahrávadlo, TC šel do kamery a výsledkem byly BWFka tak proč ne. Ale většina těch nahrávadel nemá TC gen ani TC In/out...? To musí vyjít na strašný prachy nasazovat to růčo. Kdysi jsem dělal takovej asi dvouhodinovej koncert a trvalo to asi víkend sestřihbnout a nasadit na obrázek.
    NOOLY
    NOOLY --- ---
    LIQUID_SOUND: ti blazni to skutecne casto nasazuji rucne. chytrejsi strihaci maji 'plural eyes', ktery porovna pomocny zvuk z kamery s externim zvukem a syncne to.

    jinak TC muzes taky generovat jako audio stopu a posilat do kamery.
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    JUGI: Odkud resp. z jakýho pracoviště?
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    JUGI: Neee. To je nuda. Jsem na stopro jeden z českejch průkopníků remote recordingu. ;)
    JUGI
    JUGI --- ---
    LIQUID_SOUND: Aha, v tom případě jsem to asi nepochopil. Myslel sem, že se ptáš na remote recording s následným remote masteringem. Ve zkratce, točíš někde něco v Americe (obraz/zvuk/cokoliv) na Holandský server s režisérem ve Francii. Pak si to smíchají kluci v Číně. Myslel sem, že se ptáš na konkrétní technologii, ne na to když ta technologie nefunguje :)
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    JUGI: Popravdě nějak jsem z toho nerozklíčoval co s tim. Resp. nejsem si jistej jestli je to odpověď na co se ptám. Dokázal bys to nějak polopaticky rozvést?

    Aby bylo jasno nejde mi o to, že by TC byl vedenej bezdrátově. Jde mi o workflow v momentě, když audio rekordér vůbec nedokáže synchronizovat. Tim mysli, zda-li vezmou klapku nebo nějakou ios app, která klapku simuluje a pak to nasazujou ručně. Nebo jestli akustickej pípanec v digi klapce obsahuje zakódovanej aktuální TC atd... To mám na mysli.
    JUGI
    JUGI --- ---
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    Může mi někdo vysvětlit, jakym způsobem syncujou malý štáby obrázek třebas u DSLR a nějakýho zvukovýho nahrávadla bez TC in? Vídám to hodně a nechce se mi věřit, že by to pak nějakej blázen nasazoval ručně. To by dělal dýl než samotný natáčení. Možná mi něco jenom uniká...
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    Ten render jeste neni final. Mel jsem jen radost ze sem to lousknul
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    MARIHAI: Error (403)
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    ilustrovat zvukem hlaven samopalu morfujici se do podpisu ..

    dvakrat se to zacal delat a vyhodil .. na potreti uz jsem stim spoko

    https://dl-web.dropbox.com/...?_subject_uid=3505505&w=AAAdMuS5EOSOTjUu_rvDcKt1CfvynK8ybSt4zVcm1sUEsQ
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    Okej asi výkřik do tmy, zas tak mě to netrápí ale beru to jako součást předsevzetí do novýho roku.

    K filmu dělám jenom hudbu, víc jak 14 let. Imho na slušný úrovni viz níže credits. Chci si vyzkoušet i ostatní věci jako ADR nebo Foley, se kterejma mám malý zkušnosti. Klidně asistentský pozice, školní cvičení a jinou špinavou práci. Nemám s tim problém, pokud se mi to časově podaří skloubit. Pro Tools monkey jsem slušnej, editace mě bavěj, práce v syncu s obrazem je pro mě dennim chlebem.

    Tj. kdybyste někdo potřeboval nějakou výpomoc nebo měl co mi nabídnout pls do zpráv. Určitě se pokusim přizpůsobit.
    Ňáký cajky mám, prostory s 5.1 plus třebas dvě FTPka k dispozici (z toho jedno na optice).
    Ctim deadlines + nezdržuju s cígama, nehulim, nepiju tvrdej a ani víno.

    Credits třebas: http://www.imdb.com/name/nm3316362/?ref_=fn_al_nm_1 nebo http://www.allmusic.com/artist/vitek-kral-mn0000989997
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    Ready when you are mr mcgill PLANE
    https://www.youtube.com/watch?v=HdVVSNy_TIE
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    MARIHAI: To taky nevim. Imho by dalo, kdyby se to opravdu prodávalo a poctivě se s tim nakládalo. Ale to je nereálný. Ostatně to by se v pohodě dalo živit i hudbou. Aspoň pro mnohem víc lidí. ;)

    Já to chtěl dělat ve volnym čase tj. kdybych tim vydělal pár stovek USD ročně tj. kldině dvě, byl bych šťastnej. Ale právě po konzultaci s lidma co do toho dělaj jsem pochopil, že to nemá cenu. Bohužel většina lidí nekoupí věci, co jsou byť jen za částky v řádech dolarů a vykašle se na to. A v momentě kdy se to objeví na nějaký wrz sajtě, je konec úplně.
    NOOLY
    NOOLY --- ---
    uzivit se tim asi neda (doufam, ze me nekdo presvedci, ze je to jinak(, ale privydelek muze bejt dobrej, obcas o tom premyslim. je jasny, ze zvuk nahranej pro nekoho je majetkem nekoho, ale vetsinou stejne vec nahravam mnohokrat, takze mi vzdycky zbyde dost prebytecnyho a uzitecnyho materialu.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    tak nevim potom jestli se tim da uzivit
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    MARIHAI: No to je ale docela fail. Pokud totiž točíš něco pro někoho, tak i když se to v rámci toho projektu nepoužije, tak je pochopitelně ten nahranej materiál jeho. Nemůžeš vzít a přeprodat za sebe.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    LIQUID_SOUND: myslim že to hodně dělaj lidi který ty věci nahrávaj pro projekty na kterejch makaj, a pak v mezičase místo aby seděli doma to zkompletujou pro sebe ale i pro případnej výdělek.

    Hlavně jsem to teď nějak delší dobu neřešil, ale když koukám na ty malý shopy jaký perfektni zvuky tam maj a v jaký kvalitě. Starý Sound Ideas už jsou OUT
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam