GAF: Když vidím ty výsledky... Když to vyšlo, tak se mi Wizardry VII moc líbily, ale když se nad nimi zamyslím teď, tak se nemůžu než ptát, "proboha proč?" Nenapadá mě dungeon, na který který by se výraz "grinding" hodil víc než na Wizardry VII. Dokonce ani Dungeon Master nevyžadoval stát pod schodičtěm a házet proti němu hvězdice nebo si jen tak do vzduchu kouzlit Firebally - jen to velmi honoroval zvyšováním úrovně. Ale nebylo to nutné. Ve Wizardry VII obdoba nutná byla (vlézt do vody, udělat krok, vylézt z vody, X minut reálného času spát, než se doplní stamina, zopakovat, dokud mi Swimming nevyleze aspoň na 30-40). K tomu zvyšující se síla nepřátel a v podstatě docházím k tomu, že možná 80-90 procent času stráveného ve Wizardry je prostě o tupém opakování úkonů, ať už v boji nebo mimo. Vzpomínám si, že i v tom roce 1993 mě tak iritovalo pomalé léčení, že jsem radši uložil pozici, vrátil se do DOSu, spustil si prográmek pro doplnění HP/SP/MP na maximum (vlastní výroba) a znovu spustil W7...