• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    GAF
    GAF --- ---
    After Reset RPG by Black Cloud Studios — Kickstarter
    http://www.kickstarter.com/projects/2146421095/after-reset-rpg

    Rule-based realtime se jmenujou prej věci jako BG a Planescape Torment a další. Tak s dovolenim, že už to má do tahovky trochu dál, ale furt to sem ještě jakž takž patří...
    GAF
    GAF --- ---
    "What we strive for isn’t realism, but creating an immersive experience that allows you to suspend your disbelief."

    Ha! Dobře řečeno.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Bezvadny!
    SID311
    SID311 --- ---
    Tak Torment: Tides of Numenera bude mít tahové souboje.

    Torment: Tides of Numenera by inXile entertainment » Updated our Journal (26): Decision — Kickstarter
    http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/686723
    GAF
    GAF --- ---
    CRAZYHBO: jestli neznáš, tak zkus starý Incubation + Datadisk (dost starý, ale skvělý sci-fi podobný Space-Hulku) nebo novější Call of Cthulhu: Wasteland (oddychová tahovka se vším potřebným ze světa Lovecraftovských příšer)
    CRAZYHBO
    CRAZYHBO --- ---
    JVMLOK: zkusim..dík

    něco dalšího?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    NAVARA: nastavitelna. Me vyhovuje kvuli celkove atmosfere, Terminatori nejsou zadni lehkonozi drobci, ale jinak se da zrychlit celkova animace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    JVMLOK: prej pomalost pohybu jednotek je peklo...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CRAZYHBO: Space Hulk. Vysel remake a vicemene odpovida predloze z r.1992 a samozrejme Warhammeru40K jako takovymu
    CRAZYHBO
    CRAZYHBO --- ---
    schanim zrovna něco novýho na hraní..na ufu a xcomu sem vyrost:))
    někdo nakej tip?nebo nechcete hodit naký svoje oblíbený?
    GAF
    GAF --- ---
    GAF: jj, je to Tiscali.

    Tak ještě bych pochopil, že mu to prostředí přijde sterilní - holt ne každej cítí atmosféru stejně, ale některý ty ostatní věci... to jsou fakt na hlavu postavený lži prostě :) Nevim, proč to píše :)

    A pro někoho bohužel a pro někoho bohudík je taky pravda, že hra baví a nabízí čím dál víc čím dál je hráč ve hře. Zezačátku je to takový marný a těžkopádný a do toho ze začátku relativně neschopná parta dobrodruhů. Správně depresivní muhehehehe -.-
    GAF
    GAF --- ---
    Pool of Radiance II je teda fakt poběs na tohle, to souhlasim.

    A když už jsi ho zmínil, tak chci říct, že naprosto nechápu tu recenzi na Tiscali nebo kde to bylo. Kde psali, že hádanky jsou jednoduchý a vždycky jenom na jednom místě. A patra diablovitý a zbytečně rozsáhlý.

    Prostředí jsou pěkný. A patra jsou obrovský, ale pokuď si pamatuju, mapa je stejná a rozsáhlost je poplatná papírové předloze procházení opuštěnýho dungeonu obrovskýho města. Kde prostě dost místností je zanedbaných, zašlých a prázdných, ve kterých hráč občas objeví zasunutý poklad, když lépe prohledává. A co se týče těch hádanek je to naprosto, ale NAPROSTO naopak. To získávání předmětů a skládání indicií na vyřešení hádanek přes tři patra a pět různých rozhovorů a nápověd v nich...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jinac jeste k tomu Tormentu - ac bezne zastancem tahovek, zrovna v tomhle jsem pro RT s pauzou. Proc? Inu, zatimco BG + Torment se nechaly hrat vcelku svizne, takovy Temple of Elemental Evil ci Pool of Radiance II byly bes a utrpeni. A neni bez zajimavosti, ze lvi podil na mizerne hratelnosti mel prave system tahovych boju.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Je to veľmi slušný remake/reštart.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    No vida, ze bych si to konecne poridil? Prvni UFO jsem miloval, TftD nesnasel, zbytek nehral. Tohle ale nevypada spatne, mrknu na steamu.
    GAF
    GAF --- ---
    CLAVEN: tak tim líp, že jsou tam obě možnosti. Tu těžkou jsem nehrál, ale vlastně mi o tom nedávno kámoš říkal, že na tom bezsejvovacím režimu ztratil 30 vojáků a dohrál to a že neví, jak to "ten někdo kdo to streamoval" dělal, že byl skoro beze ztrát.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GAF: Tak neviem, podľa mňa to je na tú najdrsnejšiu obtiažnosť pomerne hardcore. A ani sa to nedá ojebávať loadovaním.
    GAF
    GAF --- ---
    FLOYDTHEBARBER: to jsem rad, že to říkáš. Mam stejnej názor. Udělali z toho vysoce hratelnou hru a tím to myslím vyhráli. Hardcoreři ještě pořád neohrnou nos a budou se bavit a normálové si můžou libovat, jakou maj parádní sci-fi a není to přehnaný s obtížností a bavit se.
    FLOYDTHEBARBER
    FLOYDTHEBARBER --- ---
    GAF: Vubec ne, sice se to da vnimat jako krok smerem k mladsim hracum zvyklym spis na Call of Duty, ale zakladni filozofie tohohle remakeu je o tom, ze nabizi jednodussi rozhodnuti, ale s hmatatelnym dopadem.
    Takze misto toho, aby sis vybiral presne misto na mape, kde bude zakladna, tak si vybiras jenom kontinent; misto desitek akcnich bodu ma kazda jednotka dve akce za kolo; neni jich v poli 20, ale maximalne sest; a hrac jako vrchni velitel se nemusi starat o to, kolik naboju jake munice nalozi na vysadkovou lod.
    Pokud to nekomu prijde jednoduche, tak si muze nastavit opravdu masochistickou obtiznost a vypnout save/reload, a najednou na kazde akci opravdu zalezi.
    GAF
    GAF --- ---
    FLOYDTHEBARBER: vadí Ti to zjednodušení báze od původního XCOMu?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam