• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    GAF
    GAF --- ---
    DOCKINEZ: Tebe ta hra proste lezi v zaludku, zejo :D
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ale jo, tomu konceptu rozumim. Ale ten svet byl tak prazdnej, ze kvestu, za ktery by clovek vyleveloval, proste moc nebylo...
    GAF
    GAF --- ---
    Jako von má pravdu, za vlky uplně na začátku běžně něco kolem 1 - 3 exp za kus. A přestup klasicky na tisícovce. To je jako moc moc, pravda. Ale myslim, že za questy se něco přes kilo občas i dostávalo.

    Ono tam funguje dvojí systém, člověk dostává ty normální expy, za který si zlepšuje dovednosti a vlastnosti a vůbec cokoliv co souvisí s postavou a současně s tim dostává i adventure points, který při přechodu daný meze (1000, 1500 atp) vylevelí postavu. Což přidá automaticky nějaký životy, manu a takový, ale k ničemu jinýmu moc to není. Jestli si to dobře pamatuju.

    Mně to teda nevadilo to s těma pár expama za příšeru, to jsem byl naštvanej na ty hry z uplně jinýho důvodu. Ale tak chápu, že to někomu může připadat praštěný.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    DOCKINEZ: covece nevim, mam ten pocit ze to bylo dane tim ze na cim vyssi level se dostanes, tim nizzsi jsou expy za slaby soupere nebo tak neco. Ale v podstate mi to davalo smysl naprosto...dostavat na 20. relativne stejne pro postup na dalsi uroven jako na 3. by mi prislo hloupy. Zvlast kdyz stretnuti s cannon fodderem bylo relativne easy od urciteho levelu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    D1RABBIT: vypovida docela dost, pokud se octnes v situaci, ze na bosse tesne nemas, a chces-li udelat jeden lvl, po kterym uz bys ho asi dal, z random mobu by ti to trvalo tak mesic...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    JVMLOK: jj, taky moje oblibena postava.

    GAF: a kdyz mel stit odrazejici beholderi paprsky, tak hra na chvilku pripominala diablo...
    GAF
    GAF --- ---
    Zrovna v BGII třeba... jak si mohl sám podat všech asi 30 Beholderů v podzemí AthKathly a nic mu nemohli udělat díky těm přirozeným rezistům, kdežto kdokoliv další, pokuď neměl na sobě zilion ochran tak chcípal co chvíli.
    GAF
    GAF --- ---
    JVMLOK: a kurňa, tak ten tam fakt chybí, pravda.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    GAF: Paladin
    GAF
    GAF --- ---
    DOCKINEZ: ale měl krásnej příběh, parádní atmosféru, spousta možností jak questy dokončit několika způsoby podle povolání... Spoustu bylinkaření a rozumně nepřehnanýho kraftění a honit se za zbraní +2 něco znamenalo. Byla jedna z pěti ve hře nebo tak... Mně se hodně líbil.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    GAF: Drakensang nebyl nic moc. Obzvlast "odmena" cca 2 xp za nepritele byla smesna uz nekdy na tretim levelu... ale v tomhle mne desive stval i treba Dragon Age.
    GAF
    GAF --- ---

    Nejoblíbenější povolání v RPG

    31 hlasy od 21 respondentů

    GAF
    GAF --- ---
    JVMLOK: jo to s tim nehráním a zapomenutím rozvrhnutí co kdo měl za funkce a dovednosti a jak se komběj znám hodně dobře. Vždycky se musim překonávat, abych do toho zpátky vplul. Ostatně dobrá inspirace na anketu vlastně.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    GAF: Ja mam Drakensang teprve prvni dohranej
    jinak kompletni ROA, to jo, ale River of time jsem jeste ani nekoupil. A jednicku mam savenutou v uplnym finale a nejak tu carodejnici, co si pamatuju, nemuzu udolat...ale uz jsem to nehral tak rok a pul.
    Nejvetsi peklo na techhle hrach je, kdyz mas postavy pekne rozmysleny, vyvoj, ability, kouzla, vybaveni, vsecko...
    a pak treba na mesic nehrajes
    a prijdes k tomu jak panic a nez se nadejes, uz ten puvodni koncept rozbijis protoze si to nepamatujes do detailu, protoze mezitim prijde nejakej postreh kterej ti trochu zmeni taktiku...tyhle diskontinuity dokazou pekne otravit...
    GAF
    GAF --- ---
    JVMLOK: Drakensangy mě poprvý hrozně odradili dementnim chováním při souboji. To jak se všichni hýbou, když se jeden pohne... to člověk musí zažít aby pochopil, jak je to příšerný :) a pak taky tim praštěnym rozdělením party: Člověk se jde plížit, odejde z party. Potuď všechno v pořádku... Jen aby zjistil, že mu tři umřeli. A když se dívá proč, tak oni nemůžou být od sebe postavy dál než nějakých 20 metrů! V tom okamžiku se zbylé rozhodnou, že už stály v pozadí dost nebo co, a PLNOU PAROU SPRINTEM, dokonce rychlejším než obyčejně povolený běh ve hře naběhnou kamsi před stealthujícího hrdinu (v tomto případě kamsi do zákruty, kde číhali jiní NPC co mi je povraždili).

    Ale když jsem se obrnil a řekl si, že přes tohle prostě nepujde vlak, tak všechno ostatní bylo na RPGčko jak se patří na jedničku.

    Tož jsem zvědavý, že co ty Blackguards.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    GAF: nehral ale brousim si zuby
    GAF
    GAF --- ---
    Lidi hrál jste někdo ty Blackguards ze světa Das Schwarze Auge? Jaký to je? O co tam jde a tak? Slyšel jsem, že to je a není RPG tak by mě zajímalo co kdo k tomu má co říct.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ty jo, s tim 18/XX jsi mi pripomnel, jak si clovek v EOB 2 mohl udelat postavy se samejma osmnactkama... a na silu samo 18/99.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Zatím jsem si nahodil partu dualclass human tři kusy - fighter-cleric, fighter-mage, fighter-thief. Dneska pokračuju - asi si udělám nějakého elfa, jednoho trpaslíka a nějakou ženskou... tam je ale blbý, že holky mají maximum síly 16 a bojovníky prostě člověk potřebuje.

    Krásně jsem si ověžil systém, kdy jediná síla může mít ještě procento za sebou (18/00) - neboli jsem hrál počítačovou hru a přitom jsem si četl papírovou knížku ;). To se ti už dneska nestane.
    GAF
    GAF --- ---
    V Let's play Pool of Radiance říkali, že všechny rasy kromě lidí maj sníženej level cap.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam