• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    Díky kickstarteru a aktivitám komunity na netu se tenhle pomalu vymírající žánr zase zvedá na nohy. Pořád je ale těžké o dobrý AAA titul nebo alespoň konkurence schopnou indiovku žánru Tahové RPG zavadit, vzniká jich málo nebo jsou "skryté" pro nedostatek informací. Klub by měl být o sdílení informací o vzniku nových, diskuzi o starých, doporučení, radám atp...

    PS: Berou se i pauzovací RPG a vůbec cokoliv co má aspoň trochu blízko k tahovému pojetí a aspoň nějaké RPG prvky
    rozbalit záhlaví
    GAF
    GAF --- ---
    DOCKINEZ: týjo, čtyřku jsem projížděl po několikátý ještě před nedávnem. Jedna z prvních RPG co jsem vůbec viděl vlastně. A asi uplně první tahová. Těch miliony věcí co tam šlo dělat / zjišťovat / zlepšovat...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Oukej, tak zpet k turn based. Dohral jsem MMX, je to dobry. Kdo jeste nemel tu cest, mel by si to zahrat.

    Neni to tak dobry jako MM6-8, ale do znacny miry srovnatelny treba s MMIV, byt zrovna ta ctyrka byla hodne fajn.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    DAVESADE: ty mas jarni depku ze trollis kam pridjes?
    GAF
    GAF --- ---
    A sakra, vubec si to nepamatuju.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Grimrock je jako DM - realtime. Těším se na to, ale jsme ve špatném klubiki ;).
    GAF
    GAF --- ---
    DOCKINEZ: Na to se taky moc tesim. Jsem zvedavej co s Grimrockem udela to venkovni prostredi. Zni to dobre.


    Ted vlastne nevim, byl Dungeon Master 2 tahovej nebo realtime?
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    D1RABBIT: zima 2014
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ja se priznam ze jsem tu hru miloval tak nejsem obektivni. spickovej pribeh, vynikajici interiery, osobni pribehy postav, ktery jsem ani nedoresil...jeste se k tomu vratim. koupil jsem si tu hru mj. proto, abych si ji nainstaloval v nemcine a ucil jsem se na ni nemecky. 2 hodinky tydne v praci mi proste nestaci :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    GAF: ani ne, vzdyt uz je to nejakych sest sedm let, co mne takhle nastvala.

    Kazdopadne ted mne zajima spis Grimrock 2 a Pillars of Eternity :)
    GAF
    GAF --- ---
    D1RABBIT: jj, ponekud mi nedoslo, ze mluvim vlastne k Tobe a Ty uz Drakensangy znas.
    GAF
    GAF --- ---
    DOCKINEZ: Tebe ta hra proste lezi v zaludku, zejo :D
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ale jo, tomu konceptu rozumim. Ale ten svet byl tak prazdnej, ze kvestu, za ktery by clovek vyleveloval, proste moc nebylo...
    GAF
    GAF --- ---
    Jako von má pravdu, za vlky uplně na začátku běžně něco kolem 1 - 3 exp za kus. A přestup klasicky na tisícovce. To je jako moc moc, pravda. Ale myslim, že za questy se něco přes kilo občas i dostávalo.

    Ono tam funguje dvojí systém, člověk dostává ty normální expy, za který si zlepšuje dovednosti a vlastnosti a vůbec cokoliv co souvisí s postavou a současně s tim dostává i adventure points, který při přechodu daný meze (1000, 1500 atp) vylevelí postavu. Což přidá automaticky nějaký životy, manu a takový, ale k ničemu jinýmu moc to není. Jestli si to dobře pamatuju.

    Mně to teda nevadilo to s těma pár expama za příšeru, to jsem byl naštvanej na ty hry z uplně jinýho důvodu. Ale tak chápu, že to někomu může připadat praštěný.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    DOCKINEZ: covece nevim, mam ten pocit ze to bylo dane tim ze na cim vyssi level se dostanes, tim nizzsi jsou expy za slaby soupere nebo tak neco. Ale v podstate mi to davalo smysl naprosto...dostavat na 20. relativne stejne pro postup na dalsi uroven jako na 3. by mi prislo hloupy. Zvlast kdyz stretnuti s cannon fodderem bylo relativne easy od urciteho levelu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    D1RABBIT: vypovida docela dost, pokud se octnes v situaci, ze na bosse tesne nemas, a chces-li udelat jeden lvl, po kterym uz bys ho asi dal, z random mobu by ti to trvalo tak mesic...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    JVMLOK: jj, taky moje oblibena postava.

    GAF: a kdyz mel stit odrazejici beholderi paprsky, tak hra na chvilku pripominala diablo...
    GAF
    GAF --- ---
    Zrovna v BGII třeba... jak si mohl sám podat všech asi 30 Beholderů v podzemí AthKathly a nic mu nemohli udělat díky těm přirozeným rezistům, kdežto kdokoliv další, pokuď neměl na sobě zilion ochran tak chcípal co chvíli.
    GAF
    GAF --- ---
    JVMLOK: a kurňa, tak ten tam fakt chybí, pravda.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    GAF: Paladin
    GAF
    GAF --- ---
    DOCKINEZ: ale měl krásnej příběh, parádní atmosféru, spousta možností jak questy dokončit několika způsoby podle povolání... Spoustu bylinkaření a rozumně nepřehnanýho kraftění a honit se za zbraní +2 něco znamenalo. Byla jedna z pěti ve hře nebo tak... Mně se hodně líbil.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    GAF: Drakensang nebyl nic moc. Obzvlast "odmena" cca 2 xp za nepritele byla smesna uz nekdy na tretim levelu... ale v tomhle mne desive stval i treba Dragon Age.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam