XCHAOS: V mém předchozím zaměstnání to bylo přesně o tom skartování práce lidem před očima :-) Dva roky tým tak 10 lidí od programátorů po grafiky a manageři producenti okolo dělají hru..... Každý měsíc se posílal build do USA, takže přesčasy to stihnout pofixovat ... (třeba 14 hodinová "pracovní doba"), a to jen aby se přesvědčila nějaká "rada starších" v nadřazené jednotce v USA, aby ten projekt nestornovali.
A jednou slyší člověk reakce, že je to "exciting" apod. a jindy pak o té samé věci řeknou, že tu věc potřeba předělat :-)
A ve výsledku tu hru nakonec se rozhodli nevydat .) So far for motivation .)
My dělali dva roky na jiné hře a stejný scénař. Dokonce ji vydali, a po týdnu přišlo z USA, že ji možná z obchodu stáhnou, protože možná prodají licenci třetí straně, takže by ji nemohli vydat. Nakonec to tak nedopadlo naštěstí. (To si ani člověk pak nemůže napsat do CV neexistující hru ale hlavně motivace šla fakt od odkopení tou nadnárodní společností rapidně dolu)
Tady se řešilo, že já jako zaměstnanec můžu houby soudit jejich způsob vládnutí (u debaty byrokracie), ale vězte že naše studio od odkoupení bylo každým rokem v milionových ztrátách..nejen bez zisku ale ve ztrátách. Takové chování si normální firma nemůže dovolit. Tohle se dá případně taky použít na likvidaci konkurence pomocí nízkých cen, ale to už je trochu jiný příběh.
Nakonec se s releasem posledních dvou her dostalo studio do zisku. Tak se management rozhodl ho (vloni) zavřít :-) Ale to už jsem tam nebyl. Tam spousta věcí postrádala logiku