KACHNIK: Já s FB nemam praxi a asi jsem blbej, ale já tam ten apel, kterej cituješ, nemůžu najit. Můžeš mě, prosím, nějak nasměrovat?
(Zatím se myslím, že bavit se s panem ministrem nemá žádný smysl. Když zvesela ignoruje stanovisko Národního ústavu pro vzdělávání podložené tím několikaletým experimentem, tak proč by ho mělo rozhodit stanovisko několika "pobouřených" laiků? Jeho zdůvodnění je, že dítě se musí ve škole pěkně (patřičným způsobem) "socialisovat". Já myslím, že on to bere tak jako "intuitivně", že "disciplína musí bejt", ale i věřím, že kdyby zkusil svoje stanovisko podpořit nějakými výzkumy, tak se mu může podařit doložit, že u lidí neprošlých školou je zvýšená pravděpodobnost, že nebudou naplňovat jeho představy správného občana, snad. Každopádně považuju za neperspektivní se bavit s ním. Rozhodovat o zákoně bude parlament, ne ministr. A koaliční strany můžou vyhrožovat vypovězením koaliční smlouvy. A v ČSSD nepochybně má Chládek vnitřní oposici. To všechno by mohla být úrodnější půda, myslím.)