KACHNIK: jako ja chapu, ze si odhlasujou nejakou dobu s technologiema. Tak to i je. Na druhou stranu je to placena sluzba, mobil si decko muze vzit doma, kvuli tomu mu nebudu platit lidi, kteri maj nabizet ruzny vzdelavaci aktivity. Krouzek programovani by byl neco uplne jinyho, ze jo.
Predstavovala jsem si to tak a bylo to predstaveno tak, ze tam cely den bezi vyucovani, ruzny hodiny a krouzky a deti si svobodne volej, co budou delat a jestli vubec. Dokonce maj i prichod a odchod podle sebe, takze nekdo muze bejt ve ctvrt na pet jeste nabitej a rad by se ucil. Mimochodem i mezi desatou a jedenactou tam vidam prazdnou tridu, kde ma probihat cteni, pocitani atd.
Kdyz jim tam k tomu das mistnost s bonbonama, tabletama a pohadkama, tak to imo fungovat nebude, protoze to jsou veci s navykovym potencialem a i dospeli maj problem takovejm vecem odolavat.
Vychazky jsou jina vec, ale vypada to tak, ze snaha deti k vychazce namotivovat moc velka neni. A ani to neni tak, ze by nekdo ven sel a nekdo ne.
Ale ok, to jeste beru, je to primarne skola a ne lesni skolka.
Pruvodci i rodice jsou nastvani, ze moc nefunguje komunikace s vedenim, ze za zvlastnich okolnosti ze dne na den odchazej pruvodci a tak. Podle me maj problem, ze maj malo lidi, personal se hodne strida, krouzky nekdy jsou, nekdy nejsou...
Od zari se cast pruvodcu trha a zakladaj jinou skolu, tak uvidime.
Svoboda je narocna, to je pravda.
Ja jsem to mozna pochopila spatne, ale nechci detem platit hlidarnu, kde lezej v mobilu nebo koukaj na pohadky (coz uz tam taky minimalne jednou probehlo). To muzou zustat doma a z my strany tuhle moznost volby maj. Kdyz dcera stoji pred rozhodnutim pohadky nebo skolka, tak voli jednoznacne skolku, coz jsem rada a je to to, co jsem chtela.
Mozna jim krivdim, nejsem tam cely den a mozna fakt jenom vzdycky nahlidnu v blbou chvili, kdy se tam nic nedeje.