MALATI --- --- 9:00:42 17.1.2014⚑
Neskutečné proměny: Díky make-upu se z obyčejných žen stávají sexy krásky | Reflex.cz
http://www.reflex.cz/...eskutecne-promeny-diky-make-upu-se-z-obycejnych-zen-stavaji-sexy-krasky.html
WRNQ --- --- 8:59:27 17.1.20141 odpověď⚑
Jedna věc je mrtvá holka, druhá věc je to, co prováděj ty fotografové. Nedávno jsem jela z Bělehradu vlakem s jedním Slovákem, nedozvěděla jsem se všechno, ale je to evidetně nějakej sniper/žoldák, kterej pracuje jako ozbrojenej doprovod v oblastech jako je Sýrie, Afgánistán atd. Vyprávěl, jak jednou on a 5 dalších lidí, který měli chránit jednu válečnou fotografku, která byla evidentně tak kamikadze, že se v Kongu vrhala do pouličních přestřelek, aby ulovila fotku a vůbec jí nevadilo, že riskuje to, že vlastně ohrožuje dalších 6 lidí, kteří jsou placení a zodpovědní za její život. To vše pro pár tisíc doláčů, kvůli ničemu jinýmu to oni nedělají.
FRONEMA --- --- 8:31:21 17.1.2014 --- 20:41 :: sledované diskuze (+2)⚑
imho informace jsou dobra vec, jedine nebezpeci je ze pokud jsou prilis jednodruhove z nejakeho konce sveta, ze si pak clovek vytvari predsudky. doporucuju vyborne video na to tema
Chimamanda Adichie: Nebezpečí jediného příběhu | Video on TED.com
Chimamanda Adichie: Nebezpečí jediného příběhu | Video on TED.com
http://www.ted.com/talks/lang/cs/chimamanda_adichie_the_danger_of_a_single_story.html
GARBAGE --- --- 8:03:33 17.1.2014⚑
SFD
http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html3
ESTEN --- --- 0:54:34 17.1.2014 --- 05:52 :: historie navštívených diskuzí⚑
ZCR: souhlasim, proto jsem zminoval tu schopnost novy informace kriticky zpracovat. Dokonale predzvejkany je nedostanes nikdy, tohle je holt jen blizko tomu druhymu extremu.
Tak. A pro dnesek koncim .)
ZCR --- --- 0:51:49 17.1.20141 odpověď (+6)⚑