• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MAIMONIDES: jakoze i prispivas nejakym projektum, nebo jenom zavidis a picujes?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SATAI: Sleduju ho v sw aktivně.
    SATAI
    SATAI --- ---
    MAIMONIDES: Ty chodis posledni roky na nejaky jiny kickstarter nez ja?
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    nebo 'cokoliv co vybereme navic nechame na poslednich mesicu tesne pred vydanim, abysme udrzovali nebezpecny puntickare nonstop ozraly aby ve snaze vylestit maly kousek nerozmrdali zbytek' :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MYKEZ: Every penny above 300k will mean, we will take even longer to finish the game, thus making investors even more happy.

    Takhkle tomu článku mám rozumět?:)
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Tak hranice 300k liber byla dosažena za zhruba den a půl - těším se na další updaty :)

    And so it happens, just 36 hours into our Kickstarter campaign we have reached our goal!

    That's really, absolutely, mind-blowingly thrilling. We cannot stress strongly enough how grateful we are to all of you. This resounding confirmation of what we've been working on for almost two years just makes everything worthwhile. We are happy -- and privileged -- to be working on this project and we want to make the best possible game we can, for you.

    Now, with our goal reached, it's time for stretch goals and we shall announce the first one tomorrow. I would also like to make one thing clear: we have come to an understanding with our investor that every penny we make above the Kickstarter goal will stay with us and will go toward making Kingdom Come: Deliverance better.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MYKEZ: A nic takovýho nezvládnou. Jak dlouho je ta jejich věc ve vývoji? Kolik už spálili peněz?
    Kamarád pro ně dělal motion capture, ale v jejich demu neni k vydění ani pořádný gui. Hlavně že na konferencích žvaní o vývoji her.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    VANEK: Přesně tak a v tom je celá pointa a filozofie kickstarteru.
    Už je poměrně pasé s stává se z toho nudná věc, kde exhibují lidi jako Richard Gariott se svým megafinancovaným nic. Z hezký myšlenky se stala komerce, kterou přebrali zloději (poměr vložené peníze a výkon) jako Vávra, Gariott a další.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    MYKEZ: ano to je hlavní váženj argument, warhorse tam nevybírá celou částku ale jen to předplatný. Což teda bylo taky kritizovaný, ale vadí mi to míň...
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    VANEK: ano, dohlíží na to jeho žena, "její" peníze to nejsou, ale je to její práce.. je to dost zamotaný, ostatně co není. Sám jsem nějaký herní vyvíjený zažil a ona je to řehole jako prase :) nezávidím nikomu kdo v té branži je..
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Myslím si, že je celkem jedno, kdo přesně z nich to financuje/podporuje, důležitý prostě je, že cílem je udělat opravdu dobrou hru - takovou, která spoustě lidí zatím chybí. A pracujou na tom lidi povolaný a motivovaný v první řadě hrou samotnou a ne penězma...

    Co se týče Kickstarteru, tak drtivá většina lidí, která hru podpořila, si de facto prostě předem hru objednala (třeba s bonusem v podobě map/hudby/...) a Kickstarter je teď pro investora Warhorse především důkazem, že o tu hru je (a bude) zájem - a nikoli nástrojem na ždímání peněz.
    VANEK
    VANEK --- ---
    KARYSLAV: 70 % společníkem Prague Game Studios s.r.o. je Bakala, ne Bakalová; půjčky 5,86 mil. Kč v prvním roce (výsledky za 2012 pohříchu do rejstříku neposlali) poskytl taky Bakala. Ale je možné, že patří do části impéria, na kterou dohlíží manželka, zatímco Zdeněk je plně vytížen uhlobaronstvím.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    MAIMONIDES: ale mic, to je taková postavička českýho herního světa která hrozně kleje :) každopádně, s bakalou za zády, ono není nic černobílý, a to co dělají, dělají hlavně kvůli proof of concept, protože je velký publisheři poslali dopiče, ostatně je to v tom videu i řečený, to sledujem nějakou dobu a máme i inside info. Vzhledem k tomu že vybírají jen část, a ta firma bakalove manželky, nikoli bakaly pak docáluje zbytek, tak mi to jako takový svinstvo nepřijde. Rozhodně menší když Ubisoft/EA vleze do green lightu...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Hm, ok.
    VANEK
    VANEK --- ---
    DOCKINEZ: Však to píšou: Kickstarter je průzkum trhu bojem, aby jim Bakalovi nasypali další milióny $$$ na zbytek vývoje, poněvadž jinak je přesvědčit, že se jim to vyplatí, neumějí.
    MAIMONIDES: A ty teda tvrdíš, že tím neférově odčerpají těch 300 tisíc GBP pledgerům, kteří by je jinak dali nějaké indie produkci, která za ně zvládne celou hru?
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    DOCKINEZ: To jo. Však jde taky jen o jakýsi test pro Bakalovou, zda je o hru skutečně takový zájem, když jiní vydavatelé nezabrali.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Imho to ale stacit nebude. Dalsi dva roky vyvoje budou imho stat radove vic nez vybirana castka.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Warhorse se chtěli Kickstarteru vyhnout a dělali pro to všechno, co bylo v jejich silách - nicméně jak už WITTGENSTEIN říkal (zmíněný blog), tak se nepodařilo sehnat vydavatele, jelikož málokdo je ochotnej risknout tak drahou hru s netradičním pojetím...

    Nicméně zatím to na Kickstarteru jde fakt dobře - přes 225k liber za první den - tak snad se ukáže, že to bylo správný rozhodnutí (no koneckonců bylo v podstatě jediný možný) a vydavatelé budou hořce litovat :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MAIMONIDES: KS je crowdfunding platforma, na čo ľudia dajú prachy, to tam patrí. Tak jednoduché to je, nejakú ideológiu by som do toho neťahal.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    MAIMONIDES: Četls jejich blog? Kdyby nebylo KS, tak to Warhorse mohl zabalit, protože nenašel vydavatele.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam