• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ALCATOR: hrady rikal tusim v mnoznem cisle :) treba se chysta prekvapeni a ta mapa 3x3 bude jen maximalni velikost naloadovana v pameti a bude se zonovat :)
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    Jak se do prostoru 3x3 kilometry umisťuje několik tuctů vesnic, aby to bylo realistické? Shodou okolností pocházím ze zemědělské oblasti, kde má každá obec kolem sebe minimálně 15 kilometrů čtverečních polí, která historicky pod tu obec spadala (a obyvatelé je obhospodářovávali).

    3x3 je málo i jen na jedinou obec, nehledě na to, že tam ještě má být hrad
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ANTICLOVEK: spis to byl jeho nepovedenej joke. Jeste kdyz sem odchazel z WH sem jim rikal ze lidi co na poli okopavaji brambory sou fakt blbost, protoze se tu zacaly pestovat az v 17. stoleti. Jinak Dan si dost zaklada na tom, ze projizdi dost knih aby mu vsechno sedelo a povazuje se za dobreho historika amatera (nerikam ze neni), nicmene mu utekl o dost vetsi kix (alespon podle me) a to je otocena orlice na vlajce
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    CLAVEN: mozna nevi, ale urcite na takovy veci ma lidi :) akorat nikdo necekal ze jim tam budou naskakovat kazdym okamzikem desitky commentu dozadujici se dalsich detailu. Tudiz tyhle updaty jsou site horkou jehlou dost
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    TRAGED: mam trochu obavu aby realisticnost neskoncila na "dungeons & no dragons" a zmene rocnich obdobi. Not_chosen_one hadrak je pro sirsi masu neepickej koncept.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Jestli on Vavra nema pod tou "realisticnosti" na mysli RPG ala Ivanhoe ci Robin Hood + kadibudky.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    D1RABBIT: "realističnost v maximální možné míře" je nesmysl. vzdycky to musi byt kompromis
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    D1RABBIT: Jaká emancipovaná, sakra? Co když to prostě bude ženská, co je sirota a z důvodu hladu se živí lesním pychem, což znamená, že umí nastražit oko na zajíce, proplížit se kolem polesného a nezanechat za sebou stopy?
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    CLAVEN: neříkám že nekecnul pěknou blbost a že si toho neměli všimnout ale nedělal bych z takovýho jednoho nepodařenýho vtípku závěry že to bude debilní nerealistická hra :)

    D1RABBIT: tak samo že já taky chci realistický RPG ale né doslova že jo, to prostě ani neni možný :) jak píšeš no - maximální možnej dosažitelnej realismus aby to ještě nezabilo zábavu. stejný jako Arma - taky se říká že ultrarealistickej simulátor (a to je) ale když si to vezmeš doslova tak to k nějakýmu válčení a vojenskýmu drilu má fakt daleko :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ANTICLOVEK: Ja si práve myslím, že nevie, inak by takú chujovinu netresol.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    D1RABBIT: hele já bych to neviděl nijak černě. samozřejmě že überrealismus se konat nebude ale to asi v žádný hře. jaká by pak byla pointa takový hry? :) s historickou přesností si myslím že to bude ok. určitě Dan ví kdy a odkud se v Evropě vzaly brambory a to že to takhle plácne v narychlo dělanym videu kdy asi nevědí co dělat dřív (protože si fakt myslím, že s takovým úspěchem asi nepočítali) bych nebral moc jako ukazatel toho jak bude finální produkt vypadat. hlavně aby to bylo zábavný. já osobně pak určitě nepojedu k Sázavě počítat z kolika kamenů je postavená která zeď a jestli to tam maj na chlup stejně
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    ANTICLOVEK: ani ta vzdelanost se zen ve stredoveku moc netykala, pokud tim kralovskym dvorem kralik nemysli vycvik v tancich etikete apod:)
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    D1RABBIT: myslím že si pleteš inteligenci a vzdělanost a to je docela rozdíl. nevidím problém v tom když bude mít selka trošku toho selského rozumu:)
    VANEK
    VANEK --- ---
    Creator Warhorse Studios about 5 hours ago
    @Cheesey Feet - thank you for a lesson. Didn't even know the word "maize".
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    ANTICLOVEK: ale plosimte kdo by si to cet lepsi je mrmlat a delat metahumor.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance - Video Update #1: Our World
    https://www.youtube.com/watch?v=XAbHmE73p7o
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance by Warhorse Studios » Questions, more questions, thousands of questions and some answers — Kickstarter
    https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance/posts/730980

    Pár odpovědí na FAQ...
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    nvm co řešíte. dyť je na Kickstarteru jasně napsaný že by se jednalo jen o nějakou kratší sérii questů kde by zachránila hlavního hrdinu a že bude dobrá ve stealthu. takže si myslím že to bude fakt o plížení a ukecávání a žádná válečnická Johanka se dít nebude



    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Johanka z arku? Taky se vykopaly hrobky žen válečnic v Rusku, a ženy válečnice se objevovaly v průběhu celýho středověku.
    K realističnosti taky přispěje, že to budou mít podobně težký, pokud tam naběhne tahle smečka :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    HEXXX: Ultimate quest: pokliď prasatum, nakrm slepice, vyžeň husy, nadoj mliko uvař pánovi a nezapomeň se před a po každé činnosti pomodlit, nebo skončíš na hranici.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    500k pokořeno :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam