• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    WILL
    WILL --- ---
    LAAZI: No právě v té chvíli jsem ho začal mít za blázna. 200 bylinek, které se mají mezi sebou kombinovat představují něco fakt šíleného, ale na první pohled, že vůbec nechápu, jak s něčím takovým mohl vůbec přijít.
    Je to trochu jak megalomanské nápady Deana Halla v DayZ, kdy chtěl mít v DayZ standalone 28 druhů nemocí, stejně tak jako stohy různých knih, které tam dnes víceméně zavazí.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    CLAVEN: Kdyz treba mluvil o te alchymii, tak vykladal, jak ten puvodni navrh jako vubec, grafici ho meli za blazna, animatori ho chteli zabit a vsecko spatne, ale zaroven jsem z toho pochopil, ze jim to teda uz nejak funguje a popis gameplaye vypadal docela zajimave.
    Jenomze na to sel jinak, nez se to obvykle dela, a misto hura oslavy vysledku mluvil o celem tom procesu a vsech problemech, ktere s tim meli, a o tom, ze ten vysledek neni takovy, jaky chteli puvodne, a ze to je nejaky kompromis.
    Takze to pak nevypada slunickove a na nekoho to muze pusobit tak, ze place a stezuje si, i kdyz to o tom vubec neni.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    To ani nedáva zmysel :p
    TOMMY_ZLEE
    TOMMY_ZLEE --- ---
    CLAVEN: spíš s tvý deníčkom, podle těch tvých výkřiků, jak tomu všemu rozumíš.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TOMMY_ZLEE: Tuším si si pomýlil auditko so svojím denníčkom.
    TOMMY_ZLEE
    TOMMY_ZLEE --- ---
    uf.. přijdu si tu jak na českym redditu..
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JULIAN: Vychádzaš z pochybnej premisy, že je ukazovať aké pozitívne veci.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    JULIAN: byt vniman jako TRAGED neni pro nikoho dobre
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JULIAN: PR je normalne soucasti komunikacniho mixu, coz je soucast marketingu. nema smysl se dohadovat, jak moc dobrou praci odvadi. S tim co pises samozrejme souhlasim, proste na to nejdou uplne nejlepe - jedinej svetlej bod byl ukazani jejich testerky v jednom z vyvojarskych denicku, tim si urcite splhli u hodne lidi
    Public relations – Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Public_relations
    Komunikační mix – Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Komunika%C4%8Dn%C3%AD_mix
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SIRLOON: PR ale NENI marketing. Nicmene pokud si Vavra mysli, ze byt vniman jako traged je pro firmu dobre, tak dela skvelou praci. Mozna je to spouste lidi sympaticke proto, ze jine game firmy se snazi byt strasne slunickove, vsechno funguje krasne.. a pak hru posunou o pul roku a lidi marne cekaj, nevi nic, akorat dostanou nejake mlhave PR vysvetleni z ktereho se stejne nic nedozvedi. Warhorse se neboji lidem ukazat, ze pri vyvoji hry maji spoustu problemu, ale aspon lidi videj, o cem to je. A az to vavra o pul roku posune, tak vsichni budou vedet proc a imho to pochopi mnohem klidneji, nez kdyby se na ne hazelo mazani medu kolem huby v podani moderniho lziveho "PR", kde jde predevsim o to zakaznika oblbnout.
    Samozrejme mnohem lepsi by bylo, kdyby Vavra neukazoval akorat prusery, ale i pozitivni veci.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JVMLOK: Vávra je učebnicový príklad narcisistickej poruchy osobnosti. Je to samozrejme takto na diaľku len laický odhad, ale vykazuje hneď niekoľko diagnostických kritérií podľa DSM.

    Takže všetky úspechy sú jeho osobné a za všetky neúspechy môže niekto iný, prípadne zlý a neprajúci vesmír.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ZACK: ted nechapu jak je tenhle vykrik relevantni k tomu, ze ti vysvetluju co v praxi znamena PR. a posedlej jim nejsem, ale rozhodne cumfanboy z tiscali nejsem
    ZACK
    ZACK --- ---
    SIRLOON: Nedokazu posoudit, nakolik jsou vnimani sirsi verejnosti, z pochopitelnych duvodu nemuzu brat uplne vazne lidi, co jsou Vavrou posedli a mnou si rucicky pokazdy, kdyz zakopne a tesi se, az mu ta koza konecne chcipne.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    LAAZI: Kurva dyt ten idiot si furt stezuje jak jse vsecko spatne a jak zacinaji znova a znova a znova protoze....buuu, nejak nam to nejde....ale ja za to nenesu zadnou odpovednost.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ZACK: kdepak, marketing studuju. PR JE! marketing a ma slouzit k ovlivnovani mineni o firme a produktu, ale k tomu aby byla vnimana v dobrem, ne jako banda tragedu, kterym radeji nedam ani korunu
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    HALCYON: Ja ten vlog videl, ale podivam se na nej pro jistotu jeste jednou vecer z domu :)
    Nicmene, me by spis smrdelo, kdyby tam ty problemy nebyly, protoze vyvoj je vzdycky plnej problemu.
    Zamer je imho prave predstavit verejnosti tu kazdodenni realitu a tim je dostat "na jednu lod", chapu, ze to nemusi na kazdeho fungovat stejne, zvlast kdyz ho sere osoba pana Vavry :p

    SIRLOON: Ano a na to hlavne potrebujes, aby ten tvuj produkt nezapadl mezy ty hromady ostatnich titulu, coz se, domnivam se, dari, ale tezko posoudit z pohledu cecha, protoze je to ceska hra, takze to clovek vnima jinak, ale treba vyvoj mafie sem vubec nevedel, ze probiha, o dvojce sem vedel az kdyz vysla diky profesinalni marketingove kampani, ktera byla ale pravdepodobne o dost drazsi nez twitter a vlogy.
    ZACK
    ZACK --- ---
    SIRLOON: Pletes si PR a marketing. Proste maj otevreny okno do kuchyne a v ty je vzdycky bordel. Spouste projektu se to vyplatilo, protoze diky tenhle otevrenosti meli zakladnu hard core fandu dlouho predtim nez neco vydali. Otevrena komunikace je nova cerna, mozna je to u takhle velkyho projektu zbytecny risk (osobne si myslim, ze to je proste dany tim, ze je Dan takovy "otevreny" clovek), ale uz ten uspech na Kickstarteru ukazal, ze to je validni cesta.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    LAAZI: https://www.youtube.com/watch?v=LfklQR-36-8

    Sorry, na mě to takhle působí. Celý to video je tragédie s trapným obsahem, trapným zpracováním a pláčem o tom jak do teď bez lepítek (very komplikejtyd system) nemohli vlastně nic pořádně udělat ...

    Zároveň tam uvádí jednu přednášku jako "about our failures in game design". A vidím tam další věci který mě docela smrděj. Ale tobě to nevysvětlím. Ano, je to relativní. Ano, můžeš s tím být spokojený. Může s tím být spokojený každý. Nejspíš je s tím spokojený i investor, protože jinak by ho kopnul do prdele a evidentně sou s tim spokojený, takže nějakej rant nějakýho Cranka na nyxu stejně nemá váhu na to aby sme se tu mohli hádat. Jestli to vyjde a splní svoje sliby, já budu určitě nadšenej.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    LAAZI: tak jeste si najdi na netu co je PR. PR ma presvedcit zakaznika, ze produkt kterej vyrabis je to co prave on potrebuje, chce a je to nejlepsi na trhu. Pokud v ramci "PR" budes ukazovat jak si zatim kazdou vec posral, tak se rozhodne neda mluvit ani o PR, ani o slove dobry
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    LAAZI: Jinak dodam, ze tim neumetelstvim myslim takovy jakoby amatersky pristup k tomu PR, nikoliv neumetelstvi pri tvorbe hry, to tam nevidim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam