• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    SIRLOON: Pochybovat muzes o cem chces, ale kdyz o tom nic nevis, tak to nema zadnou vahu. Zrovna ten clovek z Housova Mlyna mistr je, a mistrovskej titul dostal od sveho mistra, ne ze si ho vymyslel.
    Rozhovor sem nevidel, ale uvedom si, ze soubojovej system neni podle jednoho cloveka. Je to vysledek kompromisu mezi mnoha ruznejma vecma. Ke me chodil Klima s jednim programatorem na treninky predtim, a resili to se spousty dalsima lidma z cely CR.
    TIm vsim nechci rikat ze je vyslednej system dobrej nebo spatnej - ja bych to treba udelal jinak vic smerem k realisticnosti - ale vykladat: "někdo vtloukl do hlavy, že boj vypadal přesně takhle" apod veci je nesmysl.


    GANDHI: TO je slozity - existuje efekt zvany tunelovy videni, dky se v pripade ohrozeni zaostris pouze na nejblizsi cil a ostatni tvoje mysl ignoruje. Coz je samozrejme v boji problem, a existujou na to ruzny cviceni, jak to postupne odbouravat - a zaroven cim vic fightu mas za sebou, tim min ti vystreli tep v pripade ohrozeni, a ty souvisejici jevy (ztrata jemne motoriky, tunelovy videni, majakovej efekt, nevolnost apod) postupem casu odpadaj. Takze se da rict, ze na periferni vnimani ma velkej vliv tvoje bojova praxe a zkusenost. Co se tyce hry - nevim jak to maj udelany. ALe pokud tak, ze vubec nevis, kde vlastne jsou ostatni a defacto jen instinktivne bezis skrz nepratele, snazis se je dostat do zornyho pole, neinkasovat a zasahovat - to je celkem dost realisticky:)) Ale asi by to nebavilo nikoho hrat:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CYBERKOTLIK: no, pochybuju ze by byl opravdovej mistr, ale jestli chceme slovickarit... kazdopadne on sam tam nekolikrat rekl, ze ho to nikdo neucil a ze to dela jak si mysli ze to mohlo bejt
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    SIRLOON: kdyz to nedovedes posoudit, tak co pises ze je wanabe? "ptal sem se u lidi co jezdi na bitvy" ja asi jako "ptal sem se pani v mlikarne" :))
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: jojo, ten wanabe mistr sermir byl z Housova mlyna. kdyz sem se na nej ptal u lidi co delaji historicky serm a jezdi i na bitvy tak si klepali na celo pac ten chlap ma bejt prej hroznej. ja to posoudit nedovedu, na me pusobil jako arogantni picus a v sermu se nevyznam
    DAYSIR
    DAYSIR --- ---
    GANDHI: v arkádový Chivalry to nebylo zase úplně špatný
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    jsem jedinej komu prijde fakt blby pouzit pro souboj na blizko fps pohled?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: blbost, na tiscali vsichni psali ze je to super. a prej maji ve WH tisice dekovnych dopisu. asi ses jen nejak zaujatej, predpojatej, dojated, nebo proste tak neco. Musi se ti to libit a hotovo
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    MYKEZ: moc zabavne to nevypada..
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    CROME: A nejvíc mě dostávalo vždycky na začátku 'welcome in...' – to mu to jako nikdo neřekne za těch pár let?
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    CROME: To mě už dlouho, no :) Nechápu, proč si na to už od začátku nedávaj pozor...
    CROME
    CROME --- ---
    MYKEZ: z ty czenglish me krvacej usi
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance - Sword Combat Presentation
    https://www.youtube.com/watch?v=n0sK7Xqfvpc
    MICHALFRIDRICH
    MICHALFRIDRICH --- ---
    SIRLOON: fight cluby otitulkovat a poslat do světa. tuhle řachandu nechceme jenom pro sebe, no ne?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jj nejlepsi zabava do prace :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JULIAN: Aha, dobre, to nepoznám :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    CLAVEN: neblbni... Koukame na to v praci
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Tyvole, vy ho dobrovoľne počúvate vo svojom voľnom čase a zadarmo??
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: a taky o tom, jak rozumi akciim, vybaveni studia a portfolia nintenda :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    novej rozhovor s guru Dadou. Nic novyho tam neni, jen se pochvalime jak mame spoustu nepotrebnej blbosti jako oblikani a o AI a hratelnosti radeji pomlcime...
    Kingdom Come: Deliverance, an Interview with Daniel Vávra
    http://80.lv/articles/kingdom-come-deliverance-an-interview-with-daniel-vavra/
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    TRAGED: tam uz je polsko :]
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DUBAS_: To je hranice tech 16km2? ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam