No tak beticku jsem si dal, musim rict ze se nejvic bojim ai npc, boj je v poho" (s trochou cviku) imho funguje, i kdyz chapu ze na prvni pohled to tak nevypada ale to neni nic co se neda par animackama resp. prechody animaci asi vyresit. To npc je ale vec jina, kdyz jsem poprvy osedlal betu prislo mi ze se vsichni chovaj jak blbecci, kteri potrebujou velmi mnoho meho procesoroveho vykonu aby si vubec uvedomili jak pitome se chovaj. Pak po slpneni beta main ukolu jsem si dal novou hru a stoupnul si v Talmberku pred hospodu a voayersky jsem pozoroval co Npc delaji. Musim rict ze vsechno prekvapive davalo smysl a fungovalo dobre. samozrjemne na immersi nejvic ubira betova absence nahodnych dialogu npc mezi sebou, ale kdyz si to clovek domyslel funguje to dobre. Problem je ze cim vice herniho casu a tedy simulace ubehne tim vic je system rozbity. 3 den uz nedavalo smysl vubec nic a npc se chovali jak uplny idioti. Do toho vyjde Beta video o tom jak uz chybi jen "polishing" a hotovo bojim se, ze chybi vic.