• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JVMLOK: ono staci te chvili sledovat, jak na vsechno hrabes, sbiras kazdou kytku, vsechno si dukladne prohlizis, kdo jinej by to byl?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLUSMAN: Samozřejmě bez ohledu na to jestli ví že jsem to udělal nebo neudělal já, protože kradou i jiné postavy, že...
    KEJML
    KEJML --- ---
    JULIAN: To není problém videoher, ale vývoje software obecně. Prostě nikdy předem neodhadneš jak dlouho ti to bude trvat, ani když to děláš X let. Několik let dopředu nejde odhadnout datum dokončení. Pěkný článek tématu, avšak již naprosto mimo téma klubu: http://red-badger.com/blog/2016/04/07/deadline-driven-development-just-stop K tomu si přidej umělecké profese (grafici, scénáristi, ...), kteří jistě mají zase mnoho svých problémů s odhadem času...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ULRIK: normalni je neco, co je bezne. A odklady u her bohuzel bezne jsou :) Nerikam ze by to tak melo byt a osobne me to tez vadi, nechapu jak po 30+ letech existence videoherniho prumyslu nejsou lide v nem schopni odhadnout, jak dlouho bude neco trvat.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ULRIK: ja jsem nadsenej z ai systemu, kerej se teda doznal nejvetsich kompromisu, ale budiz... uz jenom drobnost ze nekoho okradu a on to de naprasit bejlifovy, ktery me potom vecer bude pomlouvat v knajpe, me hrozne bavi
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ULRIK: jasne mas pravdu argumentovat ze je neco normalni, je prazdnej blabol, ok. Nicmene verim ze to vyjde do vanoc, v jakym stavu je prave otazka. Nic to ovsem nemeni na tom, ze mechanismy na jakech ta hra ma stat jsou unikatni. Bud trespasser, nebo dira do sveta... doufam v druhou variantu
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ULRIK: a co "slyšíš zevnitř"?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLUSMAN: pekny na tom je ze aspon ten picus hellboy drzi hubu a nemachruje po celym svete s tim jak on umi vsecko lip nez ostatni a jak by si k nemu meli vyvojari chodit pro rady. At uz to vyda nebo ne, je to ve stylu C. Robertse: Supr ze jste nam poslali prachy a ted od nas nic neuvidite odle sibenejch terminu abyste mohli jeste chvili posilat dalsi. Mezitim udelame par traileru a demicek filmovejch, co nemaj s finalni heou nic spolecnyho, my totiz hovno vime co chcem a jak to ma nakonci vypadat.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ULRIK: co tak sleduju par jinych kickstarter her, tak je to uplne normalni. Snad jeste zadnej vetsi kickstarter projekt nestihl datum vydani a i u "normalnich" her se posouva, co to jde.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ULRIK: Uvidime na konci roku, jestli to nevyjde snim svoji cepici
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ICARUS:Hele trochu to nejak prekrucujes, kazda 3a hra ma dobu prumernou dobu vyvoje 4 roky. Jenze kvuli marketingu se hra dostatva na verejnost cca pul roku dopredu, protoze podle reklamnich vyzkumu zajem o hru zacina opadat prave po pul roce od prvniho traileru. Tohle samozrejme neni pripad KCD nebo dayz, protoze jedna je EA a druha rozjela kickstarter. Proto ti muze prijit ze to trva dlouho a delaj to bridilove. Ve skutecnosti, ale ten vyvoj je uplne normalni. Warhorse do kteryho investoval Bakala, je prave s nim domluvenej ze hra ma vyjit do konce roku, jinak prestanou chodit penize. Termin byl presunut, aby hra mohla vyjit zaroven na PC a na konzole. Co se tyce stavu Beta, tak KCD je opravdacka beta narozdil od her jako naripklad Warthunder atd. ktery jsou v Bete asi 5 let. Poslechni si posledni fightclub na gamesech, kde typek co prekladal witchera 3 vypravel, jak nehotovy a rozbity to bylo, kdyz jim chodily beta merge witchera, ale od toho prave Beta je o ladeni.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    a asi nejsmutnejsi na tom je, ze momentalne je dayz vsem uplne ukradeny, protoze post "vyvrazdovacky na velke mape" v soucasnosti patri H1Z1/the culling. i kdyby bylo perfektne funkcni dayz vydano prave ted, uz by po tom nikdo nesteknul.

    a tak trosku se bojim, ze to same se stane kingdom come - aspon podle toho, co jsem videl z bety. nerikam, ze se to nemuze zlepsit, ale prijde mi, ze si toho vavra - stejne jako dean hall, byvaly vyvojar dayz - proste vzal na triko moc a slibuje nemozne. otazkou je, jestli vyda nehotovou hru vcas, nebo bude tri roky zalezly ve sklepe na koleni lepit kingdom come tak dlouho, az bude ta hra ve vysledku kazdemu naprosto ukradena.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    JULIAN: po trech letech vyvoje standalone hra vypada a beha hur nez puvodni mod, nema zombiky, padaji servery. vyvinul se novy engine, specialne pro dayz, ktery je uz ted zastaraly. hra je v naprosto silenem development hellu a panuje presvedceni, ze by devove meli vratit penize za early access, protoze se termin vydani neustale posouva, momentalne uz o dva ci tri roky.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    Jak dopadlo dayz? To nějak zrušili nebo co?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ICARUS: ale nevyslo.... KCD bude bud rozbitej jak trespasser, nebo to bude naprosta bomba, ktera tu jeste nebyla. Takze jim hrozne fandim
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    CLUSMAN: dayz je kolosalni pruser
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ICARUS: ne to je blbost, spis ma potencial kolosalniho pruseru, ale urcite vyjde.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    CLUSMAN: no jsem zvedavy, zatim to vypada ze ma hra velice slusne naslapnuto k osudu dayz
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---

    ICARUS: co jsem mel moznost mluvit s vyvojarem, rikal ze jich je momentalne 120 lidi zavrenejch na baraku, pracujou pres vikendy a delaj hlavne cutsceny, a ze tym co ma na starosti AI vubec nevylejza z kanclu vic, ze prej nemuze rict
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    ICARUS: To víš, vyšel Zaklínač trojka, takže jaksi game-set-match ...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam