• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    TOFI: Tam ale budeš mít jenom základní hru. Bez všech rozšíření byla jednička imho naprosto nekompletní hra. Nedovedu si představit hrát jedničku plnou bugů a bez turnajů, Přibyslavic a dalších rozšíření. Takže pro plnohodnotnej zážitek stejně budeš muset zaplatit imho stejný prachy jako bys to koupil normálně ve slevě třeba na steamu.
    Já plánuju předobjednat kompetní edici jestli to půjde abych je podpořil ale hrát to stejně budu nejdřív tak 2 roky po releasu kdy budou venku všechny rozšíření a hlavně to bude hratelný bez dementních bugů, kterých ta hra imho bude zase plná. U takhle velkýho projektu nevěřim tomu, že to vydají bugfree. Hrát nový hry hned při vydání považuju za vrcholnou formu masochismu.
    TOFI
    TOFI --- ---
    ja zase pockam az ji hodi na EPIC free :-)
    BAT
    BAT --- ---
    AIAX: jj, pravda, uz jsem to zapomnel. No snad to na ten GOG brzy daji, jinak si to asi nezahraju :(
    Jinak uz jen to, ze to nedaji na GOG rovnou od prvniho dne, povazuju za urazku na cti. Kdyby se na GOG uplne vykakli a jeste tam nacpali Denuvo, tak jsem s Warhorse skoncil uplne.
    Snad maji/dostanou rozum.
    AIAX
    AIAX --- ---
    BAT: Afaik první hru taky hodili na GOG až s odstupem.

    Trochu se bojím, že jim tam Plaion připlácne Denuvo. Rakušák k Rakušákovi sedá.
    BAT
    BAT --- ---
    Neco je spatne, nevidim tam GOG: https://www.kingdomcomerpg.com/#wishlist-now
    To je fatalni chyba.
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    TRAGED: A vůbec, měli bychom zase zajít do hospody, abychom se o těchto věcech mohli civilizovaně hádat u piva osobně :)
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    TRAGED: Tak já jsem třeba zrovna v tom zmiňovaném kotaku taky nezaznamenal nějaký důraz na kvalitu.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SAMIEL: Sledovanost != Objektivnost a kvalita.

    Partička tlačící do davu neregulovanou reklamu na kdejakej šunt pod zástěrkou Sponzora právě pro tu sledovanostov budou říkat to, co lidi chtějí slyšet. Takoví Andrejové a Tomiove YouTube :-)
    BAT
    BAT --- ---
    TRAGED: ale uplne presne totez se prece da rict i o vsech tech webech jako Kotaku, IGN, a... a ty dalsi co si nevybavuju.
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    TRAGED: No teď už ale přecházíme do hodně metafyzické roviny. Objektivní není v této oblasti nikdo. Ale troufnu si tvrdit, že lidi jako YongYea nebo Skill Up budou mít sledovanost násobně větší než kotaku nebo ign.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SAMIEL: No, tak to bych hodně nesouhlasil, youtuberska attention whore závislá na sledovanosti nebude nikdy objektivní.
    AIAX
    AIAX --- ---
    SAMIEL: To je podobné jako říct, "co na tom, že je New York Times woke, noviny už nikdo nečte". Vliv klasického tisku určitě hodně zeslábl, a stejně tak vliv herních médií jako Eurogamer nebo IGN, ale ještě nejsou na nule. Ještě ne. A pořád ti můžou hodně přihřát/ochladit polívku, pokud o tvojí nové hře budou psát hodně/málo.
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    AIAX: Hele, já mám tedy už něco málo odžito a hraní pro mě už dávno není prioritní záležitostí, ale z toho, co tak pozoruju, ty tebou zmiňované servery prakticky nikdo nečte, což nejvíc pocítili právě v Kotaku. Osobně si myslím, že yuoutubeři odvádějí po informační stránce mnohem lepší práci.
    BAT
    BAT --- ---
    Trailer Reveal video na YT ma v tuhle chvili 1.7M shlednuti.
    To mi zatim nepripada spatny, znovu - tim spis o jakou hru se jedna.
    BAT
    BAT --- ---
    AIAX: Ale kde jsou články typu "10 důvodů, proč se těšíme na KCD2" nebo "Co bychom chtěli od KCD2" nebo analýzy traileru? Kde jsou rozhovory s Tobym nebo s Vávrou? Moc jsem jich nenašel.

    ...no treba na YT je toho docela plno, analyzy traileru, vsemozny fabulace a fantazie jaka ta hra podle koho bude, atd.
    Rozhovoru moc neni (pominu-li neco na nejakem ceskem kanale), ale to neni vubec nic zvlastniho, tim spis ze ta hra jeste ani nevysla.
    BAT
    BAT --- ---
    AIAX: Ja si myslim, ze o ty hre se psalo docela dost vzhledem k tomu o jaky typ hry se jedna (ie. nesmyslne RPG bez magie a podobnych dulezitych aspektu vsech spravnych RPG, kterou dela nejaky studio o kterym nikdo nikdy neslysel, navic v nejaky post-sovetsky vychodni zemi).
    Ale hlavni vec je, ze nejake clanky uz davno moc lidi necte. Ten hlavni propagacni kanal je spis YT, a me pripada, ze tam melo KCD dostatecnou prezenci.
    AIAX
    AIAX --- ---
    BAT: Hele, my tady v Evropě si sice můžeme nad Američany a jejich kulturními specifiky klepat na čelo a mávat rukou, ale ono to není tak jednoduché. Uvědom si, že drtivá většina herních médií (s nějakým větším dosahem) je americká, a ono fakt není ideální, když o tobě všude píšou, že jsi zloduch a darebák. Respektive když o tobě nepíšou vůbec.

    Nemůžu se zbavit tušení, že minule nechybělo moc a Warhorse spadli do role vyvrhela, kterého by většina západních médií nadobro deplatformovala.

    To se sice úplně nestalo, ale stejně mi přijde, že ta reakce na KCD2 reveal byla taková chladná, vzhledem k tomu, jak epické to bylo a že zrovna teď se nic moc většího v herním byznysu neděje. Jako dyť hergot zrovna oznámili nové trojáčkové RPG s otevřeným světem, jak často taková vycházejí? Tohle je normálně zpráva jako kráva. Ale Eurogamer se spokojil s krátkou notickou na kraji, Polygon neinformoval vůbec, Kotaku jo, ale jen protože tam nedávno udělal majitel v redakci vítr. IGN a Gamespot sice informovali, ale taky jen stroze.

    Ale kde jsou články typu "10 důvodů, proč se těšíme na KCD2" nebo "Co bychom chtěli od KCD2" nebo analýzy traileru? Kde jsou rozhovory s Tobym nebo s Vávrou? Moc jsem jich nenašel.
    BAT
    BAT --- ---
    AIAX: Ale zalezi na tom vubec? Respektive, bylo by neco lepsi, kdyby ten tehdejsi shitstorm ve sklenici vody maleho panaka probehl jakkoliv "klidneji"?
    Tak jak to pises to vypada, ze si myslis ze by neco lepsi bylo - oprav mne jestli se pletu, pripadne by me zajimalo, v cem by to tedy bylo lepsi.
    Me totiz pripada, ze pokud to melo nejaky efekt, tak nakonec jen pozitivni v tom, ze se o te hre dozvedelo par lidi navic, a mozna si tu hru tak koupilo o par lidi vic (coz je mnohem pravdepodobnejsi nez opak).
    Samozrejme, pokud to takovy efekt melo, tak byl nejspis naprosto zanedbatelny, ale to je fuk - ja chci rict, ze zkratka nevidim zadny negativni dopad, tak me zajima co mi uniklo.
    AIAX
    AIAX --- ---
    PIPIN: Jj, tohle Martinovo vyjádření si matně pamatuju. Velmi rozumné a diplomatické. Škoda, že si ten shitstorm tenkrát nevzal na starost on místo Dana.

    Myslím, že kdyby to Dan tak šíleně nerozviřoval (dokonce si vzal tričko s GamerGate, což byl tenkrát pro západní novináře hadr na býka), tak by k tom pár polobláznů prohodilo cosi o Maurech na Moravě, a tím by to zhaslo. Dokonce ani Kotaku a Polygon k tomuhle konkrétně neměli žádný pronikavý komentář, IIRC si tenkrát v neuvěřitelné recenzi stěžoval akorát Eurogamer, který si kdesi sehnal anonymního historika, který odborně teoretizoval o hedvábné stezce vedoucí skrz Rataje.

    Prostě je evidentní, že představa subsaharských Afričanů v předhusitském Posázaví tenkrát přišla přes čáru i většině těch nejzapálenějších majáků, a kdyby je Dan zbytečně nenasíral, nikdo by to nerozmazával a rozhodně by si na to nikdo nevzpomněl dnes.
    PIPIN
    PIPIN --- ---
    FRIZER: To byl přece fór, bavíme se tady o ahistoričnosti, kdo tady mohl a nemohl být...
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    TRAGED: Chápu, že Tobě by stačilo pár postav. Těm wokies ne.
    Pravděpodobnost, že okolí Sázavy v době hry někdo takový byl je ale limitně blízko nule.

    Komu nestačí Kumáni, má smůlu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam