• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    _LEPIK_Těžení kryptoměn
    MIKE23
    MIKE23 --- ---
    Prosím o krátkou radu, jsem v těžení ETH nováček. Doporučte mi prosím nějakou směnárnu ETH -> BTC. Díky
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KAJJAK: rád bych byl vstřícnej ale napsat heslo do googlu zvládne každý sám. imho si musí každý rozmyslet co chce těžit a podle toho pořídit nebo hledat HW.
    jinak ty asic jsou teď buď vykoupený, předražený nebo za normální cenu k dodání za pár měsíců.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    PALEONTOLOG:

    mel bys odkaz na prodej ASIC tezicu?
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KAJJAK: osobně si v tom snažím udělat přehled a GPU těžbu jsem zavrhnul brzy. minimálně kolik stojí rozumná grafika a kolik jich musíš mít, aby to k něčemu bylo ? a když to seženeš a postavíš, tak jsi na fabrikové ceně jednoho-dvou ASIC těžičů, které mají výkon docela jinde a těží něco smysluplnýho.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KAJJAK: no mozna jo, ale bude muset drzet, i kdyz ja osobne u altcoinu (snad krom ltc, ale to uz taky musis tezit na asic) prilis neverim. ty bitcoiny, ktery sem natezil na asic maji nejakou cenu az tedka po letech drzeni :D
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    VYHULENY_UFO:

    nechci tezit, jen kamarad si nakoupil tri poradne grafiky a mysli si ze zbohatne tezenim ostatnich men nez bitcoin, tak bych ho rad vyvedl z omylu :-)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KAJJAK: zkusil bych treba totok

    coinmap.org - Map of Bitcoin accepting venues
    http://coinmap.org/


    ty jo, pomery nevim, protoze ja tezil pred lety a uz rok nemam ani jeden tezici asic. ale na tezbu bitcoinu, aby sis postavil poradnou farmu.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    VYHULENY_UFO:

    a s kteryma vsema jde realne platit je nekde sepsano? a nejaky pomer zda je lepsi vytezit bitcoin a zaplatit / vytezit litecoin a zaplatit by byl?