• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMITitanfall [Your Titan is Ready!]
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    LADINEK: Ano, srovnavat AI botu v Titanfallu a Arma 3 - genius.jpg
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    TERZ: proto se tesime, jsme sehrany... Kazdyho bavi hrat trochu jinac takze z povolani v bf jsme pekne rozlozeny, pocitam s tim ze je tf jinej a nsem zvědavej jak to dopadne :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Me treba pritomnost botu naprosto vyhovuje i ta jejich pitoma A.I. dodava to tomu ten pocit vetsiho konfliktu.
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    TERZ: dle mě jsou boti úplně k ničemu. Když pominu jejich opravdu slabou AI tak ať maj kua alespoň silnější zbraně. Bot kterej nedokáže zabít hráče je k čemu? Proč nezabírají pointy, nekradou vlajky, nekempujou se sniperkou atd....
    Nechci srovnanvat nesrovnatelny, ale hrál jsi někdy Armu 3? Jestli jo, tak víš jak dokáže zatopit jeden bot kterej má nějaký smysluplne naskriptovany vlastnosti.

    Dle mě jen chujovina pro lidi co se necapaj proti hráčům. Takový alibi proti breku jak je to moc rychlý a jak nemůžu nic trefit.
    Myslím, ze 8v8 by bohatě stačilo. Ty mapy by to klidně snesly.

    Doufám, že si s tím kluci z AlterRev pohrajou. Třeba se z toho stane časem stejně dobrá hra jako bylo Alter MW2...
    TERZ
    TERZ --- ---
    LADINEK: Problém botů byl adresovaný už mnohokrát. Mapy právě moc velké nejsou a už kdyby si všech 12 hráčů zavolalo titána najednou bylo by to slušně přeplněné (dobře vidět na Last Titan Standing). Nejde ani tak o to aby boti zaplnily mapu (to se stejně děje zřídkakdy) ale fungují jako strategický prvek, dá se díky nim mnohem dříve zavolat titán. Pro hráče, kteří jsou ve hře nový slouží jako odrazový můstek pro sbírání exp než se zorientují v tom jak fungují ostatní piloti. Celkově vzato, do té hry nezpochybnitelně patří.

    GREGOR_PRIDE: Jabka/hrušky, v BFku se bez teamu prakticky neobejdeš, Titanfall funguje trošku jinak.
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    hrajeme bf4 v 8 mi na xboxu, kdyz se sehrajete, neni ve hre lepsich...
    jasne kdyz vsichni rvou jenom " Au, curak" tak toho moc nenataktizujete, ale uprime se tesime az nasedneme do titanu a budem behat tam...
    akorat asi pockam na xbone, ta 360 uz mele z poslednich :)
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    Na jednu stranu s tema botama ma pravdu... to je imho velkej fail. Mapy krasny, velky, ale jen 6v6 ? To je hodne ubohy na rok 2014... ale jinak je to doba odreagovavacka :)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    ZELGARIS: v ty rychlosti je proste tezka komunikace...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    TERZ: By me zajimalo, jak a cim vlastni sehrana parta, ktera se drzi nejake taktiky a informuje se, zpusobuje jeste vetsi chaos...
    TERZ
    TERZ --- ---
    ROTTWEILER: Mít vlastní partu způsobuje většinou ještě víc chaosu

    Jeden Pilot je schopný sundat dva titány v teamu úplně bez problému, stačí jen rozumně uvažovat a reagovat na chování protihráče. Řekl bych, že pro úspěch v Titanfallu je třeba mnohem více uvažovat než u valné většiny moderních FPS her. Není to jen o tom skákat a střílet bez rozmyslu, i když vlastně ano, může to tak být ale na víc než 50AP v Attrition nedosáhneš, pokud jsi dobrý tak se pod 90 dostaneš zřídkakdy a z prvního místa tě jen tak nesesunou.

    Neříkám, že je to super strategická hra, ale bez toho aniž bys nad tím uvažoval a adekvátně reagoval se daleko nedostaneš. O to náročnější to je ve vší té rychlosti. Navíc je tu celkem slušná hit detekce a hitboxy takže faily jako u CoD či (z teamu valve) CS:S/CS:GO jsou zde limitovány na minimum (největší problém je u zbraní titánů, které mají již z principu mnohem širší impact takže člověk může umřít i za rohem).

    Je jasné, že to ne každému musí vyhovovat, mě samotnému to zprvu taky vadilo, že jsem nevěděl co se vlastně děje, ale po chvíli se do toho člověk dostane a buď to chytí nebo ne, mě to rozhodně chytlo. :-)
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    ZELGARIS: Hlavně ty od Valve.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    ROTTWEILER: Ktere jsou ty "jine FPS, na ktere jsi zvykly"?
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    ZELGARIS: Jak jsem psal, mít vlastní partu, tak ta hra může být o něčem jiným, ale ty přesně ty public hry jsou dost chaotické.

    SHASHA_KRASTY: O hodně méně než v jiných FPS hrách, na který jsem zvyklý.
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    ROTTWEILER: v Titanfallu musis hodne uvazovat ... pokud si to nepochopil, tak odstup Satane!
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    ROTTWEILER: Titanfall chce taky takticke uvazovani, ale to se tezko ukaze u chaotickych public her, kde vetsina hracu nic jako taktiku nebo kooperaci nepouziva.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    SHASHA_KRASTY: Tak jde o to, že ne všechny FPS jsou o tom, že skáčeš po všem, co vidíš a v některých to chce i takticky uvažovat. :-)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    SHASHA_KRASTY: Tak ja zas chapu, ze to nekomu nemusi vyhovovat ta akcnost, holt Titanfall neni pro nej. That's all
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    :o)))
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Souhlas, Titanfall je freneticka kravina...
    O hodne dost lepsejsi fps je http://www.eurotrucksimulator2.com
    U toho ma clovek aspon cas neco napsat........treba knihu...nejakou peknou, treba o vzkriseni rise
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    ZELGARIS: sice namam rad tyhlety vety ve zkratkach, ale tohle bych ti snad i podepsal ... ufff :o/
    jako vetu "pořád někde skákat, běhat, pořád akce" v hodnoceni FPS strilecky brat jako negativum, to si vazne nekde poznamenam! :o)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam