• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEQUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
    Tipy, triky a vše ostatní ohledně RC Quadrokoptér, létajících RC modelů osazených čtyřmi motory. Rady při nákupu zařízení a příslušenství. Quadrokoptéry s kamerou - vlastní ukázkové fotky a videa.
    rozbalit záhlaví
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    DRAGON: Kupoval jsem to tady, je to v zaruce a nedojebane mnou.
    If you haven’t received our shipping label, based on your location it may be caused by either of the following reason:

    Only the customers who are using DJI Care or DJI Care Refresh will receive a shipping label.
    You are outside of our transport partner's service area.

    In this case, we request for you to please ship your unit to the following address by yourself. All costs generated during shipping will be covered by you. With this, please send your unit to our office:
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOMMYKNOCKER: a důvod? kupovals to v Holandsku nebo v ČR? nějak nechápu, proč bys to měl platit, pokud si to zakoupil tady a není to starší dvou let.. a pokud jo, na fcb je skupina dji a operuje tam dost opravářů.
    Dji Care je přeci něco jiného, ne? To slouží pokud to dojebeš sám, ne když se ti a tim něco stane.
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    DRAGON: Tak nakonec to budu reklamovat u prodejce. Otebrel jsem si service request primo u DJI, ale protoze nemam DJI care, tak i kdyz to je v zaruce, platil bych postovne do Holandska. A to se mi teda moc nechce.
    PEKK
    PEKK --- ---
    Taky se trochu bojim, 7 dolarů:) Žádný vysoký polety to nebudou, dám to do metru a budu poslouchat rozdíl...mají tam víc typů, uvidím jak budou bytelný ty zámky...
    KURE
    KURE --- ---
    KURE: ah blbe ctu, z Ali... asi bych se bal.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    mne se u tehle veci vzdycky vyplatilo to hodit na hlavu prodejci, protoze skoro nikdy nestihli vyreklamovat v zakonne lhute a vratili mi prachy :)
    KURE
    KURE --- ---
    PEKK
    PEKK --- ---
    Koupili jste si někdo tichý vrtulky? Nějaký zkušenosti?

    Objednal jsem si teď něco z aliho a jsem zvědavej na rozdíl. Mám aira a ten nepatří k nejtišším...
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    TOMMYKNOCKER: jenom do eshopu,kde jsem ho kupoval
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    MERTLAS: Jo a jeste jedna vec. Jak je to vlastne s uplatnenim zaruky? U nas je 2 roky, plati to i pro DJI service?
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    MERTLAS: Mas pravdu, nebojim se, ze bych to nezvladl. Doba opravy by se natahnout nemela, neb na vyrizeni reklamace mas 30 dnu.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    TOMMYKNOCKER: prodejna neudela nic jinyho, nez ze to posle bud dealerovi, od ktereho to bere, a ten to posle do Holandska, kde je jedine autorizovane servisni centrum, nebo to tam posle sam :) takze se defakto jen natahne doba opravy.

    Pokud ho posles rovnou do DJI, tak to bude sice trochu namahavejsi na sede bunky mozkove, ale budes mit primou komunikaci :) A navic myslim, ze bys to sam zvladnout mohl, zas tak slozity to neni :)

    DJI Repair Service Center
    https://www.dji.com/cz/service/repair

    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    PPNEKK: Kam si to posilal? Kvuli kalibraci se ho chystam reklamovat taky, ale uvazuju, ze he reklamuju primo na prodejne.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    PPNEKK: v drtive vetsine se jedna o repas jineho dronu poskladaneho dohromady. Respektive jim prijde, udelaj diagnostiku, kdyz je to ok (coz bud rad, ze u tebe nezjistili respektive ze prehlidli naraz, na ktery vetsinou hodi zamitnuti reklamace), tak to hodi na hromadu a z druheho konce vezmou uz repasovany stroj a ten tvuj ceka na slozeni respektive vyuziti pouzitelnych dilu :)
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    PPNEKK: tak jsem drona poslal na reklamaci. Reklamoval jsem ovladač, nešel zklibrovat a rovnou jsem jim tam připsal že chlazení u drona je trochu hlučnější. Hlučnější bylo o té doby co mi dron vletl do větví. Moc jsem si od toho nesliboval, ale dneska mi dron přišel zpět s tím, že je vše opravené. Dron i ovladač byl vyměněn za nový (nebo repasovany???) kus. Dron i ovladač opravdu vypadá jako nový, zádné skrabnuti, polepen ochranou folii atd. Myslíte, že davaj opravdu nový? Nebo to bude nějaký repas?
    SPECZ
    SPECZ --- ---

    Design of a Ballistically-Launched Foldable Multirotor
    http://www.youtube.com/watch?v=sQuKJfllyRM

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    W_NOICE78: tak az budou drony s videorawem pod 100 litru, tak parada, do ty doby asi smula :)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    DRAGON: na grading ten dlog vs hdr rozdil je, ale kazdej ma jiny preference. Porad to neni raw video, ale komprimovany data.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    DRAGON: a co asi 10bit je? Uplne si nemyslim ze by 8bit hdr byl stejny jako 10bit. Ja jsem pro za kazdou konkurenci Dji. https://cdn.shopify.com/s/files/1/2316/4925/files/image-quality-report.pdf?9767
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    W_NOICE78: ma hdr video, coz byva 10bit, ze nema d log je jedno, jde o tu barevnou hloubku. projdi si youtuby, jsou uz mrte ukázek
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    DRAGON: Co se tyce obrazovy kvality, tak jediny srovnani co jsem nasel je https://dronedj.com/2019/10/17/skydio-2-vs-dji-mavic-camera/ To srovnani je nejaky pochybny. 10bit dlog asi mit nebude, imo je jeste brzo na nejaky zavery.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam