• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    DIOM
    DIOM --- ---
    FUMO: jediný co mi u Nazeeba přijde trochu pitomý je skill wall of zombies, protože kolikrát s tím jen zablokuje spoluhráče, kteří pak nemůžou na protivníka..to chce používat s velkým rozmyslem
    FUMO
    FUMO --- ---
    DIOM: Včera jsem ho zkoušel, bylo to hodně zajímavé. Zkoušel jsem ten build, kdy jen stackuješ sílu abilit a je to super, pokud teda neumíráš ;-)
    DIOM
    DIOM --- ---
    MEKKZ: viděl jsem to na streamu, ale nevěděl čím to zobrazit..takže díky!
    DIOM
    DIOM --- ---
    CUZMAN: Nazeebo je docela hustej..takovej nenápadnej, ale umí zavařit..jsem ti říkal, bacha na žabičky :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Zda se mi to nebo Nazeebo je strasne OP?
    MEKKZ
    MEKKZ --- ---
    Pred par dnama sem objevil ze klavesa "c" mi ve hre zobrazy staty hrdiny. Tak jen kdyby to nekdo nevedel. :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Zadarmo jsme jim to urcite nedali :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Na tsku i ve hre byla prdel jak svina no. Dneska jsem dostavali solidni profy protihrace. Myslim, ze jsme se drzeli dobre.
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Jako hosi takhle sem se dlouho nenasmal :-D
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Tychus je skvelej :-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Jinak jsem hrozne dlouho hral War Thunder. Endgame je tam valka v koreji a souboje F86 Sabre s MiG-15 stihackama. Element Leader byl velitel formace. Hodne sme to zrali, Element Lead jsem byl ja, kamos mi delal Wingmana a jeste s nama letel druhej par ve formaci. Nepratelska letadla byli Banditi a potencialne nepratelska Boogies :D Uz to nehraju, ale fakt nam to slo a chtel jsem na to mit nejakou vzpominku. Proto Element Lead.

    Takze jsem fakt rad, ze mi to cuzman prasi na Elemental Lord. Fakt to ocenuju :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: neboj, nedává mi to a přemýšlím jak to ucelit. Psal jsem blog na Dotu, ale to asi umře, když Dotu už tolik neřeším. Takže bych mohl přejít na Heroes, což je zelená louka a mnohem líp se chytá publikum :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Jsem hrozne rad, ze te mame :D

    Akorad je blby, ze se tyhle infa za chvili zaspamuji a uz je nikdy nikdo nenajde.
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Ja rad chodim s Vallou protoze se drzi bokem a ja vubec nerushuju :-D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Zkouším furt hledat nějaký strategie na mapy, ale nic ucelenýho není. Takže to bude běh na delší trať se sbíráním drobků tu a tam.

    Např. teď ze hry EG proti Wildfire (http://www.twitch.tv/Zanderthegamer/b/584224684) si "zapisuji": Na mapě Dragon shire se hrajou lajny 1/1/3. Tři jsou dole proto, že tam jsou celkem tři campy s obrama a kdo je kontroluje, tak může nechutně pushovat.
    Zároveň první Dragon knight se využívá hlavně na zničení věží a bran, aby se otevřela cesta k pozdějšímu ničení pevností. Není tedy nutné pushovat s ním hluboko, ale takhle to nakousnout.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: potenciál v tom je, ale ne moc velkej. Paradoxně smrt nedává zas tolik XP. Proto taky platí to, že se nevyplatí honit prchající hrdiny, ale radši se vrátit na lajnu nebo pushnout camp. Smrt je hlavně o tom, že oslabíš tým a nepřitel tak má možnost víc tlačit a nebojí se.
    Proto taky, když jeden tým vychcípá, tak se vyplatí obsadit campy a golema a ještě víc přitlačit a pushnout. To je smysl teamfightů (= objectives)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Neni hodne velkej potencial aji v tom nechcipat celkove? Jestli jsem to pochopil spravne tak nase smrt da xp celymu enemy teamu, myslim zbytecna smrt, ktera nevede k obsazeni objectivu, vyhrati neceho atd.

    vecer musim dohledat toho ponikovyho arthase co snama hral jednu hru. byl docela friendly.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Hmhm, dobrej subreddit na VODy, kdo má čas, tak se inspirujte!

    Your source for Heroes of the Storm Competitive VoDs
    http://www.reddit.com/r/HeroesVoDs/
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    DIOM: nechcípat není tak těžký - resp. jde o to, aby nechcíp celej tým a tedy pokud někdo umře, tak ostatní mince zachráněj. Ale je jasný, že u progamerů je to zas jinak. Tam první smrt přijde i po 15 minutách.
    DIOM
    DIOM --- ---
    háček je v tom nechcípat..ale jinak už mne to taky napadlo :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam