• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    Heroes of the Storm Global Championship: http://us.heroesofthestorm.com/esports/en/ - RIP
    Novinkama a hero guidy https://www.icy-veins.com/heroes//
    Statistiky z replayu: https://www.hotslogs.com/
    Informace o mapach a hrdinech: http://www.nexusmaster.com/
    rozbalit záhlaví
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: neboj, nedává mi to a přemýšlím jak to ucelit. Psal jsem blog na Dotu, ale to asi umře, když Dotu už tolik neřeším. Takže bych mohl přejít na Heroes, což je zelená louka a mnohem líp se chytá publikum :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Jsem hrozne rad, ze te mame :D

    Akorad je blby, ze se tyhle infa za chvili zaspamuji a uz je nikdy nikdo nenajde.
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Ja rad chodim s Vallou protoze se drzi bokem a ja vubec nerushuju :-D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Zkouším furt hledat nějaký strategie na mapy, ale nic ucelenýho není. Takže to bude běh na delší trať se sbíráním drobků tu a tam.

    Např. teď ze hry EG proti Wildfire (http://www.twitch.tv/Zanderthegamer/b/584224684) si "zapisuji": Na mapě Dragon shire se hrajou lajny 1/1/3. Tři jsou dole proto, že tam jsou celkem tři campy s obrama a kdo je kontroluje, tak může nechutně pushovat.
    Zároveň první Dragon knight se využívá hlavně na zničení věží a bran, aby se otevřela cesta k pozdějšímu ničení pevností. Není tedy nutné pushovat s ním hluboko, ale takhle to nakousnout.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: potenciál v tom je, ale ne moc velkej. Paradoxně smrt nedává zas tolik XP. Proto taky platí to, že se nevyplatí honit prchající hrdiny, ale radši se vrátit na lajnu nebo pushnout camp. Smrt je hlavně o tom, že oslabíš tým a nepřitel tak má možnost víc tlačit a nebojí se.
    Proto taky, když jeden tým vychcípá, tak se vyplatí obsadit campy a golema a ještě víc přitlačit a pushnout. To je smysl teamfightů (= objectives)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Neni hodne velkej potencial aji v tom nechcipat celkove? Jestli jsem to pochopil spravne tak nase smrt da xp celymu enemy teamu, myslim zbytecna smrt, ktera nevede k obsazeni objectivu, vyhrati neceho atd.

    vecer musim dohledat toho ponikovyho arthase co snama hral jednu hru. byl docela friendly.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Hmhm, dobrej subreddit na VODy, kdo má čas, tak se inspirujte!

    Your source for Heroes of the Storm Competitive VoDs
    http://www.reddit.com/r/HeroesVoDs/
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    DIOM: nechcípat není tak těžký - resp. jde o to, aby nechcíp celej tým a tedy pokud někdo umře, tak ostatní mince zachráněj. Ale je jasný, že u progamerů je to zas jinak. Tam první smrt přijde i po 15 minutách.
    DIOM
    DIOM --- ---
    háček je v tom nechcípat..ale jinak už mne to taky napadlo :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Wow, čtu si návod na Arthase a je tam nenápadnej tip jak hrát mapu Blackheart's Bay. Jde o to, neutrácet Doubloony na začátku! Pěkně si je našetřit (nechcípat), pushnout první pevnosti ručně (aspoň věže) a pak použít dělo na pevnosti další! Tím pak pozdější salva stojí míň pěněz.

    A já si kua furt říkal, proč ti progameři běhaj s 20+ mincema a nevracej to :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Blink bych bral vždy, lepší talent tam nemáš a Valla fakt nesmí chcípnout a mít dobrou pozici - můžeš tedy Vaultem někam přiskočit a pak blinkem zas pryč.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    "Nechte mi ty creepy" :D
    DIOM
    DIOM --- ---
    Stitch mne baví :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Aha, tak ne, ty searing attacks uz vim co to je, to uz bravam tedka normalne. vcera jsem to mel urcite vsechny hry co jsem to dostal na vyber. to je paradni skill. mnohem lepsi nez ty caultrops.

    tak mi ta stranka nefunguje je to nejaky rozsypany kouknu doma.

    jeste experimentuju s blinkem. snad to neni moc suboptimalni oproti tomu co se ma hrat, ale prijde mi, ze je tam velkej potencial na outplay protihrace. ale beru to jen kdyz ma enemy team hodne cc a vypada to ze me focusujou a potrebuju mit o escape vic. ta valla me hodne bavi no. v lolku jsem hral vayne to je to samy a v diablu jsem ji hral taky jako main hodne dlouho :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Boze diky za stranku co mi funguje v praci :D to jsem potreboval.

    ja jsem to strafe braval v polovine her. mam rad i ten airstrike, protoze rad prinasim ke stolu pro team neco jinyho nez dmg. mel jsem vcera 2x 70K dmg s tim ze druhej mel asi 50K :D mrknu na ten build. k tem catrops citovej vztah nemam, takze se jich klidne vzdam :)

    BTW klidne mi to rikejte pri hre kdyz me vidite, ze beru nejakou pikacovinu.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Ten Tyrael je taky naslapanej, s tim engage na Q. aoe shield, stun na ultine je taky dobrej engage. navic to vypada, ze je jeho oblibenej. mozna ma ten balsamictomes? i nejaky jiny hera nez taurena :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: jinak na tu Vallu zkus trochu jinej build kdyžtak. Koukal jsem že bereš na 7mičce Caltrops, ale tam je mnohem ničivější talent Searing Attacks. Já s Vallou jedu nejčastějc full-DPS build, co se hraje i na turnajích (buď ten, nebo build na multishot):
    Heroes of the Storm (Heroes) Builds & Guides, wiki, database and forums. Heroes Hero Build Guides on HeroesFire Wiki!
    http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#sKri

    Tj rozdíl proti tvému je hlavně to Searing Attacks a Strafe. Chápu jak si psal, kdy bereš Strafe a kdy to druhý, ale Strafe jsem tě nikdy brát neviděl :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Ja nevim jestli jej (dioma) ten stitch bavi nebo ne :D Ale jestli jo, tak bych mu tu roli urcite nechal, protoze ty jeho haky vyhravaji hry. jednak je to hroznej noobstomper, kdy o nich lidi nevi, nedavaji si na ne pozor nebo je neumi dodgenout. a druhak i proti zkusenymu teamu je to dobrej engage. kdyz nekoho chyti v lategame tak je to velka vyhoda nebo rovnou win.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Ja jsem do nej taky strilel, ale hlavne proto, ze se dal za nej nedostanu. Ta valla je strasne squishy a ja muzu strilet do nejblizsiho cile co je u me. vzdycky jsem v podstate schovanej za tankem nasim a palim do jejich bruiseru a davam pozor na jejich charge leapy cc a whatnot. ale nedostanu se za nej. (ona se ta valla propali tankama ale rychle, ale ne tim golemem) jeste jedna vec. z toho golema pak vyleze full hp hero, takze o to jsou ty fighty horsi v podstate.

    muzu skusit nejaky mlg pozicni tumbly, ale casto to konci spatne, protoze pak ten escape nemusim mit kdyz ho budu potrebovat. a mam nepratele pred i za sebou.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Souhlasím s oběma - oni ho fakt dobře použili v boji - hlavně furt házeli tu proměnu do kytky a to mě dost ničilo. Tedy byla naše chyba, že jsme do těch bojů šli - zejména do těch, co byli u jejich báze. Měli jsme je nechat vylýzt, dobýt mezitím pár campů a bojovat u nás.
    Taky byla chyba v bojích focusovat golema. Já např to dělal a je mi jasný, že to je kravina. Má nejvíc HP a zas tolik neničí. Stejně jako v Dotě (či LoL?) je potřeba nejdřív zabít největší CC hrdiny a tanky nechat až nakonec.

    YASHAMARU: Tychus je podobnej Valle imho a s Odinem i pěkně tankuje. Zkus ho očíhnout v nějakejch gameplayech nebo streamech.

    Jinak co se týče týmu, tak určitě je potřeba nějakej hard healer. Já ho klidně zahraju, ale nemám žádnýho koupenýho a Lili se mi učit nechce. Nicméně mrknu na ní, když je teď free. To mě ale víc bavil Uther, sic healuje fakt masivně a má i stun. Dále jsou potřeba warrioři s CC. Arthase jsem docela už prokouk a docela se mi líbí - s ultinou je dost nesmrtelnej a ten jeho root funguje. Diom hrál parádně Stitchese, takže s tím bych taky počítal. Pak teda toho DPS (Valla nebo Tychus).
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    no vzdyt ja jsem napsal to samy.

    tam byla jen jedna situace kdy s golemem carovali a to bylo, kdyz byl jejich team celej mrtvej. golem behal po mape a kitoval nas team. ve vysledku my jsme nic neudelali, golem prezil, nas ozuzlal, team se respawnul a meli v dalsim teamfightu.

    coz bylo podle me dobre zahrany a bylo videt ze nad tim taky premejslej protoze normalni pug by vzal golema, sel dat sucide do baze, znicil by jednu vezku a umrel by. coz by byl o dost horsi vysledek.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam