• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Vubec to nesouvisi s tematem, ale v League of Legends nedavno updatovali grafiku a vypada to nadherne. Alespon me se to fakt libi. Tak koukam na streamy jak to borci hrajou a jak tam championi pobihaji po mape tak furt mam nutkani je posadit na kone :D. Bezel tam nekdo z baze nalajnu a ja si rikal, kruci, proc neskoci do sedla. Uz jsem si na to vazne zvykl. + Last hitovani minionu prvnich 20 minut hry mi ted prijde jako hrozny scifi. Myslel jsem si ze mi to bude hodne chybet, ale nejak ne.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    FUMO: ja te tedy explicitne posilam do haje :) ty si to tedy predstavujes ve stylu wowka jako druhou sichtu, kdy clovek ma sedet prikovanej na zidli a cejtit se blbe, kdyz zrovna nemuze, protoze v tom kluky nechal samotny nebo ze na nej musej nekde cekat. ja to hraju jako zabavu, odreagovani, relax po celodennim napinani mozku, tesim se, ze uvidim nejakej podarenej kill nebo uslysim podarenou hlasku, ne jako pripravu do progaming souteze, z cehoz si delame ustavicne prdel :)
    takze pokud to chcete brat takto seriozne, jak to popsal FUMO, tak me prosim neberte do party, protoze bych vam to kazil..

    jinak souhlasim se starojdou, ze staci dodrzovat par zakladnich pravidel, vcetne elementovo zakladni poucky "nechcipnout" :) a nepoustet se do individualnich akci, padz sam na sobe casto pozoruju, ze co vidim jako uzitecny pro tym tak nemusi bejt a pak se jenom tak toulam po mape bez ucelu - to hlavne v situacich, kdy neni uplne ocividny, co by se melo delat, nebeha nikde golem, neni objective, neni co vylozene branit, proste kdyz je to takovy nejasny do ceho se pustit.. v techto chvilich ja u sebe cejtim nejvetsi slabinu.

    k taktikam na mapy:
    1.dublony - tohle snad nebudu vedet nikdy jak poradne hrat, moje nejmin oblibena mapa

    2.nevim s tim vykaslanim se na prvniho draka - i prvni drak dokaze rozcupovat veze kdyz uz ne kompet fort a dostat tak protivnika do tlaku, ze musi neco delat

    3.u dolu je naprostej zaklad chodit tam vcas a s plnejma HP, as simple as that :)

    4.+5.mapy kde plati vic nez jinde, ze se chodi spolu, je na obou myslim nejvic kempu ze vsech, takze nenechat zahalet

    FUMO
    FUMO --- ---
    STAROJDA: kde to můžu podepsat?

    Posledních 14 dní, jsem hrál jen sám, protože jsem se učil jak se věci dělají a nechtěl jsem to ostatním tady z Nyxu kazit. Protože jsem hrál 8 let wowko na "nějaké úrovni" zvykl jsem si na to, že když se jde hrát, tak se prostě hraje. Bez prodlev, bez přerušování, nez kecání. Chápu, že jsem hrotič a cholerik i když HotS neberu tak moc vážně, ale zavedl bych taky nějakou kulturu fungování na společném TS a při hře. Čekat po každé hře 5 až 10 minut na to, až si někdo dojde na WC nebo zakouřit mě drtí.

    Pochopitelně mě můžete poslat do háje, ani bych se moc nedivil ;-) ale mám ozkoušeno, že když se nám podaří shodnout na nějakých pravidlech jak tady píše STAROJDA: plus na nějaké herní kultuře, tak to může být jedině pozitivní pro náš výkon.

    Poslání do háje prosím explicitní, budu vědět, že se nemám snažit a půjdu hledat jinam lidi, kteří to chtějí hrát víc jako já. Nemá to bejt pruda nebo nějak zlé vůči komukoli, prostě jen jsem chtěl napsat jak to citím a jak mě to baví, aby nedošlo k mýlce. Nikdy nebudu ten, který bude chtít organoizovat hru na to jsou lepší a schopnější. Na oplátku ale nabízím vlastní poslušnost a snahu zlepšovat se a hrát teamově.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Včerejší hry a i ty předchozí mě dovedly k zásadnímu poznání - chybí nám taktika a koordinace (calling shots). Máme semtam světlé chvilky, ale celkový koncept chybí.

    Dovolím si nastínit svoji představu jak na to. Samozřejmě platí, že nehraju tak často jako ostatní, takže nemůžu být ten, kdo by to pokaždé prosazoval. Proto to berte jako inspiraci a volně používejte části nebo si tvořte taktiky vlastní. Níže je popsaný můj pohled, jak to začít teď hrát. Platí to zejména pro 5v5.

    Když budu ve hře já, tak se vám pokusím vnutit ty obecné taktiky, hlavně běhání v pěti. Když tam nebudu, tak si to zařiďte dle sebe :). Dále platí, že je toto první nástřel. Když si ověříme, že to funguje, můžeme to dál rozvíjet. Když nám to ale nesedne, tak zkusíme jinou obecnou taktiku.

    Obecná taktika
    - na začátku dle mapy stanovit, jak se budou hrát lajny
    - určit, kdo bude vždy sedět na lajně (3 hráči) a kdo bude gankovat / zabírat campy
    - do levelu 10 být co nejvíc na lajnách kvůli xp. Výjimka je blízký teamfight (neběhat ale přes celou mapu) a objectives na konkrétních mapách
    - během early game (do levelu 10) dva vybraní hráči běhají po mapě, gankují a pomáhají pushovat a jakmile můžou, tak zabírají campy
    - od levelu 10 se tým spojí dohromady a začne provozovat jednotlivé objectives, SPOLEČNĚ. Tj. pushnout pevnost, zabrat campy, zaútočit na osamocené nepřátele. Zde není nutné mastermind rozhodování, ale hlavně rychlé akce, které někdo zahlásí a nebo se na nich rychle všichni shodnou

    Jednotlivé taktiky na mapy
    - Blackhearts bay: Zde je vyjímka z early game, protože je mapa malá a záleží na objectives. Hraje se 0/4/1 a je nutné co nejdřív pushnout mid, protože první truhla se ukáže brzo. Od té chvíle pak běhat vždy ve čtyřech, jediná obsazená lajna je spodní a ten hráč musí být připraven pomoct. Čtyři hráči pak vrací zlato, pushují campy a kontrolují mid.
    - Dragon shire: Lajny 2/1/2. Prvního kngihta příliš neřešit (je slabej) a radši držet lajny a xp a nechcípat. Od levelu 10 pak běhat pohromadě a jakmile se aktivují shrine, tak společně pushnout jednu lajnu - tím se zajistí jeden shrine a i zničí pevnost a je příležitost zabít oslabené nepřátele. Po oslabení nepřítele jít pro druhý shrine a draka
    - Haunted mines: Klasicky 1/4 (nebo 4/1). Bohužel je to mnohdy dost těžké :). Před otevřením se snažit pushnout a zabít někoho, ale hlavně sami nechcípnout a do dolu jít společně s plným HP. V dolech se zezačátku rozdělit a zabrat levý dolní roh. Pak se spojit, protože se spustí teamfight. Pokud je to prohrané, tak hned z dolu pryč a zabrat campy. Když je aspoň 30 lebek, tak už se to dá. Golema pak buď bránit a nebo podpořit svého. V tu chvíli by měl být tým rozdělen 4/1, nebo případně 3/2
    - Garden of terror: U této mapy si sem nejméně jistý. Lajny asi 2/1/2. Když přijde noc, tak se top a bottom pokusí zabrat malé campy kytek. Poté se hned ale spojí celý tým, aby zaútočil na nepřátele u terrora kterého chtějí zabít. Až po team fightu případně jít pro svého terrora. Pokud by team fight nebyl příznivý, tak se stáhnout hned ke svýmu terrorovi a aspoň si nabrat semena. S terrorem pak buď ať jde celý tým pro masivní push a team fight a nebo naopak split push, kdy terror harrasuje postupně všechny lajny a zbytek týmu pushuje na druhé straně
    - Cursed Hollow: Tady taky 2/1/2. První dva tributy se dají ignorovat a místo toho nabírat xp a pushovat či brát campy. Tehdy by měl být level 10 a od té chvíle už chodit pohromadě. Před třetím tributem se vyplatí zabrat golema, který pak pushuje s prokletím o to silněji.
    FUMO
    FUMO --- ---
    DIOM: Včera to mělo docela fazonu, tak poslední hra byla pěkná. Pokud je teď v rotaci LiLi, tak se můžete těšit, že si s ní rád zasuportím - zatím moje druhá nejoblíbenější po Tassadarovi.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Btw kdyz to spravne nacasujete, tak se s illidanem muzete Qckem vyhnout stunu od golema. Pokud prasti do zeme a zrovna jste mid air, tak vas to nezastunuje. Docela frajerinka, ale chce to hodne praxe.

    Jinak se tesim fest na barbarici :) Je cas ujodlovat boty k smrti. Uther je povazovan za jednoho z nejlepsich supportu ne li nejlepsiho. Reghar nasadil latku hodne vysoko, tak jsem zvedavej na duchodce.

    Ale teda na papire to vypada hrozne. Azmodan, takze afk pushing v kazde hre + predpokladam, ze lidi vytahnout sve abathury, do komba. Vsude plno spatnych nov a illidanu. Predpokladam, ze u Novy sbiraji posledni data pred nerfem, asi jak si povede, kdyz ji nebudou hrat lidi co si ji koupili a je to jejich hlavni hrdina.

    Posledni vec, spousta hrdinu ma talent, myslim, ze se jmenuje sixth sense, ktery snizuje AP damage. kdyz hrajete proti nove, tak si ho urcite berte. ma pak o dost tezsi vas burstnout.

    Na lajne se snazte stat tak, aby vas chranili minioni pred snipem. Jakmile bude muset nova menit pozici, aby ziskala clear shot, tak vite kde je a muzete se posunout aby zase nemohla vystrelit nebo zdrhnete nebo ji zabijete. Nikde zbytecne nesmrdet s min nez pulkou zivotu. :)
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    YASHAMARU: Hmm zadnej, kterek by me vylozene tahnul... Mozna ten ETC :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Nova rotace:

    E.T.C
    Li Li
    Nova
    Sonya
    Uther
    Level 12: Illidan
    Level 15: Azmodan
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    DIOM: Dobra prace a dobra prace :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    gratuluju k jubileu :)
    DIOM
    DIOM --- ---
    jsem si nakonec spravil chuť a řádně s tlusťochem oslavil čerstvou desítku ..poděkovat se sluší healorovi Starojdovi a Bolehlavovi, který to taky zahrál na výbornou ;)

    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Mohli by pridat nejaky mapy kde brutalne prsi nebo snezi. Bude to vypadat uzasne. Nebude nic videt a vsem se to bude sekat :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Nic Team je v hajzlu sem lama, opoustim vas, nebudu vam to kazit :´-(
    CRASH_BOZEL
    CRASH_BOZEL --- ---
    Zdar kdyby chtěl někdo zahrát partu tak napište hraju zatim Tesadara, Tank, Diabla, Novu ID Bozel#2937
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    CUZMAN: to myslíš mě? :D Já toho uthera ještě ale nekoupil, natož vlka :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Hosi tak sem nam nasel healera do party, ale musi koupit vlka :-D
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Tak abyste se nehadali tak Brotherhood of Wolves :-D podobnej nazev mel i jeden francouzskej vostrej bijak :-D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Navic, pokud ti Wolfpack a anglictina nezni dostatecne uderne, stale je tu nemcina. Tam i motylek zni jako zbran hromadneho niceni. Wolfsrudel. Here we go.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Pouzijeme oboje. Unleash the Stimpacks?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: To by melo dobrej tag, POW, prisoners of war :)

    nebo point of view.

    Ja myslim, ze s tim obathurem jsme solidne otrasli, kdyz jsme si ho sli podat. Zopakovat to jeste tak sedesatkrat a meli jsme to v kapse.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam