• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Welcome to free to play. Na tom je celá ta hra přece postavená... Je to issue z pohledu hráče; nástroj a způsob jak vydělat peníze z pohledu Blizzardu.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    STAROJDA: a tobe nepride gold gain jako issue? dyk je to smesny dostat za hru 20 goldu a cus :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: tohle je právě mýtus redditu. Takhle to není. Nikdo v Blizzardu neřekl "přijde vám gold gain špatnej? Tady máte stimpacky." To si jen takhle lidi vyložili. Blizzard toto nejspíš plánoval dýl a blbě to načasovali. Dá se předpokládat, že gold gain bude ještě řešenej a že stimpacky nejsou Blizzardí odpověď na nářky komunity.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: for the sake of accuracy, oni to tam pocitaj v dolarech, takze pokud je to stoji 10$ tak nas to bude stat trochu min :) jestli se nepletu hrdinove za 10k goldu stoji 8,99€ ? Nemuzu se nalogovat, tak tapu..
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    With a 50/50 win ratio, you average 25 gold a game (20 lose, 30 for a win, (20+30)/2 = 25). 150% of 25 is 37.5. You're getting 37.5 gold extra per game thanks to the stim pack, for a total of 62.5g on average per game, but we're only looking at the 37.5 gold. $9.99 on the shop can buy you a 10,000g hero. This is our standard for comparison because they are the same price. To get to 10,000g using the stim pack, you need 10,000/37.5, which is 267 games to equate to 10,000g from stim packs alone. Over a 30 day period, that's 8.9 games a day (267/30). At a 25 minute average match length, that's 25*267, you're looking at 6675 minutes of pure match gameplay, or about 111 hours or pure match gameplay a month. That's 3.7 hours a day over 30 days to make the stim pack even break even.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Na redditu je asi 5 vlaken o tom, kazdej to pocita nejak jinak, ale vsichni se vicemene shodli na tom, ze je vyhodnejsi si koupit za 10ecek rovnou hrdinu (10-15 000goldu) nez stimpack za stejnou cenu, protoze za mesic normalne nenahrajes 10-15000 goldu pokud nehrajes 6+hodin denne.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    :)))
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Na hotslogs je pridany jaky ma clovek winrate s jakyma lidma. S nekterymi z vas se budu muset bohuzel rozloucit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Nekde jo, jak to nekde najdu tak to sem hodim. Uz to tu urcite bylo ale je to zaspamovany.
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Hehe dobrej výmysl...:)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    TRIPLT: to vzniklo tak, ze si lidi stezovali, ze hra dava v provnani s tim kolik stoji hrdinove moc malo goldu.. tak se par chytrych hlav v blizzardu dalo dohromady a vymysleli stimpack, teda vecicku kterou si koupis za prachy a ktera ti na nejakou dobu boostne goldy a expy z kazdy hry..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    a pisou nekde kolik to dava bonus presne?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Zvlastni je, ze podle toho co pisou na redditu je pro tebe mnohem vyhodnejsi si koupit novyho hrdinu za penize rovnou :)
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    YASHAMARU: Co to vůbec je?
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    to je teda cunarna, to si urcite nekoupim!!

    ...

    teda doufam :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    7-Day Stimpack -- $3.99

    30-Day Stimpack -- $9.99

    "Stimpacks start to deplete at the time of purchase and will not pause if you are logged out of the game, or if you are logged in but not actively playing. Maintenance does not extend the duration of a Stimpack."
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: haha, a nebo tak :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TRIPLT: standardní postup, jak se hráč zlepšuje v e-sportu, je trénink. Ten vyžaduje jak praktický cvičení (= hrát), tak i teoretickou přípravu. Analýzu vlastních chyb a vlastního rozvoje. Tohle si ty statistiky dají.

    Třeba v dotě, když jsem měl dlouhodobý prohry, tak jsem brouzdal po statistikách (dotabuff.com) a zjistil jsem, že největší winrate mám s dvěma hrdinama, který jsem už dlouho nehrál. Tak jsem je oprášil a hned mi rostlo MMR. Takže to je malý příklad, jak historie tvých zápasů může pomoct :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    TRIPLT: to je odveky geneticky zakodovany mechanismus vzajemneho pomerovani :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    STAROJDA: aha diky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam