• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Raytard je hustej :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    hots
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    CUZMAN: co ti dojelo?
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Hosi nak mi to dojelo :-(
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    V shopu zagara, kdyz ji clovek nevlastni, tak pokud po ni prejedete mysi, tak rekne: "speak terran" a pokud ji clovek vlastni, tak rekne: "how may I assist you?" :)

    attention to detail, to se mi na blizzardu vzdycky libilo :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Měl jsem quest na specialistu, tak jsem zkusil Abathura. Už mám skoro lvl5. Šel jsem do něj, abych ospravedlnil svoje pruzení do noobů, co to s ním neuměj :). Nejdřív sem se moc nechytal, ale teď už ho docela pobírám a fakt je to s ním zábava - nečekaně akční hra s ním.

    Zatím mám s ním winrate 100%, tak doufám že ho zkusím i 5v5 - tam se teprve ukáže, jestli jsem lama nebo ne.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Tak hlavně aby, až jí přepracujou, byla ve hře k něčemu :). Aktuálně není asi tier 1..
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS:

    Gratz master ruda sonya :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    tak co vy na to.. :)

    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: jo to je určitě pravda. Vyloženě špatně zabranej kemp je jenom vyjímečně (např vzít obry před otevřením dolů).
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    budu si hrdinne stat za svym, ze je dobry vzit kempy i v blbou dobu nez je nevzit vubec, uz jenom kvuli tomu, ze je pak nemuze zabrat protivnik. a jestli budu nekdy hrat supporty, tak na kazdej pripad budu brat Bribe talent :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Kempy obecně jsou dost specifický téma. Takže určitě je dobrý mít obecnou taktiku, jak to neposírat. Co píše YASHAMARU jsou uplně základní věci, to snad víme všichni, no né :). Kempy jsou pak na opačný straně strategickýho spektra, protože každá mapa a každej kemp je v něčem individuální. To už je pak o tom, jak se rozhoduje v tý konkrétní hře a každý takový rozhodnutí vzejde spíš z podprahový zkušenosti a znalostí.

    -> Nelze napsat stručně, jak dělat kempy. To se musí zahlásit v každé konkrétní hře.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: To me stve ty replaye bee.

    Na druhou stranu vzhledem k tomu, ze hotslogs pouziva trueskill a gghero neco jako trueskill (rozumim tomu, pouzivame trueskill) system, tak si myslim, ze to bude ukazovat nakonec stejny cisla.

    Ted to haze nizsi a vyssi hodnoty protoze tam je zlomek lidi co na HL. Jakmile se to prelije, tak jim to pojede beztak stejne pomalu.

    Na redditu se k tomu primo vyjadroval ten barret nebo jak se menuje borec co dela hotslogs, ze je zvedavej, jak rychle jim to pojede az budou zpracovavat 1.5 mega replayu behem dvou dni :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Snad to nevypada jakoze mentoruju, jen se snazim vysvetlit muj nazor a udelat prostor pro nejakou diskuzi :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Proto jsem to nedaval pod navod jak to neposrat. Protoze kdyby to dodrzovali random lidi co je dostaneme, tak tu hru vzivote neprohrajou. Ja kdyz jsme tam treba my 3+2 nebo 4+1 tak ja nikdy (nadsazka) od tech random lidi nechci, aby sli na vlastni pest na camp. Jedinny co tim vytvareji je riziko. Jsem uplne spokojenej s tim, kdyz si plni 123 a pricmrndava s ostatnima ve 4rce.

    Vetsinu her vyhravame jen diky lepsi komunikaci. Ale kdyz hrajeme team vs team, tak jde krasne videt, jak jeden malickatej fail obrati tempo cely hry.

    Vcera jsme hrali ten dragon shire, zezacatku jsme jim dali ownaz, meli jsme mnohem vic killu, lvl 10 s naskokem 2 lvlu. prvni 2 draky...

    a pak se cast teamu sla podivat jestli enemy team dela camp. a umreli tam.

    a tempo hry se uplne obratilo, enemy mel silnej camp, meli jsme -2 lidi na shrines, prohrali jsme draka, kterej byl megasilnej a rozbil nam vsechno a najednou to vypadalo ze jsme v prdeli.

    nakonec jsme to vyhrali diky megahaluzi, protoze jsme je zaskocili a rozbili jim core. ale to byl all in jako prase a opravdu velke stesti ze nikoho nevideli na ceste tam.

    ale na ty hre bylo videt, ze 5v5. jedna mala chybicka v jinak naprosto perfektni hre obrati tempo cely hry.

    a pritom, kdyz si to vezmes slo simply o nedodrzeni pravidla 3 bez se vylecit pred pristima shrinkama, ne neni lepsi napad se jit podivat, jestli nepratele delaji ten campik.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Zkusim odpovedet :)

    Podle me campy vseobecne patri do bodu 4, kde jsem je uvedl. Porad je dulezitejsi 1, 2, 3.

    Ale ve skutecnosti to s nema neni tak jednoduchy. (a to byl duvod proc jsem je tam zahrnul hodne vseobecne a okrajove).

    Kdyz ti nekdo jde na camp muze se snadno stat, ze jedinny co udela je, ze chcipne a camp nachysta protihracum. Pak se ti muze stat, ze da camp v dobu, kdy je to jako by zadnej camp nedal.

    IMO je dulezity si uvedomit nekolik veci.

    Kazdej camp ma nejakou idealni dobu, kdy je nejvice efektivni ho dat. (Ta doba nemusi byt jeste znama u vsech). (! protoze si myslim, ze to je fakt dulezity. Priklad gianti pred obrem, knighti pred dolama atd)

    To proste jsem nemohl dat do navodu pro jak neposrat hru, protoze to uz jsou hodne velky finesy. Proto je to jen ve 4rce pod bud uzitecny.

    Druha vec je, ze je IMO rozdil v tom ja je na tom team. pokud je team napred, je jednoduchy obihat mapu a delat campy a vytvaret tlak na protivnika (protoze jsou splneny body 123 velmi jednoduse).

    Ale pokud je team pozadu, tak ty campy nestiha. Nepritel je o krok napred a 1 clovek co jde delat camp to nevytrhne, protoze ho tam najdou a popravi.

    IMo a toto fakt v pug hre s random lidma clovek vetsinou nedomluvi. Pokud je team pozadu, tak musi riskovat. Napriklad cela mapa pushuje, vsechno je v prdeli, enemy team nikde, tesne pred objectivem.

    Normalne lidi brani mercenaries co se na ne hrnou. Ale to pro ne tu hru nijak nevylepsi. Protoze na ne za chvili pujde golem a ztrati objective.

    Musi jit jako 5 lidi a udelat riziko a bud vyhmatnout enemy team jak delaji golema a nebo jak delaji objective. Nemuze 1 branit 1 delat camp 1 jit k objectivu a 1 se podivat jestli delaji golema.

    Musi se proste vsichni na vsechno vysrat a jit je zbombit ke golemovi/objective i kdyz na ne jde 10 milionu mercenaries, protoze nic jinyho je do hry uz nevrati.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Pěkny cosplaye z Heroesů

    BlizzCon 2014 - Cosplay
    https://www.youtube.com/watch?v=j4_72bXPVek&list=UUpVdq9gLew6E76BmfB2GJ0w
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Jinak hero.gg už zpracovalo víc replayů, zdá se. Já už mám evidováno 125 her.

    http://www.hero.gg/player/starojda-523666
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: fearie dragon (a ostatni supporti, kteri tohle maj) ftw... prijdes podplatis a jdes :-D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: rozhodně máš velký díl pravdy. Na kempy je právě dobrá ta gankovací dvojice, o který jsem psal. Buď gankuje a nebo zabírá kempy. Zásadní u kempů je, aby se zabrali ve správnej čas.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam