• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Proto jsem to nedaval pod navod jak to neposrat. Protoze kdyby to dodrzovali random lidi co je dostaneme, tak tu hru vzivote neprohrajou. Ja kdyz jsme tam treba my 3+2 nebo 4+1 tak ja nikdy (nadsazka) od tech random lidi nechci, aby sli na vlastni pest na camp. Jedinny co tim vytvareji je riziko. Jsem uplne spokojenej s tim, kdyz si plni 123 a pricmrndava s ostatnima ve 4rce.

    Vetsinu her vyhravame jen diky lepsi komunikaci. Ale kdyz hrajeme team vs team, tak jde krasne videt, jak jeden malickatej fail obrati tempo cely hry.

    Vcera jsme hrali ten dragon shire, zezacatku jsme jim dali ownaz, meli jsme mnohem vic killu, lvl 10 s naskokem 2 lvlu. prvni 2 draky...

    a pak se cast teamu sla podivat jestli enemy team dela camp. a umreli tam.

    a tempo hry se uplne obratilo, enemy mel silnej camp, meli jsme -2 lidi na shrines, prohrali jsme draka, kterej byl megasilnej a rozbil nam vsechno a najednou to vypadalo ze jsme v prdeli.

    nakonec jsme to vyhrali diky megahaluzi, protoze jsme je zaskocili a rozbili jim core. ale to byl all in jako prase a opravdu velke stesti ze nikoho nevideli na ceste tam.

    ale na ty hre bylo videt, ze 5v5. jedna mala chybicka v jinak naprosto perfektni hre obrati tempo cely hry.

    a pritom, kdyz si to vezmes slo simply o nedodrzeni pravidla 3 bez se vylecit pred pristima shrinkama, ne neni lepsi napad se jit podivat, jestli nepratele delaji ten campik.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Zkusim odpovedet :)

    Podle me campy vseobecne patri do bodu 4, kde jsem je uvedl. Porad je dulezitejsi 1, 2, 3.

    Ale ve skutecnosti to s nema neni tak jednoduchy. (a to byl duvod proc jsem je tam zahrnul hodne vseobecne a okrajove).

    Kdyz ti nekdo jde na camp muze se snadno stat, ze jedinny co udela je, ze chcipne a camp nachysta protihracum. Pak se ti muze stat, ze da camp v dobu, kdy je to jako by zadnej camp nedal.

    IMO je dulezity si uvedomit nekolik veci.

    Kazdej camp ma nejakou idealni dobu, kdy je nejvice efektivni ho dat. (Ta doba nemusi byt jeste znama u vsech). (! protoze si myslim, ze to je fakt dulezity. Priklad gianti pred obrem, knighti pred dolama atd)

    To proste jsem nemohl dat do navodu pro jak neposrat hru, protoze to uz jsou hodne velky finesy. Proto je to jen ve 4rce pod bud uzitecny.

    Druha vec je, ze je IMO rozdil v tom ja je na tom team. pokud je team napred, je jednoduchy obihat mapu a delat campy a vytvaret tlak na protivnika (protoze jsou splneny body 123 velmi jednoduse).

    Ale pokud je team pozadu, tak ty campy nestiha. Nepritel je o krok napred a 1 clovek co jde delat camp to nevytrhne, protoze ho tam najdou a popravi.

    IMo a toto fakt v pug hre s random lidma clovek vetsinou nedomluvi. Pokud je team pozadu, tak musi riskovat. Napriklad cela mapa pushuje, vsechno je v prdeli, enemy team nikde, tesne pred objectivem.

    Normalne lidi brani mercenaries co se na ne hrnou. Ale to pro ne tu hru nijak nevylepsi. Protoze na ne za chvili pujde golem a ztrati objective.

    Musi jit jako 5 lidi a udelat riziko a bud vyhmatnout enemy team jak delaji golema a nebo jak delaji objective. Nemuze 1 branit 1 delat camp 1 jit k objectivu a 1 se podivat jestli delaji golema.

    Musi se proste vsichni na vsechno vysrat a jit je zbombit ke golemovi/objective i kdyz na ne jde 10 milionu mercenaries, protoze nic jinyho je do hry uz nevrati.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Pěkny cosplaye z Heroesů

    BlizzCon 2014 - Cosplay
    https://www.youtube.com/watch?v=j4_72bXPVek&list=UUpVdq9gLew6E76BmfB2GJ0w
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Jinak hero.gg už zpracovalo víc replayů, zdá se. Já už mám evidováno 125 her.

    http://www.hero.gg/player/starojda-523666
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: fearie dragon (a ostatni supporti, kteri tohle maj) ftw... prijdes podplatis a jdes :-D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: rozhodně máš velký díl pravdy. Na kempy je právě dobrá ta gankovací dvojice, o který jsem psal. Buď gankuje a nebo zabírá kempy. Zásadní u kempů je, aby se zabrali ve správnej čas.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: mam k tomu zasadni pripominku a to jsou kempy. myslim ze v ty posledni hre sem se na to uplne vyflak a vysledkem bylo, ze tam proste mercenaries vubec nechodili. pravda je, ze sme byli dost vytizeny teamfightama, ktery sme porad prohravali, ale proste nemuzu se ubranit dojmu, ze je to chyba a ze by v navodu na neposrani hry nemel chybet bod o zabirani campu, jen nevim jak ho presne formulovat. cejtim, jak jste vzdycky nasrany, kdyz jdu na kemp a necham vas nekde oslabeny, ale ja mam proste v hlave celou radu her, ktery jsem vyhral s velkou pomoci v pravej cas poslanejch kemparu.

    a ted se do me pustte :)
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    YASHAMARU: jj bohuzel mas pravdu :-D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: vyjímku z 0 bych dal na Blackhearts Bay, když chceme skipnout lajnu a zabít miniony v před tier 1 :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    TRIPLT: No ja nevim jak u tebe, ale u me zacina 95% her hromadnou sebevrazdou. :)
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    YASHAMARU: nejlepší je ta "0" :-D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Elementuv navod jak neposrat hru:

    0) Jit na lajnu. (to je misto, kde proti sobe bojuji 2 vlny minionu, ne misto, kde ceka 5 nepratel co te chcou osukat do ucha.

    1) nechcipat

    2) ubranit vez, nasavat expy

    (toto plati, pokud se nam stale dari dodrzovat pravidlo 1. pokud vas pokus o splneni pravidla 2 prinuti porusit pravidlo 1, zhluboka se nadechnete a prehodnotte situaci).

    3) cekam na objective

    (dodrzuju pravidlo 1, pravidlo 2 a nyni si muzeme pridat tezsi veci, jako jit se vylecit pred objectivem a v okamziku jeho spawnu jsem jiz u nej nebo na ceste k nemu)

    4) jsem uzitecny.

    (splnil jsem pravidlo 1, 2, 3 a stale se mi zbyva volny cas, podivam se na mapu a pomuzu kde se da. farmim creepy kde nikdo neni, pomaham s campem ostatnim, ucastnim se ganku, kryju ustupujici hrace atp. stale ale v hlave cekuju 1. 2. 3. v tomhle poradi)

    Trochu nadsazka, ale ne zas tak moc. Podle sikovnosti si muzete pridat a ubrat pravidla :). Poradi je ale myslim porad stejn )

    Pokud na konci hry otevrete stats a jste 30/2 pri vyhre a 18/4 pri prohre, delate to spravne. Pokud jste 10/9 jako zbytek teamu pri prohre, pravdepodobne jste porusili nektere z pravidel.

    Trochu nadsazka, ale ja se tim vicemene ridim.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: pravdu díš. Jde o to nefeedit a nabírat expy. Když pak nepřítel moc pushuje, tak si zavolám posilu. Standardně by tedy měli být tři hráči na lajnách a dva neustále v pohybu a gankovat a pomáhat kde je třeba. Typicky gankuje assassin plus někdo s cc.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ja uz nevim cim se utesovat )
    DIOM
    DIOM --- ---
    on toho tanka hrál hlavně hodně dobře..schovával se v houští a nehrotil to, hlídal si range, protože čím dál ten tank je, tím víc dává dmg..když jsme na něj vyrazili, tak nás odpálil, nahodil raketu a byl pryč..pak už měli takovej náskok, že to nešlo zvrátit

    nejvíc mne zdrtilo, když jsem zjistil jaké levely proti nám hrály..nejvýš byl cápek s tankem - lvl 32, zbytek tuším pod lvl 20..ale evidentně měli nahráno z jiných moba her..tím se utěšuju :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Za hanze muzu ja, sry )

    Ten tank ma krome toho speed boostu jeste to odstreleni, podobny raynorovi, to neni vylozene escape, ale taky mu to da prostor.

    Priste tam muzem zkusit poslat presilu, musi se vic rvat, ze ma nekdo problemy na lajne driv, nez kdyz je to uz v prdeli.

    Zaroven lidi jako treba DIom, kterym se da sverit solo lajna i proti presile bez obav, ze tam nenafeedi se proste na tohle budou muset zneuzivat, aby se jinde dala udelat presila.

    I lofas tam vcera tankoval na jedny mape se stitchesem tusim tri lidi a neumiral. To nam hodne pomohlo. Nemusi tu lajnu vyhrat, staci, kdyz tam ten clovek je, zere expu a nechcipne tam + neprobouraji se v 5 minule k jadru. GJ
    DIOM
    DIOM --- ---
    STAROJDA: to přišlo z čistého nebe :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    DIOM: aha :) a tak Hans se tedy zjevil kde?
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    STAROJDA: Ja nejsem Hans
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Jinak včera v té průserové hře nás nejvíc vyndával tank. Ten v poslední době získává na popularitě i v rámci progamingu. Dřív se nehrál hlavně kvůli výtce, jak snadno se dá ganknout. Sice může zapnout přídavný spalování, ale jinak je v zasiegovaném stavu atd. dost nepohyblivý. Proto teď, když ho profíci pickují, tak je na lajně s nějakým tankem - Arthas, nebo jako včera, Stitches - kterej mu chrání zadek.

    Tady myslím, že je správná taktika poslat na lajnu přesilu (3v2) a umlátit je. Tank je sice silnej, ale svoje nevýhody má pořád stejný.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam