• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    ZARREMGREGARROK: pozor, s aktuální verzí Sanctification už pro týmy zkoušejí hrát, ale je prostě lehko zrušitelná. Takže se na ní myslí už déle. Tento buff je ale zásadní a opravdu to přivede do hry. Vždyť je to aoe Utherův divine shield, akorát statickej
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    Tyrael možná bude mít i druhou ultimátku. :D

    Sanctification (R)
    No longer requires Tyrael to channel the Ability. All Heroes, including Tyrael, will be invulnerable while within Sanctification’s area of effect
    Now has a 0.5 second cast time
    Cooldown increased from 50 to 70 seconds
    Area of effect radius reduced by approximately 53%
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Ne? To jsi nikdy nedělal full hat Abyho? Sice to neni tak zábavný jako push/hybrid build, ale je to pak docela síla.

    A imo je to nerf, těch -50% dmg na druhý čepici je docela nepříjemných. A teda ani v solo jsem nikdy neměl prolém s udržováním dvou čepic, ten range vzdálenosti je docela velkej.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    vcera jsem ale po case pajamathura zkusil a celkem trestuhodne me enemies prehlizeli kdyz jsem byl ukrytej u jejich base ve krovi.. nekolikrat tesne kolem me nekdo projel, dokonce i masinka ze me zrovna vyjela... a nic :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ja sem tenhle talent nikdy nezkousel, tak to neumim ohodnotit..
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    Nerf pro koordinovaný tým, buff pro soloqueue.
    Hivemind (Talent)
    Now searches for a new Hivemind target every second, rather than only on the first cast
    The secondary Symbiote target’s Stab and Spike Burst deal half their normal damage, and Carapace grants half its normal Shield amount
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    YASHAMARU: v to doufam :-D porad naivne verim, ze v hots to resi zivy lidi a ze to nefunguje stylem: dostal 10 stejnejch reportu = ban ;-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    BARTUC: gmko to pozna z replaye, jestli to delas naschval nebo ses lempl :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    ZARREMGREGARROK: jenze je otazka kdo to pozna vid :-D
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Tam je klíčové slovo "Intentional".
    Feeding kvůli vlastní blbosti/nešikovnosti/noobiness/... není "intentional".
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    tuhle me nekdo okriknul "defensive Leoric please" :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    prvni dve dobry, ale ta posledni.. to abych si u blizzardu zaridil nejakou loyalty card, kdyz budu reportovanej v kazdy druhy hre :)
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    Konečně
    New Report Categories
    Reporting Options have been reworked, and now include categories for Abusive Chat, AFK/Non-Participation, and Intentional Feeding.
    DIOM
    DIOM --- ---
    no já včera viděl našeho Illidana na vteřinu v "domečku" nepřátel..pak ho to vykoplo zpátky na schody
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: me zaujalo:

    Kael'Thas: rovnou mu uplne sebrali ignite a pak je somewhat kompenzacne posilenej
    Kerrigan: posilenej Maelstrom, odstraneni common talentu a nahrazeni specifickejma pro ni, dmg boost - urcite vyzkousim
    Raynor: buff
    Abathur: buff nekterych talentu, ktery se asi moc nedavaj (treba volatile mutation)
    Azmodan: stejne jako Kerrigan, reorganizace talentu a docela buff - taky vyzkousim
    Nazeebo: zase talent rework, Ravenous spirit 22% increase radius
    Sgt.Hammer: bude se rychlejc prepinat ze siege modu za min many, vic HP a vetsi bonus dmg na vzdaleny targety
    Brightwing: passive heal boost
    Rehgar: snizeni cooldownu na Bloodlust, mozna aby byl vic atraktivni nez heal ulti
    Tassadar: kosmeticky zmeny, zvyseni cd na oracle a snizeni na psi-stormu
    Leoric: undying heal se snizuje na polovic (uvidime jestli to bude stacit :)
    Sonya: vic HP, o 5% min healu z vrtule, ale trojnasobek misto dvojnasobku z enemy heroes - takze bude vic viable v chumlu nepratel (dokud ji ale vrtuli nekdo neprerusi ze jo)
    Tyrael: posileni invulnerable ulti, aby byla vic atraktivni nez Judgement, kterej se ted bere ve vetsine pripadu
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    YASHAMARU: me prijde ze zadnej nerf jen samej boost
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    uz nekdo napiste konecne dojmy a prujmy z tech patch notes. menil se nekomu oblibenej hrdina? :p

    illidan beze zmen, looks stronk.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ZARREMGREGARROK: no jo to mi nedoslo. vecer to vyzkousim. ja jsem hral jednu hru a tam se to illidanovi v teamu stalo 3x. pokazdy u toho chcipl. poprve a podruhe to bylo vtipny, ale potreti uz trochu awkward :D

    kdysi jsem na to nekde cetl vysvetleni, ze v okamziku dokonceni huntu hra provede check dlazdice na kterou te ma posadit a ze kdyz ta obet umre mezitim co letis. tak obet uz je u jejich core a check dlazdice se vyhodnoti tak, ze te to posle za nim.

    tak jsem zvedavej jak je to s tim teleportem.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    YASHAMARU: To je v aktuálním PTR patchi.
    (Resp. tam je, že cleanse nedává unstopable, ale relentless -50% cc duration)
    Zatím by to mělo fungovat.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jinak to vecer vyzkousim v customce :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam