• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tesim se na medicku, shodou nahod uz mi nekolik let visi na zdi jako plakat :) ta co ji maji pridat. nejak to jak sypou ty postavy udrzuje muj zajem o hru nazivu. na kazdou se tesim jak maly decko.

    sem zvedavej na ten meditaxik. teoreticky kazdej vyhranej teamfight se promeni v objectivy/push. zavola se tago a sup delat skodu. ted jeste vyhrat ten teamfight bez ultimatky na dedicated supportu.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    kdyby ten dash daval malililinkatej stunicek :) treba .5 vteriny. a 2 charge by znamenalo, ze vypoti vterinu, tak by to bylo o dost lepsi. nebo aspon talent
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    no muj konstruktivni prispevek dne je ze monk je meh :)
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    YASHAMARU: pokud si hrál raynora a máš ho aspon na levelu 6, tak si na to už dávno přišel, jako má pravdu v tom videu, ale nic novýho neřekl
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: tldr že raynor je trochu buffnutej a obecně je super proti tankům. Že má docela variabilitu (dva buildy) a Hyperion i Riders jsou dobrý ultiny :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: neni nejaky tldr? hrozne me fascinuje jak je ted popularni videa na kazdou kravinu co se da shrnout par vetama. kdybys vynechal to videjko tak stihnes o pul hry tydne vic :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Tyjo asi si rozjedu Raynora :D

    Tempo Storm Kaeyoh - Raynor Analysis
    https://www.youtube.com/watch?v=Rj6o8HB3nYA
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Tak hlavně to neni wow univerzum, ale warcraft celkově, a rexxar je charakter z warcraftu 3 - kde má dvě sekery a mishu.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    YASHAMARU: Hunter ve wow má luk, nebo pušku.
    Ale half ogre, half orc není hratelná rasa, takže i tak je nestandardní.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    rexxar dobrej :) ma peknej model, je fakt obrovskej, dobre udelali ze je napul ogre nebo co to je. wow moc neznam. ted si nedovedu predstavit jak velkej bude ten full ogre dvouhlavej mag co ho pripravujou. vcera sem hral quick matche a v kazdy hre byl min 1. nijak extra to nepawnil s nim nikdo, ale ani mi nikdo neprisel tragickej.

    OT: ale hunter ve wow muze takhle hrat se dvema sekerama? proc nema luk jak v cardstone.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    PEDROBEAR: jenom dvě? tak to je ještě dobrý
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    SKY_MAX: tIrael a sví lajně

    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    klukům včera chybělo 18 goblinů, tak jsme vymysleli strategii jak co nejrychlejc na globiny. Hráli jsem ve třech, abychom měli za á velkou kontrolu nad hrou a za bé aspoň dva cizí hráče, takže relativně velkou pravděpodobnost na goblina.
    Dali jsme proti AI na nejlehčí obtížnost a jeli jsme full push.
    Zkoušeli jsme braitwingm malfurion a tiarel na jedný lince, což bylo docela pěkný, protože to byl totální sustain na na levelu 7 ani forty ani věže nemohli tiarela zabít. Navíc furt oštítovával vlny, takže z toho byla docela slušná armáda. A když jsme zrušili keep, tak jsme šli na druhou linku. To ovšem fungovalo pokud ti dva další hráči byli každej na sví lajně. Což se tolik nedělo, tak jsme zvolili variantu specialistů (duuh, nečekaně že..)
    Stg. Hammer, Sylvanas a Nazeboo.. No a rekord byl 5:35 :D

    Ale bylo pěkný na tom zjistit a skutečně si ošahat mechaniky jednotlivejch map. Nejrychlejc se nám to podařilo na dragon shrine a terorech. Ale takový sun temply, ty byly vždycky na dlouho.
    Bylo by to na dlouhý povídání a sposuty z toho by bylo zřejmýho, ale stejně je zajímavý soustředit se na mechaniku mapy a ne na spoluhráče. Protože v normálnim matchi, proti lidem člověk furt řeší kde jsou nepřátelští hrdinové, furt řeší teamfighty, init, kite, splipush, kontrolu mapy atd.. Což tady vubec nebylo
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    YASHAMARU: tak to je jasny, protoze sem nejvic nejlepcejsi :-D
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    Navíc je problém, že čím víc uděláš různých druhů front, tím víc si tříštíš populaci hráčů a zvyšuješ queue time.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    CARB6N: Budeš mít brutální problém, pokud nebude vyrovnané množství 2man a 3man group.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    YASHAMARU: LoL to celkem vyřešilo non-ranked draft módem.
    (Pregame stejný jako v ranked, jen se dá frontit s libovolně velkou skupinou a nedává to rank)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    BARTUC: volim si tebe Pikachu :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    YASHAMARU: ach ta dilemata koho vybrat :-D
    CARB6N
    CARB6N --- ---
    Mě přijde rozumný dát solo Q, Q pro 2-3man grupy, kde se budou parovat dvojice s trojicema. 4man Q uplne vynechat, protoze muzou hrat bud 2 + 2, a když chtejí moc hrát spolu, tak ať si najdou 5týho do teamu. A full team Q.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam