• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    PEDROBEAR: Nemůžeš se odpálit vstříc smrti dřív stejným tlačítkem, abys zabránil hromadné sebevraždě?
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    na medicove medivac ulti je nejvic na picu to ze nejde zrusit. Zadas bod, a zjistis ze si ho zadal jako uplnej kokot. rikas si doprdele... nenene ne NELEZTE DOVNITR, vlezou 2 - 3 lidi a START VSTRIC SMRTI!
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU:

    Doly: obecně OK, ale to asi myslíš první otevření dolu? Později už se dá taktizovat, číhat v dolu. I kolikrát má smysl když nevlezou všichni spolu, ale např 4 bojujou na jedný straně a pátej loví lebky. Tady je to diskutabilní. Obecně ale "všichni spolu dovnitř" je jistě obecně spolehlivá taktika
    Sky temple: profíci to tak hrajou, že si každej team vezme jeden temple a soakujou. Na pubu je to ale uplně jinak. Obecně ale souhlasím - vzít temple a co nejvíc soakovat.
    Semínka: to zní fajn, ale ten dole typicky dostane na budku. Nicméně určitě je to dobrá goto taktika
    Draci: taky taktika od profíků a má smysl kvůli žoldákům, co na tý lajně jsou. Taky je taktika že 1 soak top a 4 roam mid a bot.
    Chestky: nezní špatně, určitě bych v koordinovaným týmu zkusil. Hlavně to stihnout včas než je první truhla ready.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Timingy jsou mala vec, ktera posune hru jednotlivce i teamu nepredstavitelne dal. Podobne jako ve SC2 je asi lip hraci co zna mutalisk timing a postavi vezku(y) vcas, nez tomu, co to postavi driv a zbytecne se zbrzdi nebo nepostavi vubec. Stejne v hots je rozdil jestli pul teamu portuje pro manu v okamzik, kdy se oteviraji doly a nebo jestli rozrazi dvere dovnit jako S.W.A.T.

    Chestky: 0:50
    Draci: 1:15.
    Seminka: 1:30
    Doly: 2:00
    Lazer temple: 1:3

    Mit HP, MP, CD atp. ready je jedna vec. Co delat a kde byt nachystanej je vec druha. Tady je to jedno velke IMHO a rad uvitam opravy, tipy, navrhy i cele vlastni strategie.

    Doly: Jako team nabehnout dovnit.
    Lazer: Vzit mid temple + soak 2 lajny okolo. V pripade postavy s globalni pritomnosti i bot. (falstad, bw)
    Seminka: 1 clovek blizsi maly seminka na jedne strane + zbytek teamu blizsi/vsechny maly seminka + kytka na druhe strane. (=90 az 105)
    Draci: 1 soak top, 1 soak mid, 3 vyhra bot.

    Chestky mam v hlave takovou strategii, kterou jsme vcera failnuli realizovat, ale myslim, ze to ma potencial. Zacne hra. 4 lidi nekompromisne pushnout top. Minion wave se vypari a pushuje. pote se 4 presunout ke spawnu 1 chestky, ta se mezitim spawne. Protihrac celi rozhodnuti ztrata top wave/ztrata chest. Jak dopadne 1v1 dole neni dulezity.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    ad Medic

    Dustin Browder on Twitter: "Medic win rate is a little low. Balance team thinking about a small health buff."
    https://twitter.com/DustinBrowder/status/653974472228143104
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    ZABIK: Kterou medic ulti myslíš? Mě přijdou dost na prd obě.
    ZABIK
    ZABIK --- ---
    Ja jsem si rikal, ze ta Ulti od Medica, bude napicu uz kdyz se o tom mluvilo... Vsichni jak moc to bude Imba... no uz v preview to vypadalo nahovno.... a od te doby co je vydana jsem par medicu videl a vzal si to jediny (ok nekontroluji to kazdou hru ty Ulti pokdu je primo nevidim) a nikdy jsem to nevidel :D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    to je teda zdrcujici kritika porucika Moralesovi.. a pritom mi get to da choppa mechanika pride dost zabavna, tak skoda ze to neni taky efektivni :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ok medic. dal jsem ji sanci a porad ji planuju doklepnout ten kousek na 10tku. win rate krasnych 35%, tak nejak. celkove jeji win rate tragickej. 35-40% napric ligami. proc to, upustil tentokrat blizz balon? :)

    pred par strankamy zminena reddit op fest op zoner rexxar vs ultimate healer medic se nakonec nekona. cim to?

    rexxar bude jednodussi. trpi problemem, ze v podstate neni duvod ho hrat ve srovnani s jinymi postavami. je annoying az OK at best. rychlej merc clear, ale takovejch uz tu par mame a diru s tim clovek do nicoho neudela. chybi mu nejakej kulervouci trait, kdyby umel cokoli, stopovat hrdiny po mape nebo opravdu neco lovit a promitlo se to herne, byl by relevantni.

    fixli chybejici command, kterej chybel, ale je to spis jako dat mrzakovi berle, aby si konecne mohl dojit do spajzu nez uber buff.

    ted medic. proc ma tak shit winrate je hodne proto, ze to je shit QM postava. obe ultky nahovno, s medivacem se bali, aby to nebylo moc op. ale vybirat misto X vterin dopredu v takhle fast paced hre je hodne o drzku. musi to byt o dost min shit, aby clovek bral nehealovaci ult. (OH WAIT)

    druha ult dobry, ale A) musi byt v teamu neco co silene boostuje attack speed (hello illidan, raynor) 2) team porad nema heal ultimatku, takze druhej support.

    v quick matchi tohle splnit se moc casto nestane. (zpet k medi, ten taky k full potencialu potrebuje vnimajici komnikujici team na voice com, a i tam to nekdy vazne) kvuli tomu ten winrate. v constructed teamech bude mnohem lepsi, kde bude plnit predem danou specifickou roli. (dat R na bijce a stat nekde bokem, fun)

    TL DR: rexar shit, medic shit. please rework both

    PLs artanis dont suck dick
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    YASHAMARU: no ale tím pádem když jdeš o rank dolu tak to zase bere ne? já si toho všiml až teď nedávno a zrovna když jsem o rank spadl..
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    UNCLE_JIMBO: pri prechodu na vyssi rank ti to da 200 bodovy buffer, abys hnedka nespadl
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    ZABIK: ještě bych to doplnil, že při přechodu z jednoho ranku na druhej (nahoru i dolu) to někdy sebere/přidá víc než je napsáno, jakoby ranky měly pružnou velikost...
    Např. jsem rank 10 - 135bodů do ranku 9, ale prohraju, dostanu -100 bodů a spadnu na rank 11 kde mi to napíše že zpátky na rank 10 musím nahrát 140 bodů.. což znamená že jsem dostal -100 ale spadl jsem o 140+to co jsem měl na ranku 10 do plusu..
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Placement matche rekneme 10/10 i kdyz si myslim ze bylo urco vic vyher ale nemam jak to spocitat a rank 42...
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    TrueSkill is a Bayesian ranking algorithm developed by Microsoft Research and used in the Xbox matchmaking system built to address some perceived flaws in the Elo rating system. It is an extension of the Glicko rating system to multiplayer games.

    True Skill, mimochodem, pouziva pro vypocty mmr Hotslogs.
    DIOM
    DIOM --- ---
    true skill nebo pure random? ..stejně to nikdo nepozná :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ZABIK: presne to nikde vysvetlene neni. existuji jen dohady :) udajne to zohlednuje skill protihrace.
    ZABIK
    ZABIK --- ---
    Neni nekde napsane jak se davaji body za ranked? Obcas dostanu 130, obcas 99... vetsinou je to kolem stovky jak do minusu tak do plusu... akorat to nechapu ze se to nekdy lisi o jednotky a obcas dostanu 141 :D by me to zajimalo tak pro info
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    LOFEEK42: Placement se tě nikdy nebude snažit dávat na tvůj max rank.
    Vždycky to podstřeluje. Je příjemnější se na nový rank vystoupat, než propadnout. :D
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    tak ranked systemu skutecne nerozumim, po placementu 48 nyni jsem na 28... a opravdu neverim, ze jsem se tak brutalne zlepsil... tomu systemu vubec neverim
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam