• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: to zahral teda fakt brutalne. verim tomu, ze si v hlave pocital vteriny aby vedel kdy mu presne naskoci ta stit passivka. imo je to jedna z nejvetsich zbrani toho hera, ze vypada, ze je na zabiti, ale naskoci tam ty protivny stity a pak zas a pak zas. zajimalo by me, jestli to je jen docasny nez se proti tomu lidi nauci a nebo bude vzdycky tezko-ho-zabit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: a poslouchat to jeji zvatlani :)))

    "I keep killing, but no loot comes out. This game makes no sense.”

    "Bul-Kathos, I have never prayed to you before. I have no tongue for it. No one will remember why we fight, or why we die. All that matters is that five stood against five. I ask you, grant me one request. Improve my MMR! If you do not listen, then to hell with you!"

    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: tenhle prispevek si musim vyfotit! sonya balanced!! kdo by to byl do ni rek tak pred pul rokem :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tyve sonya balanced :D dnesni vecer 5:1 a ta 1 byla vyrovnana prohra. kdyby nam arthas nedcnul ve 2 minute, tak sme to i dali :)
    KORAL
    KORAL --- ---
    mno nevím zdali to někdo zvás zkusil, ale já ano :) A Q vás přesune za nepřátelskou bránu i když stojí a zase zpět ....
    krom Zerathula to nikdo jiný doted neměl ... Ale oporti Zerathulovi to je automatické, takže si nemusí nic hlídat ...
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    LEDOFREDO: a yo samy muzes rict o Qcku, Wcku a obou ultimatkach.. skvele se to cetlo, napriklad to chasing the enemy znelo brutalne.. tak jsem to s velkou slavou hodil na azmodana, tesil se jak ho to usmazi.. a to prase tlusty jenom trosku poposlo dal, za ty cedule, a tam zadnej paprsek uz neplati !! ale kdyby aspon utikal, musel klickovat nebo ja nevim, ale odejit z toho jako kdybych sel na parek.. takovejhle rozdil pocitu mezi ocekavanim a realitou zatim nepamatuju :)

    tim nerikam, ze je spatnej.. jen je jinej
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    ja ho vcera zkousel jen pres Abatura a dost me prekvapilo to E-cko (pise to i ten McIntyre) - mel sem to papirove za nejvic ubah skill, ale s timhle dosahem a rychlosti mi to prijde dost useless
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Ja taky nevzdavam, dam mu stejnou sanci jako medicce! Ty jeho ultimatky jsou takova skladacka do puzzle a premyslel jsem jaky dalsi dilky k tomu.

    U toho beamu to chce bud aby se protihraci vubec nehejbali a nebo spomaleni. Tak me napada bud ETC a mosh pit, pripadne johanna a pull, slow, stun. Nebo jit cestou tech mass slows a mit jainu.

    A uplne nejvic bych chtel vyzkouset s nim thralluv earthquake. v ty EQ zone se neda vubec hejbat a tam by ten beam dal full damage hrozne rychle. po 20tym lvlu 5v5 teamfight earthquake a upgradnutej beam musi byt strasnej masakr. to proste musi fungovat!
    DIOM
    DIOM --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: on to spíš hodně dobře zahrál a soupeř to úplně posral, než že by to ukazovalo jak moc šikovnej Artanis je..ale i tak pěkný :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    kdo se nemuze podivat na to youtubko tak na nem ukazuje, ze i polomrtvej Artanis chytrou kombinaci abilit a schovavani se v dolech nakonec chladnokrevne popravi svoje pronasledovatele..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    STAROJDA: ja se po odehrani par quik matchu pripojuju do tabora pochybovacu. na druhou stranu to video od McIntyre (https://www.youtube.com/watch?v=bPZ6pUK1GRw&feature=youtu.be) me naplnuje nadeji, ze je to zatim jenom nedorozumeni, podobne jako s Leoricem..
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: kompozice na mapy jsi docela popsal, víc k tomu asi teď neřeknu..

    sustain team fight je založenej na pořádným tankování (takže si 2x warrior) a pak na AA ranged assassinech a a support. V takovým fightu je zásadní pozicování a harass na dálku a čekat na dobrou iniciaci
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ENDER: to neni nikde oficialni tabulka. vetsina hracu si sestavuje vlastni tierlisty. zuna apod. pak zalezi na lidech jestlli jim to zerou nebo ne :)

    neodpovida to hlavne skrz to ze ty tierlisty byvaj vetsinou na competetive hrani v 5v5 sehranym teamu. vetsinou. coz je jiny nez pub hl.
    ENDER
    ENDER --- ---
    STAROJDA: podle ceho se urcuje tier hrdinu? co koukam tak verejny tiery moc neodpovidaj winrate jednotlivych hrdinu...
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    krasny zamysleni (ironic mode off, just in case), zkusme se rozhovorit o jednotlivych bodech, ktery me zajimaji.. ja bych zacal od konce a sice ty specialni kompozice na jednotlivy mapy..

    me je zatim jasna Sylvanas na dolech (Haunted mines), kde vypnuti fortu brutalne zvysi cas preziti naseho golema, takze tam se tym stavi okolo ni, kdyz si ji vezme enemy, tak se tym stavi na zabiti Sylvanas

    na Immortaly Leoric+Johanna nebo zkratka dva full tanky kvuli obrane naseho immortala

    na Sky temple/Punisher full tank + Sonya, protoze tam je potreba jak branit shrines, tak davat dmg

    Dublony nenavidim

    atd..

    dalsi bod je sustain team fight team, jak by nejak vzorove mel vypadat? v tom podle me mame nejvic slabinu, kdyz na nas nastoupi tym, kterej hraje kompaktne, chodej spolu, maj brutalni damage, jakou kompozici tohle rozbit?

    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Mno nevím jestli jsem mastermind, ale můžu zauvažovat :)

    Určitě ale neporadím konkrétní kompozici, na to si netroufám. Spíš mám představu, jak by se mělo k draftu přistoupit. Tu jsem si utvořil na základě zkušeností a na základě názorů profi scény.

    1) V draftu musí hrát prioritu moje strategie, můj plán. Jakmile se začnu řídit tím, co pickuje nepřítel a začnu ho counterovat, tak je to v pytli. To už hraju podle něj a skončím s kompozicí, která je nesourodá a slabá a nevím co sní.
    2) Moje strategie by měla být zaměřená na styl hry - push a hra na objectives, early dominance a ganky, wombo combo, sustain team fight. Nebo ještě lépe - strategie by měla vyjít z toho, co je tým zvyklej hrát a od toho neustupovat.
    3) Ze strategie vycházejí požadovaní hrdinové. Nicméně neznamená to jeden konkrétní hrdina, ale spíš jeho styl hry. Tj meelee assassin, CC warrior, cc support, dmg support, gank support, gank warrior atd. Tímhle se dá draft pojistit, že mi nepřítel nesebere konkrétního hrdinu, ale musel by sebrat roli.
    4) Zásadní je pořadí pickování. Samozřejmě se pickuje hlavně z Tier 1 - 2 hrdinů a ty jdou rychle na odbyt. Standardně se nejprve pickujou supporti, protože jsou vzácní a zároveň ovlivňují celou strategii (Uther, Kharazim, Malf, Reghar - každej je do jiného týmu (snad až na Uthera kterej je top vždycky :)). Pak se pickujou zásadní hrdinové do strategie a hlavně do combíček. Takže když mám dvojpick, tak vzít Tyrande a Diabla dohromady apod. Na konec se ale obecně nechávají warrioři. Zvlášť v tomhle patchi jsou všichni viable a dá se počkat až na konec. Samozřejmě jsou výjimky (strategie, konkrétní combo atd.).
    5) Roli hraje i mapa, ale ne moc velkou. Resp mapa hraje roli při výběru strategie. Pokud mám ale strategii obecnou, tak nemusím mapy moc řešit. Vyplatí se ale uvažovat o strategiích speciálně pro konkrétní mapy, někde je to fakt znát
    6) Až jako šestý bod dávám counterování picků nepřítele. Ano, měl bych ho counterovat (už aby byly bany), ale není to tak důležité. Zásadní je moje strategie, ta se nesmí rozsypat. Counter-pick se dobře dělá až na konci draftu, kdy třeba picknu Muradina proti Illimu apod.

    No ale nakonec zmíním i ty kompozice, ale to asi víte dobře (pokud občas mrknete na profíky). Co se obecně dost hraje:
    - double warrior + jaina nebo kael
    - double support (buď jeden full support a druhý semisupport a nebo i 2 semisupporti)

    A ještě poznámka, která se týká counter-picku. Sice jsem ho zatratil, ale samozřejmě má smysl. Hlavně na úrovni counterování celé strategie. Takže pokud z draftu je poznat, co nepřítel jede, tak podle toho postavit svoje assassiny a podobně. Např. double (či triple) tank se counteruje Tyrande či Raynorem. Hodí se i Kharazim a obecně meelee assassini (Kerrigan)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: právěže ne. Což je fajn, aspoň na Blizzconu bude nějaký haló. Čekám ale, že něco prosákne, zatím je ještě čas
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    co je ted na obzoru po artanisovi? suska se uz o necem?
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    tak mam za sebou prvni coop hru s Artanisem.. no, jestli vam prisel tank v mym pojeti trochu moc deep dive, tak nevim nevim co budete rikat ted :))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam