• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    vcera sem mel celkem zajimavou hru. enemy mel nova&zeratul a hrali gangbrothers strategii. Ja jsem zrovna mel Jainu a strasne me pwnili. Umrel sem snad 8x. Proste terror. Jeste jsme meli abathura, takze jsme hrali v podstate ve 4rech. Nazeebra, kterej taky vicemene squishy a no escape a mel stejny problemy jako ja a Leorkyho. nastesti to vsichni psychicky zvladali a zadny flames.

    obycejne na NZ kombo funguje lategame deathball 5v5, ale to melo problem, ze my byly jen 4 a museli sme mit roztrousenou utocnou formaci, pac meli jeste kravu. to zas bylo neco, pro ty neviditelny zmrdy a jakmile se nekdo nekde opozdil, tak okamzite meleted. (to je deleted a melted, pro ty, co jsou jeste normalni).

    Hru jsme nakonec vyhrali, protoze teamy s novou maji jeste jednu slabinu a to pomalej clear. Daji se proste prepushovat a prejunglit. Nakonec se nekde vytvoril celkem nevinnej merc push, ke kterymu sme se pripojili a bleskove dali core. bylo to strasne maly window of opportunity, ale vsichni pochopili a zareagovali a vyslo to. Never give up :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tak vypada to, ze Tracer by mohla byt jeden z oznamenych hrdinu. mela by byt jako odmena do hots za overwatch origins.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: to Qcko, prvnimu spis neuhnes, ale na ceste zpatky uz by jsi mel zvladnout zareagovat. proste poodejit bokem. on to nijak neovlivni, takze je to jen o reflexech.

    beam se ohlasuje dost dlouho dopredu zvukem, takze vis ze jde na tebe. musis proste hned nekam jit a pak nedostanes zadny dmg, nebo jen minimalni. nejspis ta jaina proste neznala artanise, protoze na to stihne zareagovat i duchodce.

    jedina vychcavka co me na nej napada takhle je, ze jeho Qcko neni unstoppable, takze pokud hrajete za nejakyho stunera, tak si pockejte, az chargne doprostred vaseho teamu a tam mu dejte stun. zustane uprostred 5 lidi. (pak se zjisti jestli to by dobry nebo spatny napad) :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LEDOFREDO: automaticky mu popne pri min nez 50% hp. on si snizuje Cd autoattackama, ma skill co da 3 autoattacky a jeste si to snizuje kdyz trefi Qcko. takze pokud je to vyrovnany 1v1 nebo je ahead, tak je dost nezabitelnej.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    jak presne funguje ten stit u artanise, jak se s tim nejefektivneji vyporadat? mam pocit ze se mi stalo v nejaky hre ze mel par hp, ale ten stit furt naskakoval dokola
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    WENDIGO: včera jsem stihl loupnout dvě hry a v jedné byl Artanis u nepřátel. Nedělal zas takové problémy, stačilo mít na mysli, že je dost nesmrtelnej. Takže buď ho nechat bejt a nebo naopak ho focusovat aby umřel rychlejc než mu naskočej štíty. Měl jsem Tychuse, takže to docela šlo - když zdrhal tak jsem ho kropil Overkillem.

    YASHAMARU: jj Qčko je ošklivé, ale je hodně rychlý a uhnout je těžký. Naopak swap letí pomalu, ale kupodivu ten týpek včera to docela trefoval, i to dal hodně zblízka. Takže jsem si pak na to dával bacha a uhejbal i tomuto.

    No a docela mě vlastně potrápil i laser - když s tím nepočítáš a nemáš reflexy, tak ti to naloží. Musíš prostě začít zdrhat... Např. naše Jaina šla 1v1 na Artnanise, on hodil laser a ona nezdrhala -> kill. No a já udělal jednou botu, že jsem s Tychusem Ečkem dashnul přímo pod laser co zabil mýho kolegu. Mám pocit, že hru sme nakonec prohráli :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jinak teda podle slugs spodni pricky vymeta s illidanem a abathurem, ale v mem srdci je to medic a gazlow :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    WENDIGO: no kdyz je napred tak muze bejt desivej. ono je dobry ho spis "ignorovat" a snazit se zabit to co je za nim. mozna nekdo poradi lip, ale ja ho teda ignoruju a maximum co udelam je, ze mu uhnu z Qcka, protoze to celkem naklada cestou zpet. Z obou ultimatek odejdes a ten swap netrefi ten typek sam, tak tomu nemusis ani uhybat.
    WENDIGO
    WENDIGO --- ---
    YASHAMARU: Hmm to bude ono mozna, ve vsech hrach kde s nim byl problem byl nepritel napred. Jen mi prislo ze jsou napred diky Artanisovi ale to bylo nejspis subjektivni. Nebo smula na hodne dobre hrace, vzdycky kdyz jsme meli sanci ho sundat tak se drzel od nas, naskakoval nejcasteji na solo 1v1 nebo s zerem nebo novou v zavesu kde proti nemu nebylo moc co udelat.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    WENDIGO: momentalne souperi s medicem a gazlowem o misto nejhorsiho hrdiny ve hre. je to docela boj :)

    ma hodne vysokej skill cap a na to dost trpi. kdyz je napred o hodne lvlu, tak je zase nezabitelnej se silenym damage. kdyz pozadu tak spis k nicemu.
    WENDIGO
    WENDIGO --- ---
    ZARREMGREGARROK: No to jo, ale nez jsme ho stihli zabit tak vetsinou znudene odesel... Jen ve hre s Muradinem a Utherem se nam povedlo ho dvakrat ustunovat.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    :D


    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    WENDIGO: Artanis v postatě nemá escape. Má způsoby, jak se dostat do bitvy.
    WENDIGO
    WENDIGO --- ---
    Tak jake mate zkusenosti s Artanisem? Za me zatim jen par QM ale v kazdem z nich byl jak top tank tak top damage, ve dvou jsme pred nim zdrhali a ve trech jsme ho nedokazali chytit, nemam proti nemu/s nim nahrano dost her na to soudit tak by me zajimalo jestli vam take prijde trochu ustreleny nebo je na nej nejaky trik (jiny nez counterpick ktery mi v QM moc nepomuze)
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    LEDOFREDO: to je pravda pravdoucí.. od tý doby co jí hraju, tak jí už nemám takový potíže countřit jako předtim
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    SKY_MAX: budu si ji muset trochu zahrat, slaby stranky a counterplay se clovek dycky nejlip nauci kdyz si to zkusi na sobe ..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    SKY_MAX: no nevim, ja ted novu nejakou dobu nehral, ale tenhle popis mi prijde jako Nova-12 mesicu a ne Nova dnes, ale tak treba ji nejak nenapadne pobuffovali jako Sonyu.. urcite si ji teda na zaklade tvoji recenze vyzkousim
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    LEDOFREDO: dokud jsem jí nehrál, tak jsem jí totálně nenáviděl, největší zlo.. Ale pak jsem zjistil, že nova je očividně (společně s kaelem) muj typ hrdiny. Věř že kdybychom hráli spolu, tak mojí Novu bys velice uvítal :D
    bohužel jsem střídal compy, takže nemůžu přes hotslogger si zjistit statistiky, ale z posledních 16ti her za Novu jsem prohrál jenom 3, to je naprosto nejlepší hrdina :D

    Pro mě má Nova společně Kaelem největší kontroluju nad tim, jakýmu nepříteli se dealne damage. Sonya je hned v závěsu, ale můžou jí kiteovat a má sice dobrej init, ale špatnej escape. To má nova naštěstí pořešený. Sonya je momentálně taky mega favorit, ale trvá pár vteřin než zlikviduje jednoho hrdinu. S Novou dáš combo a hned je to 4 vs 5. A pak prostě ten team fight vyhrajete nebo se přinejhoršim stáhnete. A to je princip na kterym se Nova hraje, jakmile se schyluje k fightu nebo zrovna propuknul, tak odstraníš jednoho hrdinu. Když je Nova tak by nikdy neměla nastat situace, že se fight 5 vs 5.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    nejaky kecy ke gankum.

    Zaklad:
    - dbat na pokryti lajn, kdyz neni pokryt zakladni prijem xp, nema smysl resit ganky, jungleni apod.
    - 2 je vic nez 1. Team ma silneho gankera (kerrigan, nova, zeratul atp.), chodit za nima jako ocasek a ujistit se, ze co prepad to uspech.
    - na zacatku hry mrknout na enemy team a vytipovat si postavy bez escape, malo hp, idealne oboji a na ty se zamerit a farmit je.
    - trestat vytahovace. pokud si vsimnete, ze protihraci maji hrace, co to hodne vytahuje, zamerte se na nej. chodici free xp.
    - nacasovani, nekdo mi jde pomoct? pockam na nej. clovek na lajne se zrovna sel napit? pockam na nej. enemy vytahuje, ale zrovna se drzi vic vzadu? pockam si az se zase zapomene a povyleze. trpelivost.

    Pokrocile:
    - counterganky, enemy nova farmi team a radi jako cerna ruka? sledujte jeji pohyb po mape a snazte se vcas pomoci. je neviditelna, ale ne vzdy, ne uplne a neni tezke odhadnout jeji zamer.
    - pings. odesel mi protihrac. vidim, ze jde na jinou lajnu, pokud to situace dovoli sledovat a countergankovat. pokud ne, nutnost varovat pingem. (pokud spoluhraci respektuji danger/ustup ping, dobri hraci budou a vcas se stahnou, gank nevyjde a enemy ztraci cas, xp).

    Zaver:
    Ganky jsou uzitecny nastroj jak ziskat vyhodu v early a midgame. Snowball efektem se z vyhody muze stat vyhra. Kazda mince ma dve strany a pokud casto nevyjdou, wasted time = enemy team ahead = mnohem tezsi az nemozne gankovat.

    Lategame je vetsinou v rezii 5v5 a ganky ustupuji do pozadi, protoze prinasi moc velke riziko. (napr. lategame ztrata novy, ktera zbytecne riskuje pro bezvyznamny kill = ztrata objective = gg).
    MOPIK
    MOPIK --- ---
    LEDOFREDO: hehe hraju to chvilku ale uz ted je mi jasne, ze to mam nastavene hodne podobne :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam