• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    :)
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    LOFEEK42: Countery na Cho'Galla byly vypsané tady: STAROJDA sekce Things to Take vs Cho'Gall
    Je jich nechutně hodně.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    cokoli co ho může kitetit, tak je dobrý. Tuhle jsem hráli piráty 25minut, my měli chogala, raynora, sylvanas a reghara (já), proti chogalovi, Kaelovi, myslim že muradinovi a jaine nebo tak někomu. A vyhráli jsme to, kvuli lepšímu positioningu a kvuli tomu že jsme ho uměli katetit (kajtovat, těžko říct jak říct "kite" česky) a chogal nemohl nic, když si držíte odstup a máte nějakej movement control, tak to prostě nedá. Musíte bejt sehraný jako tým a vědět, že se prostě na něj musí jak na mamuta, ale pak nemá moc šancí.
    To je podle mě důvod proč se v pro hrách neuchytí.. protože sehranej tým ho prostě uhoní
    DIOM
    DIOM --- ---
    a Leoric taky není marnej..nahodí cucák a nepustí :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LOFEEK42: vyber si STAROJDA:

    me se treba fakt libi kharazim, kterej mu tou ultkou fakt neuveritelne nanda. Na 20tce mu da 11xhit po 7% hp. solidni mi prijde i raynor, jako tanky ranged AA damage s giantkillerem a bansheema. Ale to nemam sam vlastnorucne overeny ve hre.

    Zajimavej mi prijde i anubuv cocon, kterej vypne 2 lidi na celej teamfight, za cenu 1 ult.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    imho jedinej moznej counter jsou silny ranged assassini a to jaina co te bude neustale otravovat slowem a kael s jeho fire bombou... to jeho zvednuti bohuzel nezastavi galla ve spamovani blobama a tou strelou... jenomze na lvl 10 se situace obraci a z tehle dvou se stava pouze otravny hmyz co behem par mziku ultinama smazes z povrchu, mezi tim stale posilas kouli a bloby

    zkusenejsi mozna poradi co proti nemu hrat
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    ZARREMGREGARROK: Jelikož linka od Galla, blob i kuželkokoule má větší range než věž.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    STAROJDA: To, že je schopný rozbít prakticky celou věž bez toho aby sám dostal byť jednou ránou než dojde první vlna minionů je trochu drsné.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    STAROJDA: range kuzelkovy koule a bloba je neskutecny a v klidu na lajne zpracujes dva proti sobe a zaroven nechutne ucinnym zpusobem nicis veze, bez toho aniz by ses musel vracet pro manu, kdyz umis setrit HP tak enemakum driv nebo pozdejc ta mana dojde a ty jen pritlacis na pilu
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    LOFEEK42: jj bezmanový koncept se projevuje hlavně u jeho schopnosti nechutného pushe - každou chvíli bomba a ta skákající věc letí na věž, případně vyčistí minion wave. To určitě bude předmětem nerfnutí
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    LEDOFREDO: bezmanovy koncept mu vazne nahrava, pokud by mel jeden mana pool pro oba, tak je to mnohem narocnejsi na souhru
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: me prijde trosku over-the-balance, ze nema manu a vsechno muze spamovat na cooldown, coz boli hlavne u shadowflame.. a tipnul bych si klidne, ze to je proto, ze se jim nechtelo srat s konceptem dvojite many :)


    YASHAMARU: jo to asi dava smysl, jen jestli takovejmahle zmenama se nepriblizujou konkurenci, vuci ktere mi prijde meli spis tendenci se odlisit.. ale zatím sem nezaznamenal ve hre zadny flamy ze by mel nekdo malo kilu
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LEDOFREDO: dneska jsem k tomu cetl celkem inteligentni poznamku, ze Blizz tu hru chce tlacit jako Esport. Kdyz jsou hromadny killy, tak to neni tak divacky zajimavy, jako kdyz to da nekomu vyniknout. Uz jsme se o tom bavili i driv, ze je potreba, aby se vyprofilovali jednotlivi hraci, aby to bylo zajimavejsi. Mohl by to byt jeden z duvodu pro tu zmenu.

    Presun z team xy (nejak) vyhral fight do wow a 4 z 5 killu ziskal hrac kerrigan.

    Je to tak nejak jedno, stejne ty staty jsou hodne orientacni. Hromadny killy mi nevadily a prislo mi, ze to podporovalo teamoveho ducha. Co bych ale chtel videt je presnejsi rozbor damage. Klidne i az na konkretni skilly kolik cemu udelaly :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    a bavi me vic gal, pac to je uplne strasna pohudka, clovek se soustredi pekne na skillshoty, sleduje mapu, ceka povel k uteku :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    uprimne ja se divam hodne chladne na jakekoli novinky a inovace u moba her. z chogala sem byl vydesenej. a musim rict, ze zas me bliz prekvapil, ze se neboji a umi prijit s necim originalnim.

    ta balance mi prijde vcelku v pohode. v quick matchi to je sice nekdy hop a nebo trop, ale to vsechno.

    a v constructed uz jdou vybrat countery.

    a je to fakt paradni postava skrz to, ze muzete vzit vicemene novacka, posadit ho do sajdkary a rikat mu pal a on si zahraje.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    nedelam si iluze ze prijde nerf jak prase a udelaj ho nehratelnyho uplne.. i ted mi ale prijde ze ma spoustu primejch counteru (monk ulti v cele ktera ho smaze uplne) ktery nebyly uplne planovany takze ja se velmi tesim na pristi patche jak si s tim poradi
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    LOFEEK42: na dvacitce to je sileny kombo kdyz kulomet prochazi na dalsi .. trosku doufam ze ten hype prejde, protoze me hry s chogallem na mape moc nebavej
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    me se zase libi ten aoe pull into aoe slow :) dyt to je hrozny ult kombo
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: urcite maj smysl vsechny ctyri, kulomet ma vyhodu, ze si muzes drzet distanc a ten nasavac ma zas obrovskej dosah, takze jde pouzit, tak ze nasajes pred TF jednoho enemaka a zabijes nebo i po, kdyz v panice zdrhaj. takovej potunenej stitchesuv hook :D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    LOFEEK42: tak my sme treba brali presne ty druhy ultiny :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam