imo li-ming patri do top5 nejtezsi hrdinu ve hre. (skill ceiling)
jeji skilly jsou pomale a relativne snadno se jim uhne. to je ale furt problem li-ming hrace, protoze ocekavani je, ze clovek trefi 100% skill shotu.
je naprosto zasadni udelat v teamfightu reset a spustit retezovou reakci. pokud hrac li-ming neco netrefi, nebo spatne vybere target a nezresetuje se, snizil sve dmg o 100%. (nikdo uz se nedovi, jak by teamfight dopadl, kdyby protocil 3 rotace skillu)
teleport je kapitola sama o sobe. jako ranged carry s teleportem ma narok na 0 smrti. pouzivat ho dostatecne agresivne. daj se s nim proskocit uzky zdi. myslet o krok napred. protihrac vi kam protihrac bude skakat, protoze je to nejvyhodnejsi, ale lepsi je skocit tam, kde to neceka a nez se zorientuje, tak vzdalenost je vetsi, nez kdyby clovek uskocil na idealni misto.
celkove to neni postava pro ospaly, vyzaduje rychly reakce, premysleni, povedomi o tom kde kdo stoji, kam az si muze dovolit zajit, kdo si pro ni muze dojit a cim. je silna zahrana prumerne, ale hard ma opravnene a imo moc tezsich postav neni. (napada me abathur a uther momentalne, ale je brzo rano:) ).