• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    Heroes of the Storm Global Championship: http://us.heroesofthestorm.com/esports/en/ - RIP
    Novinkama a hero guidy https://www.icy-veins.com/heroes//
    Statistiky z replayu: https://www.hotslogs.com/
    Informace o mapach a hrdinech: http://www.nexusmaster.com/
    rozbalit záhlaví
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    YASHAMARU: Johanna může Dčkovat i řetěz co už je zaháklej, takže asi CD nebo noob, ale je to dobrej tip!
    Jinak jsem koukal na NA spring regional a moc pěkný hry byly k vidění! hrálo se pár hrdinů co bych něčekal a překvapili - třeba Cho'gall snad ani jedna prohra, Sonya asi 80% WR takže je i po nerfu dost dobrá.. Pořád se hraje BW a Falstad (spousta super Mighty Gust akcí), hodně se hraje/banuje Zeratul a pak samozřejmě meta Thrall, Greymane, Rehgar, srnka, Zagara, Jaina a o Minže v rukách profíků ani nemluvim :D
    Vyhráli Cloud9, ale zdaleka ne tak hladce jako na Blizzconu, takže Global (začátek dubna Korea) už bude určitě zajímavější!
    Příští víkend je v Katowicích evropskej šampionát, tak jsem zvědavej co máme za esa v rukávu :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    dneska sem videl docela peknej butcher play. situace byla takova, ze enemy team byl pohromade az na johanu, ktera byla kus vepredu a ze strany.

    no a butcher (nasledovanej teamem) chargnul ten hlavni enemy team a po johane hodil retez, cimz ji zabranil, aby se vcas pripojila do boje. (hrac zaspal s Dckem)

    coz mi prijde jako zajimavy vyuziti, ktery bude asi bezny, ale fakt jsem to jeste nevidel. vetsinou lidi hodi na retez toho koho nacharguji a nebo pri ganku, ale tenhle s tim hodne zonoval a pouzival to jako variaci na void prison.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    muze mi nekdo vysvetlit jak to je mozny, ze kdyz hotslogs neukazuji presne mmr, ale ve skutecnosti jsou hodne mimo, tak ze uplne vsechny hry (uplne vsechny) je prumerny mmr teamu stejny? prumerna odchylka +-50 bodu?
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    AODHFIN
    AODHFIN --- ---
    YASHAMARU: Asi hraju vždycky v divnej čas, protože mi přijde, že je to docela běžný - vyhraju hru a vzápětí v dalším matchi dostanu několik ex-spoluhráčů proti sobě, asi aby si to oťukalo, jestli mne nepotáhli nahoru oni :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    lol ted typek 1353 illidan her :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: v Dota2 to funguje pěkně, nikdo to tam nijak zásadně nespamoval, co si pamatuju. Teď tam mají alt+click snad na všechno, takže koncept má smysl :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: to bude super uplne teda nepotrebuju vedet, ze ma monk 2 charge na dashi, ale treba ETC kdyz pingne mosh ready za 15s, tak to je kvalitni informace.

    snad s tim lidi budou rozumni a nezatapetuji polovinu screenu.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ABILITY COOLDOWN ANNOUNCEMENTS

    In the fast-paced, team-brawling world of the Nexus, information is key. To help players communicate vital info quickly, our next patch will introduce a system that notifies your teammates of availability, cooldowns, mana restrictions, charge counts, and other useful ability and talent info using a simple Alt+Click system. On your way to a team-fight and your Heroic Ability just came off cooldown? Alt+Click the ability icon and a message will pop up in chat letting your team know the ability is ready, and it’s a great time to engage!

    Here's a Sneak Peek at Two Upcoming Heroes Features
    http://us.battle.net/...n/blog/20045807/heres-a-sneak-peek-at-two-upcoming-heroes-features-2-25-2016
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    obcas se stava, ze to dava do hry ty samy lidi. kdyz clovek hraje treba v divnej cas atak. a je to vzacne, ale stane se, ze clovek prohrava a probiha konstruktivni vymena nazoru bez jakychkoli emoci a vasne.

    a pak to rozsekne matchmaking a da vas v pristi hre proti sobe. a oba hraci hrajou na max. jdou si po krku, protoze ani jeden nechce vypadat jako ten lempl za kteryho oznacoval toho druhyho. no a jeden vyhraje a druhej jde instaoffline :)

    pritom kdyby tak jako v druhe hre hrali oba v te prvni tak to byl stomp jako prase :D
    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    YASHAMARU: ncro byl dycky super:)spíš se divim, že není ranged...
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    me se zase libi targetovaci rooty, tesim se!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    me se teda strasne libi ta passivka. ale nejak si necra nepamatuju takhle namakanyho :) a skoda ze nema golema.
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    IdBeCoolif: Deckard Cain was in Heroes of the Storm
    https://www.youtube.com/watch?v=Ka1Q9DVKPLg
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: nejak me to nezaujalo.. asi nejsem spravnej fanousek Diabla II

    taky je asi uz pozde.. :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Xul Spotlight - Heroes of the Storm
    https://www.youtube.com/watch?v=uC7AdjaAE2o#t=46
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    kdyz uz tu byl probiranej ten diablo, tak tohle je asi hrozne obvious, ale vcera poprve jsem zjistil, jak je apocalypsa bezpecnej counter na kravu.

    kravik zacne hrat, R, dohral. pritom mosh pit je mnohem lepsi ultimatka, takze kravik ji chce odpalit. (ale zalezi jeste kterej team je ahead, jestli vyhravaji i bez mosh pitu, tak to trochu meni situaci)

    (krome tohodle, to jeste sere rozbalenyho siege tanka, lazerujiciho lemona, triple tap novu atd.)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    vcera som skusal prvykrat lemona, a tiez si predstavujem dobreho lanera inac. umiestnovat spravne orb je hrozne neprakticke, placat ho z boku do skupin nepriatelov neefektivne. ma sice skvely poke, ale ak jej clovek nastackuje peknu skupinu, rozhodne nevynika.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    co moc nechapu je, proc maji lidi tendence delat nejdriv svoje kampy a pak kdyz se nudi tak jit chcipnout na enemy campy :D

    pritom po vyhranym TF logicky pujdu nejdriv udelat enemy jungli, dokud nemaji dost lidi na to to ubranit a je to bezpecny a az potom svoji, kdy to je zase bezpecny, protoze enemy musi nejdriv vyresit svoje campy a pak prebehnout mapu.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    treba podobny to bylo, kdyz vysla sylvanas, nekam nabehla, vypla veze, znicila jim manu a lidi nevedeli co s tim. postupne to vymizelo, jak se lidi naucili reagovat.

    sledovani many je nahodou dobrej tip a doporucuju sledovat i u spoluhracu. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam