diablo ako ho hrajem ja:
talenty:
lvl1
Sould feast (regeneracia) - len ak oponent nema ziadneho basic attack hrdinu (valla, raynor, hammer, ilidan, falstad, thrall a dalsi...)
Block - ak je aspon jeden spomenuty hore pritomny, must have, soaknuty dmg je neporovnatelny aj voci fullstack regeneracii
lvl4
Fire devil (fire aura) - mocny wave clear uz na lvl4, vacsina warriorov ho ma az na 13 + nicenie zagara creepu, odhalovanie stealthu atd, ostatne volby su aj tak lame
lvl7
Battle momentum (znizovanie CD pri autoattacku) - ohormny utility burst do teamfightu, hodne znizuje CD abilit kedze diablov autoattack je celkovo dost rychly
lvl10
Apocalypse (Stun)
Lightning Breath (dmg)
Tu zalezi hodne na style hry a teamplay.
- Lightning breath je deadly avsak len v pripade setupu, tj vyblokovanie supera ze nema kam ujst pripadne nejaka forma freezu alebo hromadneho CC (malf korene, jaina ring of frost, sonya crater, tassadar wall, gazlowe grav-o-bomb atd ), proste nieco co pomoze tomu ze sa pri tom nemozes hybat a otacas sa hrozne pomaly.
- Apocalypse ma dlhsi CD ale nie je taky citlivy na zle pozicie a podobne. je to skoro to iste ako mosh pit, lenze to nie je 4sec stun ktory niekto interuptne ale 2sec pobiehanie v panike a 2sec stun. charge skupinku + bodyblock lahko zabezpeci multiple hit. dobry apocalypse je rovnako smrtelny ako dobry breath. osobne ho preferujem koli mojmu stylu hry + pocas apocalypse dalej davas dmg takze dmg az tak nezaostava.
lvl13
Firestorm (+dmg) - pri agresivnej hre, vyrazny boost do dmg, mozes clearovat bez obav mercenaries solo, waveclear na jeden stomp, velky siege dmg, super combo s apocalypse
Spell shield (shield) - ak chces byt viac tanky, dobre voci kealovi a jaine ci lemonovi
lvl16
Rampage - zvysi autoattack dmg a movement speed pri stompe, znova velmi vhodny do agresivnej hry
Imposing presence - ak ches byt viac tanky, vhodne proti autoattack hrdinom
lvl20
Hellstorm (breath upgrade) - ak si zobral breath, toto by mala byt primarna volba
Bolt of the storm (teleport) - ak mas pocit ze to by chcelo viac rozhybat, ci uz smerom dopredu ci dozadu. zachrani zivot alebo zabezpeci kill
Lord od terror (mass lifesteal) - ak si zobral apocalypse velmi dobra volba defenzivne aj ofenzivne, hlavne ak hras proti chogallovi alebo multi-war combo
Hero trait - Black soulstone: za kazdeho zabiteho miniona (v tvojom okoli) ziskas 1, za hraca (nemusis byt pritomny) ziskas 10. fullstack je 100 ktory ti zabezpeci +20%hp (0.2% per stack) a 3sec death timer (len pri fullstacku), pripadne s talentom +300% hp regen (3% per stack)
+ velky box takze skvely bodyblock
+ skvely peel aj chase
+ nastackovany ma hodne velky HP pool takze vie byt aj celkom tanky
+ skvely waveclear a aoe dmg
+ skvely interrupt a CC
- nevie moc zdrhat
- priemerny single target dmg, slabsi duelant
Celkovo Diablo je super pri agresivnej hre aj pri defenzive. Malo warrior ta zbavi otravneho ilidana, zeratual, greymana a pod lepsie ako diablo. A malo warriorov je takych ucinnych pri agresivnom style hry. Prehadzovacka (E - overpower) je pri zakladnej suhre zaruceny sposob na triafanie skillshotov takze super synergy s tyrande, jainou, kealom a pod. Davat si pozor na 1v1 a na situacie bez backupu, kedze moc nezdrhnes. Celkovo nepustat sa do fightov sam ak nemas vyhodu a istotu.
par vychytaviek:
- OP na frekventovane chocking pointy - spodny temple na dragon knightovy, mustek na hornom lane na dragon knightovy, mustek na sky temple - prehodis a ani nemusis moc blockovat, neprejde
- early play - pockat na neopatrneho hraca ktory pride blizsie k vezickam - prehodit + charge + blocking, vezicky ho zabiju na par ran
- prehodit nepriatela cez stenu ak brana este nie je rozbita - deadly
- ak si vyberies firestorm na lvl13 tak combom - charge o stenu (Q) + stomp (W) + overpower (E) zabijes vacsinu asasinov. ak ste dvaja, zabijete takto jednoducho osamoteneho hrdinu
- ak mas breath dobry trik je sam seba zahnat do kuta - charge + prehodit do kuta supera + breath (high skill bait)