• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jinak pamatujete si na tu slibovanou gladiatorskou arenu? me se libi jak bliz vzdycky neco pompezne oznami, pak zjisti, ze to neumi udelat na svy standarty pro fun a proste tu myslenku chladnokrevne opusti :)

    i treba v diablu byly pvp videa z aren a nakonec se na to vysrali, ze to neni co by si predstavovali aby to bylo. (resp nakonec tam neco dali, ale to je skoda slov)
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Jo, wailing arrow :) Anub ma cocoon kterej totalne vyradi cloveka z fightu a nemusi ho 1 sekundu channelovat. (pravda da se znicit) Stat 3.5s na miste kvuli tomu abych mohl s nekym behat 2.5s me prijde naprosto absurdni, ale treba se pletu.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    UNCLE_JIMBO: no ale temer si se trefil do haunting wave a to ma taky velkej range docela :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    UNCLE_JIMBO: Hunt myslím, Haunt je zase z WoWka :D
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    YASHAMARU: nezásadnější teda bude range.. pokud by byl hodně velkej a stačil by ti vision jako třeba u Hauntu tak dobrý, ale jinak to bude sebevražda jak píšeš..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    jo to bude chtit vyzkouset, ja bych si to idealne predstavoval ze na chvilku budes ovladat dva hero, takovej lost vikings very short demo :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    u MC bude počítám kratší range a při channelingu budeš nejspíš easy target jako Nazeebo se spiritem, nebo alespoň tak si to představuju.. a pravděpodobně ho bude counterovat i cleanse, takže to asi nebude žádná sláva
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    New Heroic (R): Mind Control
    After channeling for 1 second, gain control of an enemy Hero’s movement for 2.5 seconds

    jestli se sylvanas nemuze hybat po dobu co kontroluje enemy hrdinu, tak to v praxi znamena:

    3.5 self stun -> 2.5 pull (target smi pouzivat skilly, smi dat napriklad dash do bezpeci?) takhle napsany to zni jako sebevrazda pro sylvanas :)

    asi to vecer vyzkousim na ptr
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    takovej malej vylet do historie: SALUSA_SECUNDUS takhle byl nejakej fan-view predtim nez sylvannas vysla, co by mohla umet :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    JANDOS: wailing arrow, black arrow je trait :) (sorry, takova moje uchylka opravovat neco co zrovna nahodou vim)

    no ja to urcite zkusim!
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Kazda ultimatka kterou vymyslej je ve srovnani s black arrow na prd, protoze black arrow je imho v top 2 ultimatek ve hre spolecne s void prison.
    Mind Control zni zajimave, ale dost pochybuju ze by to kdokoliv bral misto AOE silencu
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jinak z MC ja nejsem nejak extra nadsenej, protoze na postavicku se nesaha. neco jinyho je kdyz mi ji mlatijou, stunujou, pullujou, pushujou a ja nevim co vsechno a neco jinyho je, kdyz ji ovlada a chodi s ni nejakej enemy sopel. :/
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    TURNPIKE: to si nemyslim, waveclear byl prinejlepsim OK. navic ten ti hrdinove jako KT nebo Xul davaji jen tak mimochodem.

    uprimne sylvanas je jen o ultimatce a o tom, ze ma(mela) par dobrejch map typu haunting mines, kde mela pasivka pridanou hodnotu.

    a ranged AOE silence, az extremne silna, je proste malo na to aby ten hrdina byl dobrej. navic i proti prumernym hracum tim vyhrajes jen par teamfightu. cokoliv od bronzu nahoru si pak da pozor a schova si nejakej movement skill.

    co sylvanas potrebovala bylo damage a idealne druhou pouzitelnou ultimatku a oboji dostala. navic imho MC bude silne, pokud ma mensi CD nez silence, tak to muze byt validni volba, protoze to bude easy kill na kazdej cooldown. silence by se pak brala cilene na counter neceho.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: arrow je aj tak stale primarna volba, uvidime ako odbry bude ten MC. a sylv jednoznacne potrebovala oslabit waveclear. v tom sa jeje nik nemohol rovnat
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    takhle na first look mi sylvannas prijde ze dostala velkej buff a single target damage a byl ji oslabenej brutalni clear

    a posession je ted pouhy aktivni skill, navic uz od levelu 7.. velmi uprimne az odzbrojujici priznani toho, ze ta ultimatka byla uplne na prd :)

    ze me teda prvni hero kteryho vyzkousim a moc se na to tesim!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    sylvannas ma mind control... oh my god oh my god!!
    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    T ojsem teda zvědav pánové, jdu študovat)
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    Na tohle sem upozornoval uz v bete...asi moc slozitej task, ze jim zabral tak dlouho...
    If Heroes of the Storm is minimized, it will now automatically become the focus window when loading is finished and a match is about to begin.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    A dark smudge has been removed from the background art on the main loading screen.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Death Recap notifications will now be displayed on the left side of the screen upon being killed.
    These notifications briefly summarize the cause of death, list the player’s killer, and the source of damage that scored the killing blow.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam