YASHAMARU:
STAROJDA:
tam je vela veci co by mohlo fungovat. hlavne mi chyba ze si neuviedol mapu, to je tiez dost podstatna podmienka. uvazujem nad tym takto:
zvazit ako counter nejake combo:
- johana + lili (40% uptime blind + super cc)
- aba + johana/artanis/leoric (superSymbiote + split push)
- ETC + jaina / keal / butcher (one moshpit to win it all)
- na nejakom takomto combe by sa dala postavit taktika, doplnil by som to niekym ako valla, lunara, raynor ktory su dost efektivny voci meele hrdinom, zeratul pre setup
- doplnil healom: ak je dost peelu a cc tak urcite morales, inac rehgar alebo karazhim
- za specialistu nazeeba ktory je tiez vysoko nebezpecny vs meele, alebo trufol aj nieco netradicne ako murkyho alebo vikingov
to je vsak len 50%, druha polovica je to ako vie kto hrat daneho hrdinu a celkova strategia:
- je to vysoko agresivny team (diablo, grey, thrall) s ktorym sa neda hrat vyrovnana partia bez vyhody na vasej strane (moment prekvapenia, terenna vyhoda, CD's rdy, perfektny setup), je potrebny velmi konzervativny postup, max map awareness, ziadne hunty a chase, vytvarat pasce (def, retreat do counterattacku)
- maju hrozne vela stunov a CC takze talenty na skracovanie CC nutnost
- pracovat okolo protivnikovych vyhod, najkritickejsi je asi thrall zo sunderingom, je to ich jednoznacny opener, trackovat CD a pozicia celeho teamu pri hrozbe sunderu by sa mala tocit vs. thrall. potom diablo ktory dokaze efektivne oddelit niekoho z teamu + force wall = kill