• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    Dustin Browder on Twitter: "Team is working on more battlegrounds. https://t.co/L1MUxdfJmp"
    https://twitter.com/DustinBrowder/status/733762261391675392
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ELEMENT_LEAD: nejak takto http://www.icy-veins.com/heroes/arthas-build-guide sindra build kdysi davno, nez bylo tucet op heroes proste bud zmrazil enemy team, takze nemohli utect a dalo se je pekne rozemlit, nebo sindra na veze a fortu, tak byla celkem jistota, ze veze i forta lehnou. navic arthas celkem rychle dokazal solovat kempy, takze taky uzitecna vlastnost. tedka nevim, jestli se mi zda, ale sirka zmrazeni od sindy je uzsi. vicemene mu pridali dmg v sindra buildu a heal v death coil buildu, ale imho to proste nestaci, s tim, jak ted nerfujou cc. jako tank taky moc nema sanci, to uz je lepsi anub. a jako bruiser nema ani takovej sustain nebo dmg jako sonya nebo dehaka imho. cili za me zklamani.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Uvidíme, docela tomu věřím. Snad se podaří to střídat. Občas fakt mám chuť HotS vypnout a nemám co místo toho. Tak teď to bude asi naopak.
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    myslim ze ses za chvili zpet :p
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Jinak jsem si pořídil Overwatch, takže od příštího týdne asi přestanu HotS na čas pouštět. Ale tady vás neopustím, nebojte ;)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    ELEMENT_LEAD: momentálně se Anub skloňuje jako zásadní mage counter. Má kopec CC, hodně HP, jeho brouci blokují skillshoty a má Dampen magic. Takže takto na něj ;)
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    anub taky super, ale hral jsem ho poprve v zivote, takze nedokazu posoudit o kolik je silnejsi. nicmene to uz je druhej patch, co ho buffuji, tak by se to mohlo projevit.
    pusobi na me jako offtank/bruiser, co divne backline, zacooconuje dps a zabije/vyzonuje healera. zatimco zbytek teamu jede 4v3.
    celkove se mi ta postava moc libi, protoze mi prijde, ze hodne odmenuje mechanicky zrucny hrace, co maji zaroven prehled o situaci. co je potreba stunlockovat, co focusnout, co omotat. kdy dive a kdy peel pro squishy.
    arthas i anub se jim moc povedli imo a oba si to dost zaslouzi.
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    a jak to stavis? jaky je rozdil mezi dracim buildem pred a po patchi?
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    asi si teda koupim toho gazlowa :(
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    imho arthas nic moc. muj oblibeny sindra build je moc chcipaci a tankovaci build neni az tak moc tankovaci (=jsou lepsi tanci a zabavnejsi).
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    Najdete 3 rozdily. #retardsofthestorm

    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    ten arthas je tedka super :)
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ELEMENT_LEAD: ja teda zasadne splitpushuju, kdyz mame navrch (tj. kdyz je napr. imortal, kytka, dragon knight, nebo nasi tlaci jednu bazi, tak tlacim na te nejvzdalenejsi lajne od toho, kde zrovna brani. hravam nejvic xula, zagaru nebo lunaru.

    ovsem radu lidi vubec netoci mechnika hry - soak, map objectives, braneni budov apod. tj. hrajou to stylem: zacatek hry - bud pushovani nebo team fight nez je prvni objectives. hned po prvnim objectives - skupinky, aniz by byl zajistenej soak lajn. vetsinou na to chcou vsechn nebo vetsinu hracu, pricemz na levlu 7 si kdejaka classa celkem rozumne ogre camp solne a netrva ji to vecnost jako tankovi, kterej si solne i velkej camp, ale od toho tam imho neni. dalsi hruza je prorazeni jedne lajny az ke coru a tam bitva, dokud utocnici nevychcipaji na nedostatek many. a teamfighty jsou kapitola sama pro sebe.

    vicemene u kazde prohry je jeden exemplarni priklad naprostyho zkratovyho jednani - tank zacne honit dpsko na par procentech hp (tank je na full) a diky tomu, ze opusti ostatni, tak grupa vychcipa. nebo typicky - je pouzita naka silna abilita - mosh pit, mrazici kruh, devouring maw, mind control... ale nenasleduje dalsi akce. zazil jsem jainu, ktera na zacatek teamfightu hodila kruh, ostatni bojuji a ona se stahne...
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    MPEGYNA: to nemusi byt nutne spatna strategie, zalezi co hrajes za roli. ale pokud bys se svym melee assassinem dokazal zabit jejich healera a prezit, tak jsi defacto vyhral teamfight. pokud by ses vytradoval kill za kill, tak je to stejne porad dobry pro vas. pokud jen chcipnes, tak je to blby. chce to, aby zbytek teamu nebackoval, ale tlacil se co nejvic za tebou.

    mas pravdu, ze specialisti jsou super, kdyz se vyhrava, protoze mas pohodku a muzes si delat svoji vec. kdyz cas od casu prijde gank, tak mas level vyhodu a prezijes ho. kdyz se prohrava, tak uz to neni tak super, protoze na kazdej gank chcipnes a team bez tebe nic neudela. ale stejne tu hru vyhravaji imo primarne teamfighty a splitpush v lategame si muze dovolit malokdo a je to tak strasne velky riziko, ze bych skoro rekl, ze to je chyba :)
    BLACKSOURCE
    BLACKSOURCE --- ---
    Kdyby měl někdo chuť teď o víkendu zkusit trochu jinou MOBA hru - tahovou, tak jděte do toho, je to opravdu super hra - Atlas Reactor, zatím je v Closed Betě, ale tento víkend se dá stáhnout a hrát.
    Každý tým má čas na to udělat nějaké akce a to najednou. Pak se vše vyhodnocuje naráz. Promyšlené a funkční to je opravdu moc dobře.

    Pokud by někdo zkoušel a použil by tento link , dostanu nějaké malé bonusy do hry, tak by to potěšilo :-) a můžeme pak dát kdyžtak nějakou hru.

    Tady je recenze pro ty co si raději něco přečtu než se rozhodnou to zkusit :-)
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    STAROJDA: tak ja hrdiny, co nemam v ruce, nehraju. problem je, ze se lidi obecne hrnou do fightu misto soakovani nebo jedou aram, nebo dps soluje kempy, jdou team fight 4vs5 pri levelech 8vs10 apod. moje nejvetsi chyba je, ze jdu v team fightech po healu, squishy/dps a kdyz hraju melee, tak na to dost zarvu, protoze zbytek teamu, pokud na 50% hp rovnou nebackuje, tak jde primarne do nekoho nezabitelnyho. jinak nejcasteji hraju specialistu a kdyz vyhraju, tak je to diky tomu, ze mi zbytek teamu umozni hrat chvili solo v lajne, pokud se toto nestane, tak je imho specialista nevyuzitej a team tim spis ztrati, kdyz potrebuje mit vzdy 5 lidi pokupe.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    MPEGYNA: já byl dlouho kolem 30ky. Ale nedávno jsem poskočil a držím se kolem 25. Pomohlo mi hrát čistě moje nejsilnější hrdiny. Mám takový v každý class, takže jsem vždycky měl co picknout.

    Nezapomeň, že hraješ proti lidem, co sou na podobným ranku, takže když ty máš retarda v týmu, tak ho tam oni mají taky. Takže nakonec to je opravdu i o tvojí osobní hře.

    Ještě pomáhá identifikovat svojí největší chybu a tu omezit / vyrušit. U mě to např. je to, že hraju dost sólo a pak chybím v teamfightech. Soakuju XP a můj tým umírá (i třeba 4v4 podělají). To když jsem si víc hlídal, tak to šlo hned líp.
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    tak uz mu nerfnuli death coil talent.

    btw potaci se nekdo v solo hero league na rancich 30-40, nebo to mam jen ja? zacal jsem to hrat vic v poslednich dvou tydnech a je to porad nahoru dolu. kdyz se clovek vyskrabe na nejaky lepsi misto, tak nasleduje serie proher s minimalne jednim retardou v tymu. prohru kvuli spatnymu teamfightu v jinak ferovym zapase mam asi jednu nebo dve. jinak je vse ode zdi ke zdi.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    tesim sa na noveho arthasa a quest talenty :)
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    jestli nebude Arthas OP, tak si za trest koupim Gazlowa.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam