• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    nevim jestli to je dany tim overwatchem, ale ty posledni heraci maj hodne pestry kity a playstyle .. (na me az moc, nestiham se to ucit ovladat :)
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    D.Va Spotlight – Heroes of the Storm
    https://www.youtube.com/watch?v=HlrAD_fkZ74
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    JANDOS: nee :D
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    :)))

    Encounter at the Hanamura Boss
    http://www.youtube.com/watch?v=2WsfplvaIio
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    MPEGYNA: jeste TLV jsem zapomnel, mozna jsou i dalsi.
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    MARTYMARTY: mechaniku tracer (aka nova towers of doom) brawlu do zadne normalni mapy dat nemuzou, jelikoz existuje murky a navic by to byla pastva pro troly.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    MPEGYNA: Souhlas ze 2 lajnovy mapy sou obvykle trosku min zajimavy a min strategicky nez 3 lajnovy. Ale primarne me nevadila ani jedna, Braxis je proste non stop boj o beacony a sou tam dobry panacci co nemaj mana problem jako treba Auriel takze je to neco novyho. Na BoE je zase dobrej Hammer a jiny nestandartni panacci.
    Ale na hanamure je proste spatne vsechno od A do Z krome vizualu, pokazdy kdyz se to loaduje mam chut hodit komp z okna. Na foru a redditu je 95% feedbacku tezce negativni tak se z toho snad nejak poucej. Nechci hrat 3rd person overwatch s behanim kolem auticka, to si muzu zahrat OW rovnou.
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    ho = hp

    Jinak zajímavý, jak máme každej úplně jiný představy kam to směřovat :)
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    Mě teda hlavně přijde, že třeba ty creep campy tam jsou dost o hovně a i to pushování lajn je takový divný, to mohli rovnou udělat že zbouráš fort a dá to damage, atd.
    Navíc to autíčko jezdí moc rychle se třema lidma a mělo by jezdit imho zpátky stejně rychle, když jsou tam jenom ty druhý...
    Co mi přijde nice je ta mechanika "blocked" když je tam to druhý autíčko, to by třeba mohly naopak ovlivnit některý ty creep campy a rovnou tam i mohli zabudovat nějakou tu pokročilejší interakci mezi autíčkama a fortama/keepama. A do toho tu mechaniku z Tracer brawlu, že smrt hráče je dmg do Nexudu (obv s vícero ho než 7).
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    z hanamury by mohli udelat normalni mapu nasledujicima zmenama:
    - zrusit nebo aspon zjednodusit kempy (zlaty bombardaci z towers of doom!)
    - pridat treti lajnu
    - auticka budou jezdit automaticky a musi se chovat jak kempy, tj. pujdou znicit i branit. mozna muzou mit podstatne vic hp, aby na lvl 20 nesly oneshotovat.
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    JANDOS: presne. towers of doom jsem driv nemel rad, ale mam na nich celkem dobrej winrate, takze s nima uz nemam moc problem. vylozene me stvou dvoulajnovy mapy jako brexit, mines, i kdyz mines je z nich asi nejlepsi, a nejvetsi peklo je eternity of battle. ovsem hanamura ma ted velkou sanci na to byt nejblbejsi mapou vubec. a ten argument s novyma hracema je naprostej nesmysl, kdyz zrovna vytlaci na svetlo nejslozitejsi mapu ve hre. tam maji problem vsichni a kez by novackum nechali klasiku jako dragonshriny...
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    MARTYMARTY: i dobry hraci maji dost problem se prokousat nahoru navic s novym uctem, coz je na povazenou, takze aby se to povedlo normalnimu smrtelnikovi, navic se zprasenym mmr z minulosti, je zazrak. nicmene strategie je vypnout to po dvou prohrach za sebou a zkusit stesti jindy.
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    Mě ta hovnonura přišla na papíře jako fakt zajímavá, ale na živo je ta mapa fakt debilní a i ty showmatche pro týmů mi na ní přišly dost o ničem... Takže nic moc.
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    JANDOS: Towers of doom mám stále radši než tu Hanamuru, ta se jim za mě fakt hodně nepovedla a hodně mě ji nebaví hrát. Schválně se vždycky v chatu ptám ostatních a všichni mi vždycky potvrdili, že jim taky přijde k hovnu. Tak doufám, že si z toho Blizz něco vezme a nějak to změní. A taky si řikám, že zrovna na těch 6 kvůli nováčkům nevybrali zrovna nejšťastnější mapy
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    SHERIMOON: Ta map rotace je totalni hovadina. Ve hre je 13 map coz povazuju za jedno z hlavnich plus tyhle hry a ted se toci dokola jenom 6 z toho 2 co nejvic nesnasim. Towers of doom - Hanamura - Towers of doom - Hanamura .... :(
    Nevim proc proste nemohli zvysit sanci Hanamure kdyz chtej aby se jako nova hrala vic a zbytek nechat normalne.
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    Je to zajímavý, já to vnímám docela podobně na též úrovni (silver 1 momentálně), ve většině her nějakej blb co začne flamovat chat nebo prca teamplay, prepick + lock Nova, a podobně, takže je to nahoru dolu s win/loss podle toho, jestli druhej tým je ještě víc tragickej nebo ne.
    Ale přitom ty dobrý hráči se napříč bronze-platinum dokážou vyhrabat velice rychle, takže asi něco musím dělat blbě, nebo alespoň ne tak dobře jak bych mohl, a na týhle úrovni to zdaleka nemůže být tak, že by ta hra nešla hodně solo ovlivnit...
    Jenom ještě teda vědět, co dělám blbě :)
    SHERIMOON
    SHERIMOON --- ---
    hraju pralesní ligu a mám dojem, že ani nemám šanci postoupit. samý dementi, co si místo hraní v chatu nadavaj do noobu a moji oblíbení,:když hraju support, nadavaj, že sem zrovna nehealila je a hlídala někoho, kdo není úplněk trotl

    jinak to omezení map už mě moc neba. třeba Blackhearth nebo nuklearky me berou
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    MPEGYNA: chcete hrat vecnej brawl na midu? ok. lili solo top, kdyz tam nikdo neni. treba ty jejich zbytecny smrti nasoakuju zpatky.
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ja teda zasadne neprepickuju a vybiram az na posledni chvili, cim bych tak nejlip prispel. ale jsem ochotnej hrat klidne lili, kterou skoro neznam a pred matchem hledam build na webu. a dokonce s podobnyma volbama nebyvam nejslabsim clankem tymu :P
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    MPEGYNA: Jo bohužel tyhle jungle ligy jsou dost loterie. Většinou už při picku poznám, jestli je to dobrý nebo špatný, když se domluvíme kdo co bude hrát a lidi nějak respektujou přání ostatních, vypadá to dobře. Když si někdo za každou cenu protlačí Guldana nebo Medivha (z pravidla přepne na poslední chvíli), už člověk většinou tuší, že to nedopadne dobře:-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam