• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DOTCOMFuji X aneb cihly nechávame doma
    Klub uživatelů fotoaparátů řady Fuji X. Fotky, tipy, návody, slintání povoleno.

    Na fuji X pouzivam

    65 hlasy od 51 respondentů

    rozbalit záhlaví
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    LAUNCHER: aha tak už to do flagship dávají plošně, to je dobře. já mám furt nexus 5x a ten to měl ve svý době skoro jedinej.
    tak schválně který foťák to bude mít první. ještě asi canikon vůbec USB nabíjení nemá?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    RATTKIN: Neni mi znam zadny soucasny premiovy mobil, ktery by mel USB micro. Samsung Note 8, LG V30, Pixel, HTC U11, OnePlus 5, Sony XZ vsechno to ma USB-C... ti rozumnejsi z vyrobcu i velmi dlouho. Jsem za to rad, USB micro nebylo povedene ani na svoji dobu, natoz dneska.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Nevim jestli tu bylo..
    Fujifilm Updates X-Mount Roadmap :: Ultra Wide Angle Zoom and Telephoto Prime Lens Coming 2018 - Fuji Rumors
    http://www.fujirumors.com/...x-mount-roadmap-ultra-wide-angle-zoom-telephoto-prime-lens-coming-2018/

    Zda se ze se dockam vytouzeneho WR sirokace
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    LAUNCHER: taky bych u sony chtěl céčko, ale když ještě vychází mobily s béčkem, tak to asi ještě tak 5 let potrvá
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MIKEKT: Maji yesteryear USB micro, ja jsem psal ze chci soucasny standard, tedy USB-C :-)
    MIKEKT
    MIKEKT --- ---
    LAUNCHER: nové těla xt2 a xt20 už umí nabíjení přes USB ne?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    FUZZSTORTION: Tohle si netroufam posoudit, ale je to mozne.

    U dalsiho fotaku doufam v IBIS a nabijeni pres USB-C, 4k video je fajn, ale tolik to nevyuziju :-)
    FUZZSTORTION
    FUZZSTORTION --- ---
    LAUNCHER:
    Fuji chce "užehlit" fakt, že levnější X-T20 zvládá (byť ne plnohodnotně jako u modelu X-T2) nahrávání ve 4K, kdežto dražší X-Pro2 tuto možnost nemá od začátku, přestože "střeva" má stejná (bez ohledu na jeho konstrukci). A riskne to s tímto firmwarem bez ohledu na očekávané potíže uživatelů, které jsi trpělivě vypsal. Nejde o to, aby lidi nahrávali videa ve 4K režimu s X-Pro2. Jde čistě o to, aby majitelé X-Pro2 se necítili "méněcenně" vůči uživatelům s levnějším X-T20. Prostě iracionální pocit. To je můj jednoduchý "pomalejší" pohled na věc.
    Pro mě to je spíše zajímavost, nenahrávám videa z fotoaparátu vůbec. Na to mám iP7+, který mi plně stačí.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    FUZZSTORTION: Takze potreti, i pro ty pomalejsi z nas. 1) Fotak to nedava a prehriva se. Zaroven mu nejde odklopit display a chladit ho nasledne lepe bud prostym tokem vzduchu, nebo aktivnim vetrackem. Pokud ten FW bude vubec uvolnen, budou po netu jiste k precteni posty od nekterych ubrecenych majitelu X-Pro2, kterym se fotak vypne po par minutach 4k videa. Samozrejme se vypne drive, nez dojde k jeho poskozeni. 2) Bez IBIS, bez vyklopneho displaye, s malym EVF, s malou baterii a bez moznosti dokoupeni battery gripu to stejne neni fotak vhodny na video i kdyby to umelo 8k bex prehrivani, ale tohle lepe resit az X-T2s s battery gripem.
    FUZZSTORTION
    FUZZSTORTION --- ---
    LAUNCHER: Tak to bude asi v servise ledacjaký spálený X-Pro2. :D
    Trusted Source Confirms: Fujifilm X-Pro2 Kaizen 4K Video Firmware Update Coming "Soon" - Fuji Rumors
    http://www.fujirumors.com/...e-confirms-fujifilm-x-pro2-kaizen-4k-video-firmware-update-coming-soon/
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    DRAGON: hm, nikdy jsme se s ničím takovým fakt nesetkal, ale zákon hovoří o jasných 30ti dnech. je to jen o síle prodejce si na dodavatele v tomhle dupnout.. = vedět kde nakupovat..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    HUGGI: tak to jsi asi stastny clovek. Jedina firma, se kterou sem snad nikdy nemel problem, byla alza. Nejbeznejsi vec je ta, ze prodejce rekne, ze vyrobce se vyjadril, ze musi zbozi nechat odborne (nebo jak to rikaji) prekontrolovat, protoze to vypada na poniceni zbozi kupujicim. Stalo se mi to nekolikrat. Oni to pak vydaji nebo vratej prachy, ale trva to dyl, davaji si cas na posouzeni a na vyjadreni. Mne uz se to nekolikrat stalo a nebyl sem z toho zrovna nadsenej.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    DRAGON: úplně tu odpověď asi nechápu..(a po pravdě nikdy jsem neměl problém s žádnou reklamaci u žádnýho eshopu (nikdy jsem teda nereklamoval boty třeba))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    HUGGI: bla bla bla bla bla. wake the fuck up, clovece
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    FUZZSTORTION: ano víme o tom všichni:)

    DRAGON: nevím proč by bylo potřeba se zákazníkem vyjebávat, nestihnuté vyřízení reklamace není problém prodejce, ale servisu/dodavatele, prodejce tím nijak netrpí, takže nový kus, vrácení původní hodnoty je samozřejmost
    FUZZSTORTION
    FUZZSTORTION --- ---
    Tak se to pohlo, ozvali se, mám si jít pro nový kus dle doporučení Fuji servisu a dohody s ostravskou pobočkou Megapixelu. Ale ještě jej nemám v ruce. ;-)
    2MEK
    2MEK --- ---
    Nechcete nekdo x100s?
    Vali se mi tu roky ve skrini, tak bych ji poslal do sveta.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FUZZSTORTION: no zalezi na tom, co od toho pozadujes. pokud chces proste aby ti jen vratili fotak/dali novy, tak bylo urcite dobre udelat bordel na pobockach. pokud bys vyzadoval penize, normalne bych odesel odpoledne na pobocku s tim, ze si jdu pro vyrizenou reklamaci a pokud by ji nemeli, odstupuji od smlouvy. Takhle maj prostor na to s tebou vyjebat. Coz je imho to, co udelaji, pokud dnes nedostanes fotak zpet.
    FUZZSTORTION
    FUZZSTORTION --- ---
    DRAGON: Asi to tak dopadne. Nicméně, před chvíli jsem rozeslal lehce hysterický e-mail na ostravskou pobočku s kopiemi na reklamační oddělení, informační oddělení a oddělení péče o zákazníky. Tak o tom teď budou vědět asi všichni v rámci ČR. :-)))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FUZZSTORTION: ja bych si nechal okamzite vratit penize, odstoupeni od smlouvy z duvodu nedodrzeni reklamacnich podminek
    FUZZSTORTION
    FUZZSTORTION --- ---
    LAUNCHER: Dnes je to 30. den co jej nemám. Dle reklamačního protokolu Megapixelu by se mi měli ozvat a informovat o dalším postupu. Já jsem mezitím v obchodě byl asi 3x a dotazoval se. Odpověď vždy stejná, X-Pro2 je někde v zahraničí a na jejich dotazy ohledně stavu věci vůbec v zahraničním servise nereagují. Tak přemýšlím jak to dnes v obchodě vyřešit. Zdali čekat dál nebo chtít nový fotoaparát či nechat vrátit peníze atd.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam