• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WOLFMIND1Štěněcí koutek chronických mutantů
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    KOKRHEL! Nevím, jak to se mnou bude od příštího měsíce, ale zatím počítejme, že volno na hraní mám jen každé pondělí. Vyjímky či změnu budu hlásit.
    (Doufám, že tuhle diskuzi sledují i hráči! :D)
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    3.1 Frakce / jazyky - je možné, že se na mnoha místech vyskytují relativně malé uzavřené skupiny, které mezi sebou komunikují buď nějakým jiným starým jazykem, nebo těžko srozumitelnou modifikací některého běžného jazyka, či dokonce jazykem novým či mimozemským (třeba skupinka heretiků by mohla). Běžně se všal setkáte jen s níže sepsanými, v závislosti na sféře vlivu té které mocnosti:

    Capitol inc - angličtina

    Bauhaus Häuser - dům Richthausen: němčina, dům Bernheim: němčina, dům Romanov: ruština, dům Saglieli: francouzština

    Tejkoku Mišima (znaky hledat nebudu!) - hlavní: japonština, dělnický: čínština

    Clans of Imperial - angličtina

    Cybertronic Investments - vnitřní: francouzština, diplomatický jazyk: angličtina (soudím hlavně podle názvů některých jejich jednotek a tak nějak mi to zapadá)

    Bratrstvo - latina, němčina (lokálně samozřejmě místní jazyk)

    Kartel - babylón (Fakt je to velebordel, kde se určují pravidla hry - tak trochu jako OSN)

    Luna - každé místo na Luně se nachází ve sféře vlivu některé mocnosti a to také určuje hlavní jazyk lokality

    Diemansland, Fukido - angličtina (patří silně do sféry vlivu Imperiálu)

    Legie - telepatie a asi taky jazyk Mordor
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    3. Frakce (temnota) - protože o Temnotě, Temných Apoštolech a Temné Symetrii toho sám (zatím) moc nevím, tak jen zevrubné info stylu 'znáte z televize, filmů, čsopisů, knih a knížek'.
    pojmy:
    Temná Mysl, Velká Temnota - prazdroj zla, z něhož vychází moc Temné symetrie a z níž vzešlo 5 Apoštolů
    Ani se to nevyslovuje a nemluví se o tom. Přináší to smůlu. A když už ne smůlu, tak Bratrstvo, což v takovém případě bývá docela smůla.
    Temná symetrie - mystická síla Temnoty
    Legie - Veškeré hmotné služebnictvo pěti Apoštolů
    Apoštol - zosobnění celého jednoho aspektu Temnoty. Je jich pět a vládnou Hordám Temných služebníků. Dřív chodili osobně po světech. Kde se dnes zdržují není známo
    Nefarit - generálové Apoštolů, stvořeni do značné míry k obrazu svých pánů


    Illian, Kněžka Prázdnoty a Vládkyně Temné symetrie - první mezi Pěti, ale v lidských světech se její služebníci téměř nevyskytují. Většina z vás jí zná jen díky nějaké horrorové produkci, podle které se její lidské vyznavačky rády oblékají do černého a bílého hedvábí a brokátu, nosí stříbrné šperky, mají bledou pleť a pořádají obskurní dýchánky. Její služebníci jsou pak buď čarodějnice na košťatech, malé děti, nebo rytíři v nablýskaných ocelových zbrojích s jedovatě zářícími meči a rudýma očima.

    Algeroth, Apoštol Války a Pán Temné technologie - v lidských světech zdaleka nejznámější. Vždyť největší stálá bitevní fronta je už desítky, ne-li stovky let, na Marsu okolo citadely jednoho z jeho Nefaritů. Tam si získali svojí pověst například Imperiální Zákopníci. Také mnozí jeho služebníci jsou pro velmi mnoho válečných veteránů důvěrní známí za bezesných, horečnatých nocí. Slavní nemrtví legionáři, což jsou jen mátohy se zbraněmi, přes démonické megasvalnaté zabijáky jako jsou Nekromutanti, Vřeštící fúrie, Praetoriánští stopaři, Razidi, třírozí Nefarité. Pomocí Temných technologií v distorzních komorách svých citadel oživuje padlé a ty živé, často povolané z jiných vesmírů, upravuje na dokonalé stroje na zabíjení. Vyrábí podivná, odporná děla a tanky a vše pro válečnou mašinérii, a z bitevních polí pak bere další suroviny pro svou nekonečnou armádu.

    Semai, Apoštol zášti a Mistr lží - ví se, že jeho agenti žijí v lidských světech a chodí a podněcují bratra proti bratru, rodiče obracejí proti jejich dětem a v skrytu a v utajení tak zasévají nedůvěru mezi lidi, což obrací řád v chaos, po kterém on touží.

    Muawijhe, Apoštol Šílenství - jeho služebníci jsou stejně tak nevyzpitatelní a šílení jako jejich pán. Někdy se stane, že pouliční hudebníci jsou strženi jakýmsi transem, a jejich hudba se stává natolik psychotickou, že zabíjí jejich posluchače.

    Demnogonis, Apoštol Rozkladu a Pán nemocí - jeho služebníci jsou celkem snadno poznat. Měli by být mrtví, protože jsou už od pohledu nakažení těmi nejodpornějšími mory, ale místo toho chodí a šíříí svou nemoc dál.
    ___________________

    Říká se, že lidstvo pro svou nejednotnost a hloupost, mělo být už dávno vyhlazeno Legií temnoty, a jediný důvod, proč se tak ještě nestalo je, že pět Apoštolů, stejně jako jejich Nefarité, jsou tak prosáklí zlobou a touhou zalíbit se svému pánu, že se mezi sebou sváří minimálně stejně tak, jako lidé.
    Odhaduje se, že velká část Legie se stále nachází na studených planetách a měsících za Pásem asteroidů.
    Takové Bratrstvo, Imperiál či Kybertronik mají tento odhad určitě přesnější, otázka je, jak moc jsou tyto informace veřejné.
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    WRYKOLAKAS: Ačkoliv jsem na to nikdy dřív moc nebyl, je možné, že tentokrát začnu psát reporty z her formou povídek, ale dávám tomu jen tak 10%.. První co sem začal psát, by se dalo klidně založit do červené knihovny... :D
    Ale jinak svět MC sem měl dycinky hodně rád, takže jsem si lecos naštudoval (a něco i zapamatoval). Jistý je akorát to, že to každej vidí trochu jinak, protože i ofiko informace jsou z různých, často ne zcela souhlasných zdrojů, což se vysvětluje zhruba následovně:
    Nic se nedá brát jako 'jistá pravda', ale spíše 'pravděpodobně tak nějak'.
    Jinak rádo se stalo - původní záměr je samozřejmě zprostředkovat svým hráčům alespoň v hrubých rysech reálie světa MC, aniž bych je nutil číst mnoho rozsáhlých textů v angličtině, navíc často se v drobných obměnách opakujících. To je také důvod, proč Ganymedes, kterýžto svět se vyskytuje v jiných zdrojích než RPG MC2, sepíšu, až se k němu v příběhu dostanem - musím se ještě sám rozhodnout, kam ho vložím v časové linii.

    HRÁČI POZOR!!! Mí drazí! Podrobnější popis korporace Vaší postavy (část pavidel před tvorbou postavy v příslušném sourcebooku) byste si přečíst ROZHODNĚ měli!!!
    Jinak další info až příště, dnes jsem grogy. Dobrou.
    WRYKOLAKAS
    WRYKOLAKAS --- ---
    dík za to shrnutí příběhů.... mimochodem zdroj na nějaký další povídky ze světa mutant chronicles bych fakt bral....
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    Bratrstvo - založeno Nathanielem Durandem, když Algeroth, apoštol války, druhý z 5ti archandělů temnoty, málem vyhladil nejednotné lidstvo, aby pomáhalo utlačovaným, sjednocovalo mocné a vytlačilo Temnotu z lidských světů. Je korporací samo o sobě, jeho Katedrály se tyčí na všech obydlených světech (na Merkuru ovšem spíše omylem) a je uznáváno a vzýváno miliardami obyvatel Soustavy. Jjen Mišimané a občané Kybertroniku jsou s ním krapet na štíru kvůli poněkud odlišným představám o vesmíru. Kardinálská koruna je jediným platidlem, kterým bezpečně zaplatíte téměř všude a bankovní dům Bratrstva je jediný důvěryhodný pro mezikorporátní obchody. Dalšími zjevnými částmi Bratrstva jsou misie se svými kazateli, veřejnými školami, nemocnicemi, sirotčinci a podobně a samozřejmě obáváná Inkvizice. Zástupce bratrstva najdete jako pozorovatele i ve vládnoucích orgánech všech úrovní (opět s vyjímkou Kybertroniku). Bratrstvo má totiž vždycky pravdu a umí čarovat!

    Kartel - organizaci založilo všech pět Megakorporací společně jako nezávislou platformu pro řešení vzájemných obchodů i sporů. Kartel je ohromná, mocná a nepřehledná změt byrokracie, dipolomacie a špionáže. Pro Kapitol, největšího podporovatele této organisace, je nástrojem obchodu a také usměrnění imperialistických choutek, a podobně to vidí i Bauhaus. Pro Kybertronik je to možnost bezpečně jednat s ostatními korporacemi včetně Imperiálu a Bratrstva, svými úhlavními nepřáteli a pronásledovateli. S Mišimou a Imperiálem už je to trochu složitější, neb obě společnosti mají jednu oficiální hlavu, leč ve skutečnosti je těch hlav o mnoho víc a zdaleka nejsou ve všech názorech jednotní. To, co se dojedná s Lady Mariko, či Vévodou Dunsirnem ještě nemusí platit pro Lorda Maru či Hlavního Velitele O'Loughtona. Navíc, uvnitř Kartel je několik tajných a ještě tajnějších sekcí s úkolem hlídat vnitřní bezpečnost, protože kdo zaručí, že úředník Kartelu skutečně neslouží nějakým soukromým zájmům? Některé sekce jsou navíc prý tak tajné, že není známo, kdo vůbec ví, jaký je jejich účel..

    zvláštní
    Vlkomoři, čili Vlčí smečky - mnoho vzájemně propojených žoldáckých skupin, roztroušených po celé Soustavě, z nichž některé jsou skutečně početné. Vyznačují se divokostí a až chorobnou láskou k boji. Tím prochází jen za pomoci svých mečů a granátů. Občas jejich postup kryje palba těžkých kulometů. Oblékají se do kožených krunýřů a suknic, na zádech nosí plášt z vlčí kúže a říká se, že jsou součástí Imperiálu. Jiní říkají, že jsou to jen obyčejní žoldáci a banda náboženských fanatiků. Kdoví.

    svobodná města
    Světoměsto Luna - nejstarší mimozemská kolonie lidstva, v současné době pokrývá většinu povrchu Měsíce. S nadsázkou se dá říci, že je to hlavní město Soustavy. Zde, v největší a nejkrásnější z katedrál, sídlí sám Kardinál. Každá Megakorporace tu má vlastní čtvrť, a každý skutečně movitý člověk tu má alespoň apartmán. Zároveň zde sídlí i naprostá většina nezávislých společností. V nejtemnějších vzdálených starých čtvrtích žijí celé kolonie mutantů a kacířů a říká se, že uprostřed odvrácené strany je velká Citadela nějakého mocného nefarita (vojevůdci Apoštolů). Ceny uváděné v knize pravidel a vlastně všechno z knihy pravidel se týká právě tohoto města. Zde, za nocí prozářených svitem Země, je možné narazit skutečně na kohokoliv a cokoliv.

    Fukido - velké kosmoletištní město pronajaté neopatrně Mišimou na 100 let Imperiálu. Mnoho imperiálců se tam zabydlelo a aby Mišima měla o čem přemýšlet po skončení pronájmu, jedná se o území bez práva a jurisdikce. Ještě 6 let tak bude jedinou obrovskou a prosperující baštou anarchie, kvazilegálních obchodů a rájem zločinců a vyděděnců celé soustavy, kde je možné koupit skutečně COKOLIV. Kromě lokalit pod správou korporací se také jedná o nejnebezpečnější obydlené území v celé Soustavě. Co bude za 6 let je velká otázka, a odpověď je velmi pravděpodobně velmi krvavá.

    Diemansland - bývalá imperiální věznice, dnes ráj hazardu naprosto pod správou místní mafie a podle turistických bedekrů: Jediné svobodné město!

    Příště Temnota. Dobrou noc.
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    3. Frakce
    Kapitol - Akcionářská společnost, založená na svobodě a různorodosti a obchodě. S čímkoliv v jakékoliv kvalitě. Druhá nejlidnatější a nejmajetnější korporace zabírá především území většiny Marsu. Její armáda je oproti většinovému duchu korporace jedna z nejuspořádanějších a velmi střízlivě řízená, navíc je to práce jako každá jiná. Mocí je úměrná bohatství korporace, s důrazem na týmového ducha a kvalitní leteckou podporu. Politické uspořádání je opět podobné jako USA, s tím rozdílem(?), že počet hlasů je úměrný počtu akcií. Neakcionáři na území Kapitolu nejsou skoro nikdo, nemají-li status diplomata, nebo hodně Kardinálských korun na účtě. Obchod je obchod.

    Bauhaus - Nejbohatší korporace, kdysi pravděpodobně demokratická společnost, je nyní v důsledku staletí trvajících válek na Venuši jakýmsi anachronismem pozdní Habsburské říše s několika odlišnostmi. Celý Bauhaus sestává ze čtyř velkovévodských-kurfiřtských domů (ruskojazyčného, frankofoního a dvou německy mluvících) z nichž je vždy zvolen jeden arcivévoda. Pro Bauhausana (Budovatele) jsou důležité čtyři věci: rodokmen, příslušnost k řádu, pořádek a kvalita. Všeho tohoto je v Bauhausu asi jako zbraní a těžké techniky - velmi mnoho a nikdy dost. Armáda je organisována jako branecká i profesionální zhruba po způsobu našeho současného Švýcarska. V podstatě každý Bauhausan je i voják. A o každého Bauhausana je postaráno. Jen pozor, bauhauská policie se nazývá Kontrola kvality!

    Mišima - Japonsko ovládla rodina Mišima a jako pracovní sílu při kolonizaci vesmíru použila všechny národy východní asie. A tak je to dodnes - hlavní kultura vychází z kultury středověkého Japonska s ale určitě jsou tam i oblasti s minoritními subkulturami odrážející různé východní země. Tato korporace je nejlidnatější, obývá většinu Merkuru a velká území na Venuši i Marsu. Každé této planetě velí jedno z dětí Nejvyššího vládce, který momentálně vládne na Luně jen svému asi 5tisícihlavému dvoru. Mišima není proslulá kvalitou svých výrobků, a většinu technologií okopírovala. Ne, že by nedovedli vyprodukovat skutečnou kvalitu, ale ta je vyhrazena jen pro bohaté samuraje. Každý šogunát je totiž rozdělen mezi miriády vazalů a jejich vztahy jsou i pro Mišimany občas stěží rozluštitelné. Rodina, původ, tradice, závazky, čest, to je Mišima, svět uzavřený cizincům tak, že i v tomto nepřátelském vesmíru je to mimořádné. A přitom šikmooké dělníky najdete prakticky všude...

    Imperiál - 64 různorodých klanů (+ Vlkomoří smečky) v čele s Její imperiální Jasností, obývající kdejaké jen trochu obyvatelné místo, rvoucí se o každý kus nedostatečně chráněné kořisti. Klubko svárů a nejednoty, kdy jediná jistota ve vesmíru je vlastní klan, protože pro všechny ostatní jste pirát. A samozřejmě Její nejjasnější Jasnost, královna moudrosti a smíru. Každý klan má svou specializaci a svou vlastní speciální jednotku. Ale také je tu obecná imperiální armáda spadající pod ministerstvo obrany. Celou organizaci řídí parlament s královnou a 5ti mystiky Bratrstva jako tichými pozorovateli. Klany občas operují spolu, občas nezávisle. Velkou klanovou válku mají již za sebou a je zázrak, že si i po ní udrželi nejpočetnější vesmírnou flotilu. Imperiál - nejmilitantnější a nejagresivnější korporace ve vesmíru, zároveň s Bauhausany nejvíce oddaná Bratrstvu a pronásledování Temnoty a Kybertroniku.

    Kybertronik - nejmladší Megakorporace je i nejmenší z Velké Pětky jak ve zdrojích, tak v populaci. Co však nemá na množství víc než bohatě nahrazuje kvalitou. Její zakladatelé nějak přišli na to, jak odstínit vliv Temné symetrie na Myslící stroje a díky tomu mají technologický náskok před zbytkem lidstva měřitelný ve světelných letech. Zkombinujte design padesátých let 20.stol, prošpikujte High techem jako je Cyberware, Matrix, Nano-technologie a UI, a nakonec nandejte na korpus společnosti bez emocí ala film Equilibrium. A jste v budoucnosti lepších zítřků, ve světě Kybertroniku. Mimochodem, je možné hrát i za postavu určenou k řízenému poznávání emocí členů ostatních korporací, nebo chlapíka se svobodnou vůlí, jehož jediným úkolem, je zvednout prestiž a oblíbenost Kybertroniku tím, že mu dodá (svou) lidskou tvář! :)

    a zbytek zase příště, děti. dobrou.
    /zbývá Bratrstvo Světla, Kartel, čili OSN a pět apoštolů Temnoty (Temná magie, Válka, Lež, Zmar a šÍlenství)
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    2.Historie
    O frakcích a historii světa existuje mnoho zdrojů, které pocházejí z různých her z tohoto světa, z jejich různých vydání a i z různých oficiálních i neoficiálních fanzinů. Osobně preferuji držet se skutečnosti popsané v MC2ed, ale zároveň to beru tak, že žádná informace není zcela přesná a zároveň že na každém šprochu pravdy trochu.
    Jistota je, že zhruba před tisíci lety pozemšťané v čele s korporacemi USA terraformovali měsíc a založili tak slavné Luna City. Tři velké Megakorporace, jenž na tomto vyrostli, pak v průběhu následujícího století terraformovalo každé svou planetu. Kapitol vzešlý z kultury USA zůrodnil Mars, Bauhaus vzešlý z Evropského společenství zkrotil Venuši a Mišima vzešlá z kultur dálného východu se vybudovala podzemní světy na Merkuru. To vše stálo mnoho pozemských zdrojů a tak, když Luna vyhlásila nezávislost, proběhla krátká válka s Lunou - ta skončila totální devastací Země, která od těch dob leží ladem a mimo zájem lidí a na noční obloze Luny září na věčnou památku nevděčnosti svých potomků. Po tomto incidentu vládl nějaký čas mír ve znamení obchodu, kdy světoměsto Luna bylo neutrálním územím pro tři velké korporace a útočištěm pro nespočet menších, žijících v jejich stínu. A z nich povstal Murdoch, majitel jedné z větších nezávislých společností a promluvil k desítkám podobných a nadchnul je pro myšlenku moci ve sjednocení a síly různosti. A tak založil klanovou megakorporaci Imperiál.
    Nově vzniklá korporace, nemajíc vlastní planetu jako základnu, soustředila se na periferní části Soustavy. Jednotlivé klany mají většinou svůj domov někde v pásu asteroidů, ale výpravy za zdroji zavedly výpravy Conquistadorů až na sám kraj Sluneční soustavy, kde na Plutu našli kilometry pod povrchem černou stélu a zmizeli. Pak zešíleli inteligentní stroje. Chybělo málo a lidstvo vyhladili jejich vlastní nástroje a závislost na nich. Temnota se však dotkla i myslí lidí a jejich vůdců - rozhořeli se tisíce válek a konfliktů kvůli sporům o majetek, území a vinu a lidé zažívali těžké časy. Snad v těchto dobách také vzešel z Bauhausu Nataniel Durand, člověk Vize a Světla. Kázal o jednotě a Světlu, krmil a uzdravoval a byl následován. Tak založil dodnes nejmocnějších organizací v lidských světech, Svaté Bratrstvo Světla a stal se prvním kardinálem. Dalších pár desítek let byl klid (+/-).
    Když však imperiální conquistadoři zlomili pečeť Temnoty na desáté planetě, Neru, miriády lidí se zbláznilo a mnoho kazatelů a mystiků bratrstva začalo kázat zvrácené věci a obejvili se první kacíři, zmutovaní služebníci temnoty! Asi rok nato dorazili armády démonů a nemrtvých v čele s temným apoštolem války, neporazitelným Alegerothem. Tehdy Durand přesvědčil Megakorporace ke spolupráci a založil slavnou jednotku 500 Doomtrooperů, největších hrdinů lidstva, s jejíž pomocí a díky svým mystickým silám porazil a skolil Algerotha, pána zmaru (jak na polích Dagorladu). Sám však také, jsa zraněn, zemřel. Jeho nástupce na kardinálském stolci, bauhauský generál Toth nechal sepsat tři zákony, jež nikdy neměli být porušeny.
    1. Nikdo se nepokusí sestrojit stroj, aby myslel jako člověk!
    2. Nikdo se nepokusí dostat za orbitu Jupitera, by opět nepřivedl Temnotu!
    3. Nikdo se neopováží studovat Temná umění a technologie!
    Tak začal Zlatý věk. A trval dlouho a lidé zapoměli na Velkého nepřítele, Bratrstvo se zkorumpovalo a korporacemi začali zmítat vnitřní i vnější rozbroje. A pak byl porušen první zákaz: díky záhadným čachrám na burzách se takřka přes noc objevila nová Megakorporace, v aktivech silná bezmála jak Imperiál, Cybertronic inc, a z do té doby utajených továrniček a laboratoří vypochodovali na jeho ochranu kybernetičtí válečníci, zakázaná technologie. A rovnováha sil byla porušena. a války se rozhořeli naplno.
    Obě nejmenší korporace v boji o místo opět začali cestovat i daleko za Jupiter. A Temnota se vrátila, Algeroth sám se sice neznovuzrodil, ale jeho armády jsou nepočetné a lidské světy plné kacířů a proroků Temnoty. A války se vedou u psacích stolů, na burzách, na bitevních polích i v chladných hlubinách vesmíru, každý s každým proti všem. Doba temna se vrátila, doba temna je teď.
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    Tak přecijen, ještě něco - totiž nějaká obecná fakta o světě Mutant Chronicles:
    (i když je toho internet plnej ;) )
    V první řadě, kdo viděl stejnojmenej film, má s tímhle světem kromě názvů a jmen společného snad ještě méně, než většina filmů inspirovaná povídkama P.K.Dicka se svou předlohou. Takže zapomeňte prosím, skutečně máloco z toho platí.
    Svět má mnoho nerealistických prvků, ale to patří k věci. Představte si to asi jako světy Karla Zemana (Vynález zkázy, Na kometě), jen v o dost temnějších a ponuřejších barvách. Také patří do škatulky retro-sci-fi/techno-fantasy/noir/horror (snad jsem nic nevynechal.. :D)
    Mnoho kultur, mnoho prostředí. Jeskynní světy a doly Merkuru a Asteroidů se starobylými a zdobenými městy ve stylu východních kultur či imperiálního klasicismu a empíru, arktické lesy a obilné pláně Marsu se svobodnými městy Kapitolu, s centry ze skla a oceli, mrazivé pustiny či parné džungle Venuše a v nich funkcionalistická ohromnost betonových pevnostních měst Bauhausu, ohromné podzemní retro-futuristické laboratoře a továrny Kybertroniku, všehochuť bludišť svobodných městských světů (v čele s Lunou), právě kolonizovaný a terraformovaný Ganimed, a pro nejodvážnější hluboký vesmír a neprozkoumané světy za Jupiterem, plné surovin, dobrodružství, temných hord a jejich pánů.
    Možno je hrát za chuďase, či dělňase, které náhoda vytrhla ze dna společnosti a vrhla jej do ještě větších sraček, dobře placeného zaměstnance či podnikatele, pro kterého je dobrodružství a práce synonimum, či majitele celých světů, kterým už nic jiného než dobrodrůžo ke štěstí nechybí.
    S čím z toho začnete není většinou bohužel věc Vaší volby, ale to už tak nějak patří k téhle hře.
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    Odkaz na stránku, kde je vše potřebné ke hře volně ke stažení.
    Mutant Chronicles RPG
    http://www.mutantpedia.com/eng/GDR.html
    Z toho nejdůležitější jsou hlavní pravidla [Mutant Chronicles - Rulebook 2nd Edition (102 MB ENG)] a snad ještě důležitější je kniha pravidel Vámi zvolené korporace [(jméno korporace) sourcebook]. Kdo má mrtě času, může si ještě stáhnout seznam dovedností [skill compendium] a podívat se co je tak zhruba možný. Poslední zajímavá věc pro hráče může být průvodce soukromníka s tabulkama [Mutant Chronicles - Freelancer's Handbook and Gamemaster's Screen]. Jsou tam ceny různého zboží (platí pro Luna City, ceny a dostupnost zboží se mohou v soustavě místně dost lišit!) a pár hezkej Noir příběhů, které mají navodit tu správnou atmosféru světoměsta Luna. Kde jsme vlastně ještě nebyli a v nejbližší době to ani nemáme v plánu, navíc většina stávajících hráčů jsou 'korporáti jako prase', abych tak řek. Ale kdo ví, co přinese zítřek? :)

    Co se týká frakcí, nehrajeme za sluhy temnot, čímž odpadá Algerothův a Illianin sourcebook. Imperiálce [Mutant Chronicles - Imperial Sourcebook] stahujte určitě, Štěňák hraje čistě imperiální kampaň! Vlkomory [Wolfbanes Rules] si stáhnout můžete, ale jen dobře naházená postava imperiálce se může stát Vlkomorem, takže tato volba je silně nejistá (protože tvorba imperiální postavy je jedna z nejnejistějších, co se očekávaného výsledku týká. Radši si dopředu ani nic nepředstavujte! :D)
    Ad dovednosti, já ani Štěňák se nebráníme, pokud přijdete s nějakou vlastní dovedností, ale uvidíte sami, že většina toho co vás napadá je poddovednost některé už uvedená v pravidllech. Pozor! Některé dovednosti jsou vázané na frakci nebo přímo na konkrétní speciální jednotky nějaké frakce. Jedna z informací u každé dovednosti totiž rovnou uvádí zkratku zdroje (CAP-Kapitol, IMP-Imperiál,FHG-Soukromníci, etc), což často znamená nedostupnost pro ostatní. A zase, dohoda pochopitelně možhá.

    To je zatím asi všechno, možná to hoď Honzo do záhlaví (nebo mě jmenuj spoluadminem ;) ). A ten úryvek ze hry, co je v záhlaví teď. bych asi přesunul na nástěnku. A líbí se mi, udělal bych jen nepatrné změny a je to i čitelný ;)

    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    MRTREVOR:
    počítám, že se v jedné skupince sejdou dva až čtyři, nebo max pět lidí. a těch pět je pro jednoho gm už docela přehnané :) a na postavičku si budeš muset počkat, až budeš mít volno a já též :P
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    PALADAR:
    Tak když už jsi tu, tak se nám představ :) my na oplátku budeme hodní!
    PALADAR
    PALADAR --- ---
    Tak jsem tady taky, jen najít pravidla a pustit se do toho
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    jsem tu a chci si dodělat postavu! BTW, kolik že to bude hrát lidí?! :D
    YAGGIA
    YAGGIA --- ---
    Teď dlouho nemohu tento týden pracuji, příští jsem na půťáku a bitvě a další pracuji mizérie :(
    YAGGIA
    YAGGIA --- ---
    Poslala jsem ti postavu tak se na ní mrkni :-)
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    CY_TR0N: hoj. Když zadáš do googlu Mutant chronicles rpg, nebo mutantpedia, najdeš odkazy na pravidla v angličtině. Kromě základních pravidel existují i dodatky k jednotlivým frakcím, pro gm, na vybavení apod. Existuje na některé části pravidel i český překlad od Gedimana, ale Šotek ho za jeho pohled na hru odsuzuje :)
    DAEMONA
    DAEMONA --- ---
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    DAEMONA: tak pravidla jsou přeloženy jen pro Bauhaus :( to úterý teď padá, protože se jdeme s Pijkou kulturně vzdělávat. Má jediný volný den v týdnu a zrovna to vyšlo na úterek... promiň. Sejdu se s Šotkem a nechám si přeložit důležité posloupné kroky k tvorbě postav. Aspoň se s tím nebudeme tolik trápit :)
    CY_TR0N
    CY_TR0N --- ---
    mate nejaky info ke hre? nevim asi oc jde. kazdopadne sem hral doomtrooper, kdysi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam