• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WOLFMIND1Štěněcí koutek chronických mutantů
    DAEMONA
    DAEMONA --- ---
    WOLFMIND1: ok ;-)
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    DAEMONA:
    Já vím. Nějak se s tím poperem :)
    DAEMONA
    DAEMONA --- ---
    WOLFMIND1: pořád u tebe nemám postavu!
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    fajn fajn, tak pokud se nikdo další neozve, něco vymyslím :)
    DAEMONA
    DAEMONA --- ---
    WOLFMIND1: možná jo
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    No to je teda zajmu o mutanty! Styďte se! :) Kdo by měl čas příští pátek 15.8.? Mám volný den na nějakou akcičku :)
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    okej, kdy plánuješ další pokračování s touto bandičkou? Docela bych Wilhelma zase oprášil :)
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    To je vo hviezdach... Ale jestli se nic nezmění (což doufám že ano) budou volné pravidelně pondělky, semotamo jinej den. Jinak příští týden mám furt jen Konírnu, takže pondělek a sobota sou volný. A tohle pondělí už proběhla jedna hra.
    GM: Šotek
    Hráči: Dája, Kojot, Gruževský v nepčítomnosti.
    Postavy: Cece(asistentka a atašé prince Vilhelma), Tanaka jr (syn samuraje a leníka oblasti přilehlé k Fukidu), Francois Rabelais (Gruževského toulavá frankofoní Hvězda) - za toho sem hrál já, bo David nakonec nemoh, ale už jsem s ním tak nějak počítal.
    Děj: Až co (a jestli) ti poví asistentka sama, Vilíku! ;)
    Časové zařazení: Cca dva týdny během doby, kdy se, už v docích, Vilhelm stále ještě hrabal v té poškozené kosmické lodi, kterou přicestoval na Merkur.
    (jo, skáču po časové linii poněkud neuspořádaně, já vim. Řikej mi mistře Tarantinino!)
    Výsledek: Jak se chystá Vilhelm na tu výpravu, tak díky tomuhle právě ví kam.
    WOLFMIND1
    WOLFMIND1 --- ---
    Pěkně to tu hlídáš, ty náš chaosáku :)

    Tak kdy má kdo čas na nějakou tu mutantní seanci? :)
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    Czech Warzone Forum • Obsah
    http://www.czechwarzone.cz/forum/index.php
    Tadyto fórum sdružuje největší hráčskou skupinu 3. edice Warzone (UWZ) a tak je nejlepší se pídit po všem ohledně Warzone v Čechii tam. Tady to je komunikační kanál naší malé komunity hráčů Mutant Chronicles RPG, takže věci o WZ jsou tu tak trochu OT.
    A Wrykolakase rovnou ujistím, že přečíst si znovu pravidla je k věci, ale pozor, momentálně už hrajeme podle úprav, na kterých jsme se shodli a některé změny oproti origo pravidlům jsou docela podstatné. Nicméně seznam všech úprav je k nalezení na výše uvedeném fóru v souborech v této místnosti:
    Czech Warzone Forum • Zobrazit téma - Platný FAQ
    http://www.czechwarzone.cz/forum/viewtopic.php?f=34&t=540
    Pravidla samotná (pouze anglická verze v PDF) jsou ke stažení tady:
    Doomtrooper
    http://www.webring.org/...ng=doomtrooper;id=2;url=http%3A%2F%2Fwww.mutantpedia.com%2Feng%2Findex.htm
    jako Ultimate Warzone Rulebook thanks to Chribu & MCIC (112 MB ENG)
    A dost k Warzone v této místnosti prosím. Další buď do pošty na NYXu a nebo někde na Czechwarzone fóru. Díky za pochopení a Kardinál vám žehnej!
    WRYKOLAKAS
    WRYKOLAKAS --- ---
    já hrál dycky za cybertronic... ale už nemam nic, ani jednu figurku.... a abych pravdu řek, pravidla bych si musel taky znova přečíst
    ATOMSK
    ATOMSK --- ---
    MRTREVOR: Kdo hraje Warzone odtud?? Přišel bych mrknout a potom možná i provětral těch pár jednotek Imperiálu, Bauhausu a Capitolu. Ale nic neslibuju, nikdy jsem se nedostal k tomu si to pořádně zahrát.
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    aj, naja. Jako pravověrnej pražák dycinky zapomenu, že republika má i jiný čtvrti, než pražský.. :D
    Odkud si? Kdybys měl zájem o Warzone, tu hrajou ještě některý lidi různě po rebpublice. MC fakt nevim, to je řek bych víc taková jako privátní záležitost.
    WRYKOLAKAS
    WRYKOLAKAS --- ---
    předpokládam, že jste tu všichni asi z prahy, co?
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    KOKRHEL! Nevím, jak to se mnou bude od příštího měsíce, ale zatím počítejme, že volno na hraní mám jen každé pondělí. Vyjímky či změnu budu hlásit.
    (Doufám, že tuhle diskuzi sledují i hráči! :D)
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    3.1 Frakce / jazyky - je možné, že se na mnoha místech vyskytují relativně malé uzavřené skupiny, které mezi sebou komunikují buď nějakým jiným starým jazykem, nebo těžko srozumitelnou modifikací některého běžného jazyka, či dokonce jazykem novým či mimozemským (třeba skupinka heretiků by mohla). Běžně se všal setkáte jen s níže sepsanými, v závislosti na sféře vlivu té které mocnosti:

    Capitol inc - angličtina

    Bauhaus Häuser - dům Richthausen: němčina, dům Bernheim: němčina, dům Romanov: ruština, dům Saglieli: francouzština

    Tejkoku Mišima (znaky hledat nebudu!) - hlavní: japonština, dělnický: čínština

    Clans of Imperial - angličtina

    Cybertronic Investments - vnitřní: francouzština, diplomatický jazyk: angličtina (soudím hlavně podle názvů některých jejich jednotek a tak nějak mi to zapadá)

    Bratrstvo - latina, němčina (lokálně samozřejmě místní jazyk)

    Kartel - babylón (Fakt je to velebordel, kde se určují pravidla hry - tak trochu jako OSN)

    Luna - každé místo na Luně se nachází ve sféře vlivu některé mocnosti a to také určuje hlavní jazyk lokality

    Diemansland, Fukido - angličtina (patří silně do sféry vlivu Imperiálu)

    Legie - telepatie a asi taky jazyk Mordor
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    3. Frakce (temnota) - protože o Temnotě, Temných Apoštolech a Temné Symetrii toho sám (zatím) moc nevím, tak jen zevrubné info stylu 'znáte z televize, filmů, čsopisů, knih a knížek'.
    pojmy:
    Temná Mysl, Velká Temnota - prazdroj zla, z něhož vychází moc Temné symetrie a z níž vzešlo 5 Apoštolů
    Ani se to nevyslovuje a nemluví se o tom. Přináší to smůlu. A když už ne smůlu, tak Bratrstvo, což v takovém případě bývá docela smůla.
    Temná symetrie - mystická síla Temnoty
    Legie - Veškeré hmotné služebnictvo pěti Apoštolů
    Apoštol - zosobnění celého jednoho aspektu Temnoty. Je jich pět a vládnou Hordám Temných služebníků. Dřív chodili osobně po světech. Kde se dnes zdržují není známo
    Nefarit - generálové Apoštolů, stvořeni do značné míry k obrazu svých pánů


    Illian, Kněžka Prázdnoty a Vládkyně Temné symetrie - první mezi Pěti, ale v lidských světech se její služebníci téměř nevyskytují. Většina z vás jí zná jen díky nějaké horrorové produkci, podle které se její lidské vyznavačky rády oblékají do černého a bílého hedvábí a brokátu, nosí stříbrné šperky, mají bledou pleť a pořádají obskurní dýchánky. Její služebníci jsou pak buď čarodějnice na košťatech, malé děti, nebo rytíři v nablýskaných ocelových zbrojích s jedovatě zářícími meči a rudýma očima.

    Algeroth, Apoštol Války a Pán Temné technologie - v lidských světech zdaleka nejznámější. Vždyť největší stálá bitevní fronta je už desítky, ne-li stovky let, na Marsu okolo citadely jednoho z jeho Nefaritů. Tam si získali svojí pověst například Imperiální Zákopníci. Také mnozí jeho služebníci jsou pro velmi mnoho válečných veteránů důvěrní známí za bezesných, horečnatých nocí. Slavní nemrtví legionáři, což jsou jen mátohy se zbraněmi, přes démonické megasvalnaté zabijáky jako jsou Nekromutanti, Vřeštící fúrie, Praetoriánští stopaři, Razidi, třírozí Nefarité. Pomocí Temných technologií v distorzních komorách svých citadel oživuje padlé a ty živé, často povolané z jiných vesmírů, upravuje na dokonalé stroje na zabíjení. Vyrábí podivná, odporná děla a tanky a vše pro válečnou mašinérii, a z bitevních polí pak bere další suroviny pro svou nekonečnou armádu.

    Semai, Apoštol zášti a Mistr lží - ví se, že jeho agenti žijí v lidských světech a chodí a podněcují bratra proti bratru, rodiče obracejí proti jejich dětem a v skrytu a v utajení tak zasévají nedůvěru mezi lidi, což obrací řád v chaos, po kterém on touží.

    Muawijhe, Apoštol Šílenství - jeho služebníci jsou stejně tak nevyzpitatelní a šílení jako jejich pán. Někdy se stane, že pouliční hudebníci jsou strženi jakýmsi transem, a jejich hudba se stává natolik psychotickou, že zabíjí jejich posluchače.

    Demnogonis, Apoštol Rozkladu a Pán nemocí - jeho služebníci jsou celkem snadno poznat. Měli by být mrtví, protože jsou už od pohledu nakažení těmi nejodpornějšími mory, ale místo toho chodí a šíříí svou nemoc dál.
    ___________________

    Říká se, že lidstvo pro svou nejednotnost a hloupost, mělo být už dávno vyhlazeno Legií temnoty, a jediný důvod, proč se tak ještě nestalo je, že pět Apoštolů, stejně jako jejich Nefarité, jsou tak prosáklí zlobou a touhou zalíbit se svému pánu, že se mezi sebou sváří minimálně stejně tak, jako lidé.
    Odhaduje se, že velká část Legie se stále nachází na studených planetách a měsících za Pásem asteroidů.
    Takové Bratrstvo, Imperiál či Kybertronik mají tento odhad určitě přesnější, otázka je, jak moc jsou tyto informace veřejné.
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    WRYKOLAKAS: Ačkoliv jsem na to nikdy dřív moc nebyl, je možné, že tentokrát začnu psát reporty z her formou povídek, ale dávám tomu jen tak 10%.. První co sem začal psát, by se dalo klidně založit do červené knihovny... :D
    Ale jinak svět MC sem měl dycinky hodně rád, takže jsem si lecos naštudoval (a něco i zapamatoval). Jistý je akorát to, že to každej vidí trochu jinak, protože i ofiko informace jsou z různých, často ne zcela souhlasných zdrojů, což se vysvětluje zhruba následovně:
    Nic se nedá brát jako 'jistá pravda', ale spíše 'pravděpodobně tak nějak'.
    Jinak rádo se stalo - původní záměr je samozřejmě zprostředkovat svým hráčům alespoň v hrubých rysech reálie světa MC, aniž bych je nutil číst mnoho rozsáhlých textů v angličtině, navíc často se v drobných obměnách opakujících. To je také důvod, proč Ganymedes, kterýžto svět se vyskytuje v jiných zdrojích než RPG MC2, sepíšu, až se k němu v příběhu dostanem - musím se ještě sám rozhodnout, kam ho vložím v časové linii.

    HRÁČI POZOR!!! Mí drazí! Podrobnější popis korporace Vaší postavy (část pavidel před tvorbou postavy v příslušném sourcebooku) byste si přečíst ROZHODNĚ měli!!!
    Jinak další info až příště, dnes jsem grogy. Dobrou.
    WRYKOLAKAS
    WRYKOLAKAS --- ---
    dík za to shrnutí příběhů.... mimochodem zdroj na nějaký další povídky ze světa mutant chronicles bych fakt bral....
    MRTREVOR
    MRTREVOR --- ---
    Bratrstvo - založeno Nathanielem Durandem, když Algeroth, apoštol války, druhý z 5ti archandělů temnoty, málem vyhladil nejednotné lidstvo, aby pomáhalo utlačovaným, sjednocovalo mocné a vytlačilo Temnotu z lidských světů. Je korporací samo o sobě, jeho Katedrály se tyčí na všech obydlených světech (na Merkuru ovšem spíše omylem) a je uznáváno a vzýváno miliardami obyvatel Soustavy. Jjen Mišimané a občané Kybertroniku jsou s ním krapet na štíru kvůli poněkud odlišným představám o vesmíru. Kardinálská koruna je jediným platidlem, kterým bezpečně zaplatíte téměř všude a bankovní dům Bratrstva je jediný důvěryhodný pro mezikorporátní obchody. Dalšími zjevnými částmi Bratrstva jsou misie se svými kazateli, veřejnými školami, nemocnicemi, sirotčinci a podobně a samozřejmě obáváná Inkvizice. Zástupce bratrstva najdete jako pozorovatele i ve vládnoucích orgánech všech úrovní (opět s vyjímkou Kybertroniku). Bratrstvo má totiž vždycky pravdu a umí čarovat!

    Kartel - organizaci založilo všech pět Megakorporací společně jako nezávislou platformu pro řešení vzájemných obchodů i sporů. Kartel je ohromná, mocná a nepřehledná změt byrokracie, dipolomacie a špionáže. Pro Kapitol, největšího podporovatele této organisace, je nástrojem obchodu a také usměrnění imperialistických choutek, a podobně to vidí i Bauhaus. Pro Kybertronik je to možnost bezpečně jednat s ostatními korporacemi včetně Imperiálu a Bratrstva, svými úhlavními nepřáteli a pronásledovateli. S Mišimou a Imperiálem už je to trochu složitější, neb obě společnosti mají jednu oficiální hlavu, leč ve skutečnosti je těch hlav o mnoho víc a zdaleka nejsou ve všech názorech jednotní. To, co se dojedná s Lady Mariko, či Vévodou Dunsirnem ještě nemusí platit pro Lorda Maru či Hlavního Velitele O'Loughtona. Navíc, uvnitř Kartel je několik tajných a ještě tajnějších sekcí s úkolem hlídat vnitřní bezpečnost, protože kdo zaručí, že úředník Kartelu skutečně neslouží nějakým soukromým zájmům? Některé sekce jsou navíc prý tak tajné, že není známo, kdo vůbec ví, jaký je jejich účel..

    zvláštní
    Vlkomoři, čili Vlčí smečky - mnoho vzájemně propojených žoldáckých skupin, roztroušených po celé Soustavě, z nichž některé jsou skutečně početné. Vyznačují se divokostí a až chorobnou láskou k boji. Tím prochází jen za pomoci svých mečů a granátů. Občas jejich postup kryje palba těžkých kulometů. Oblékají se do kožených krunýřů a suknic, na zádech nosí plášt z vlčí kúže a říká se, že jsou součástí Imperiálu. Jiní říkají, že jsou to jen obyčejní žoldáci a banda náboženských fanatiků. Kdoví.

    svobodná města
    Světoměsto Luna - nejstarší mimozemská kolonie lidstva, v současné době pokrývá většinu povrchu Měsíce. S nadsázkou se dá říci, že je to hlavní město Soustavy. Zde, v největší a nejkrásnější z katedrál, sídlí sám Kardinál. Každá Megakorporace tu má vlastní čtvrť, a každý skutečně movitý člověk tu má alespoň apartmán. Zároveň zde sídlí i naprostá většina nezávislých společností. V nejtemnějších vzdálených starých čtvrtích žijí celé kolonie mutantů a kacířů a říká se, že uprostřed odvrácené strany je velká Citadela nějakého mocného nefarita (vojevůdci Apoštolů). Ceny uváděné v knize pravidel a vlastně všechno z knihy pravidel se týká právě tohoto města. Zde, za nocí prozářených svitem Země, je možné narazit skutečně na kohokoliv a cokoliv.

    Fukido - velké kosmoletištní město pronajaté neopatrně Mišimou na 100 let Imperiálu. Mnoho imperiálců se tam zabydlelo a aby Mišima měla o čem přemýšlet po skončení pronájmu, jedná se o území bez práva a jurisdikce. Ještě 6 let tak bude jedinou obrovskou a prosperující baštou anarchie, kvazilegálních obchodů a rájem zločinců a vyděděnců celé soustavy, kde je možné koupit skutečně COKOLIV. Kromě lokalit pod správou korporací se také jedná o nejnebezpečnější obydlené území v celé Soustavě. Co bude za 6 let je velká otázka, a odpověď je velmi pravděpodobně velmi krvavá.

    Diemansland - bývalá imperiální věznice, dnes ráj hazardu naprosto pod správou místní mafie a podle turistických bedekrů: Jediné svobodné město!

    Příště Temnota. Dobrou noc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam