• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTekutá strava Soylent, Ambronite, AnaPur, Mana nebo DIY recepty, potrava dystopicke budoucnosti?
    SAMGARR
    SAMGARR --- ---
    DANOK: Kdesi na blogu Many jsem cetl, ze forma oleje jim dava smysl zhlediska vstrebatelnosti latek. Oddelene ho davaji kvuli trvanlivosti. Z hlediska vyzivy ti bude muset odpovedet nekdo jiny ;)
    DANOK
    DANOK --- ---
    Zaráží mě, že jediná mana (teda co já zatím znám) má k přidání do prášku olej (resp. smíchané oleje různých druhů). Joylant, Soylent ani Nutberg co vím, tak olej nemají.

Nejsem odborník na výživu, ale jak je možný, že u těchhle se oleje nepřidávají...
    KOKON
    KOKON --- ---
    DANOK: Ahoj, ja bych rad vyzkousel soylent! Vymenim za joylent, pracuju na mustku. Joylent jim uz pul roku a doporucuju, akorat momentalne hledam alternativu ktera by mela min sacharidu, ale zatim jsem nenasel
    STEVIE
    STEVIE --- ---
    DANOK: jakou mas manu Mark? já bych vzal 2-3 baliky. kdyztak pošta pls
    DANOK
    DANOK --- ---
    Ještě dotaz, co si myslíte o Joylentu? Máte s tím někdo zkušenosti, nebo pytlík na ochutnání? Rád bych vyzkoušel...

Nutritionally balanced meal shake. - Joylent
    https://www.joylent.eu/
    DANOK
    DANOK --- ---
    Zdar, nabízím Manu a Soylent k prodeji. Individuální ceny dle domluvy, zbylo mi doma od každého cca 12 balení.
    SHQ
    SHQ --- ---
    ADAM: to by mohlo byt ono. ještě to zkusim s extra horkou az/jestli budu mít manu. dík
    ADAM
    ADAM --- ---
    jar ani neni potreba, hlavne to chce horkou vodu.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SHQ: Zvláštní. Mně to s jarem funguje už několik měsíců.
    SWIST
    SWIST --- ---
    SHQ: Já jsem si říkal tak 6 jídel, tedy 2 balení..
    SHQ
    SHQ --- ---